Filmfest – Watch Dogs tog E3 med storm

Robot
Filmfest – Watch Dogs tog E3 med storm

Från ingenstans kom Ubisofts moderna, nydanande och bedårande sandlådespel. Är detta rentav nästa generation? Och är det årets E3-snackis? Spana in de två filmerna och avgör själv.

#assassins-creed-iii, #ubisoft, #watch-dogs


Medlem
Filmfest – Watch Dogs tog E3 med storm

Väldigt häftigt och snyggt!

Medlem

Än så länge det bästa jag sett från E3, ser fram emot mer info om detta spel.

Medlem

www.dotconnexion.com

Adressen som finns i servitörens QR-kod

Medlem

Blir sällan riktigt hajpad över något numera, det här däremot, herrejävlar!

Medlem

Det enda av intresse än så länge, längtar efter mer !

Medlem

Får lite Person of Interest-vibbar. Ser grymt ut.

Medlem

Ooooooh j-vlar vad imponerande! Inte ofta numera som man blir så här hypad! På riktigt vill säga, inte Blizzardhypad.

Definitivt det bästa jag sett hittills från årets E3!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Påminner starkt om Syndicate, eller snarast "spelet Syndicate hade kunnat vara om EA gett dem nog med tid och pengar"
Känner också klara Deus Ex vibbar...
Ser hur som helst grymt ut, och det ser onekligen ut som om vi går mot en cybernetisk spelvärld istället för en "modern", vilket är en välkommen nyhet

Medlem

Syndicate!

Till PC!

A little faith in Ubisoft restored.


signatur

Nämen!

Medlem

Watch Dogs mest intressanta gameplay mässigt hittills på E3 för min del.

Tror det är en release titel till next gen. Draw distance, realistika textil animationer som fladdrar i vinden, det sjukt snygga regnet, allt är för snyggt för dagens konsoler

Medlem

Jäklar, nästan som man känner sig som litet barn innan julafton >_< Bland det mest intressanta som tittat fram på E3

Medlem

Wow, det där kom som en blixt från klar himmel. Stämningsfull trailer som tusan, och konceptet är både aktuellt och intressant - ses fram emot!


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Meh, GTA4 grafik fast ett par år för sent och gameplay som är en mix mellan GTA och Hitman med lite absurd hacking inbakat.

Måttligt intresserad.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Testpilot

Ser jäkligt bra ut , spelet kan bli hur coolt som helst.

Frågan är på vilket sätt Ubisoft kommer att fucka upp spelet för oss PC gamers?

* Always online DRM (Ex. Settlers, Driver)
* Ren konsollport utan optimeringar (Ex. From Dust)
* Rootkit-Kopieringsskydd (Ex. Splinter cell spelen)

Eller varför inte fördröjd release eller ingen release alls på PC , de har ju många gånger sagt att alla PC spelare är piratkopierande svin de älskar att hata.

Hoppas de inte går i sina gamla hjulspår , hoppet är det sista som dör och spelet ser onekligen coolt ut!

Medlem

Såg jävligt häftigt ut! När det kommer till Ubisoft finner jag dock att de är duktiga på att komma fram med nya intressanta spel, men utförandet är inte lika bra. Hoppas, hoppas, HOPPAS på detta!

Ubisoft, bevisa mig fel! Var bra nu!

Medlem

GTA får se upp, detta ser klart intressant ut, eller vem försöker jag lura kommer köpa det dag ett!

Kommer säkert inte göra annat än att skapa kaos genom att leka med gatulyktor etc.


signatur

Gamer since day one!

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Meh, GTA4 grafik fast ett par år för sent och gameplay som är en mix mellan GTA och Hitman med lite absurd hacking inbakat.

Måttligt intresserad.

"Ok"
Titta på GTA 5 trailern igen, ser ju ut som the sims i jämförelse.

Inaktiv

De använder en vidareutvecklad Anvil-motor, dvs den som används i Assassins Creed.

Extremt snyggt är det, inte bara miljön, utan karaktärer, kläder och ansikten också.

Medlem

Spelaren påminner mycket om antagonisten från Daemon-böckerna. Ser snyggt ut, men likt Assassin's Creed kommer det säkert att vara väldigt ojämt balanserat (läs: omöjligt att förlora i), och sandbox-spel brukar ofta kännas som grind om det inte görs bra. Aja, hoppas iaf, men inte allt för mycket.

Medlem

next gen till consol är current gen / past gen till pc ... (suck)

och får väll hoppas att spelet inte lider av consol sjuka och drr trasel så kanske det är intresant ...

Medlem

potentialen är oändlig! jag och mina vänner tappade hakorna helt under ubisofts live stream

Medlem

*Dreglar*! Ser grymt ut!

Medlem

Najs! Ser ut som en 10 poängare
"Shut up and take my money"

Inaktiv

arghh ge mig nu så tar jag ledigt direkt!

gott mos UBIsoft!

releasedatum?

Medlem

Ja detta såg ju minst sagt skoj ut, hoppas det inte blir för mycket sneaky sneak över det hela, jag är så dålig på stealth-spel =).

Medlem

Underbar atmosfär, blir ett givet köp.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Såg detta på ubisofts livestream presskonferans igår, ser ut att vara ett riktigt coolt spel, hoppas det släppts till PC och fortsätter att se så coolt ut som det gjorde.

Gällande släppet till PC, är det confirmed att släppas till PC, xbox360 och Ps3? såg nämligen aldrig någonting om det, bara att det spelades på en PS3 konsoll.


signatur

Stolt supporter av FZ.
"So, you would dance with a complete stranger, but despise being? near me?"

Medlem

Såg den översta trailern, i slutet ser man typ att allt är på en Ipod eller vad det heter, så tänkte jag "faaaaaan, bara för android och sånt skit" men det var det inte

Medlem

Ser grymt ut!

12
Skriv svar