PS3 får exklusivt AssCreed 3- och Far Cry 3-dlc

Robot
PS3 får exklusivt AssCreed 3- och Far Cry 3-dlc

Sony fortsätter sitt samarbete med Ubisoft, och någonting exklusivt är utlovat. Därtill släpps en ny hårdvarukonstellation i samband med lönnmördarliret.

#sony, #ubisoft, #far-cry-3, #assassins-creed-iii


Medlem
PS3 får exklusivt AssCreed 3- och Far Cry 3-dlc

Konsolexklusiva DLC, det är ju en populär idé har jag hört...


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Man undrar ju vad det blir till oss PC spelare.
Man får väl vara glad om kontrollerna funkar någorlunda...


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem

Säkert bara nå multiplayerschjaffs. För mig är det bara singleplayerdelen som spelar roll med de här spelen

Medlem
Skrivet av chopper:

Man undrar ju vad det blir till oss PC spelare.
Man får väl vara glad om kontrollerna funkar någorlunda...

ubisoft har väl sagt att de bryr sig om tangentbord och mus, funktionen kommer finnas i deras nya spel men att den är begränsad

Medlem

Jag läste DLC och konsol, spydde nästan.

Skrivet av raefzm88:

Jag läste DLC och konsol, spydde nästan.

Jag börjar bli riktigt, riktigt trött på din förbaskat tråkiga attityd. Om du nu har sådana problem med konsoler så kan du väl sluta skriva i nyheter med konsolnyheter? Allt du gör är att irritera de läsare som faktiskt bryr sig.

Alltså, det är inga problem om du kommer med nån form av konstruktiv/givande kritik. Men ovanstående är bara skit och leder knappast vidare till någon meningsfull diskussion, det måste väl du också inse?

Inaktiv
Skrivet av chopper:

Man undrar ju vad det blir till oss PC spelare.
Man får väl vara glad om kontrollerna funkar någorlunda...

på pc får du nöja dig med extra hattar till team fortress

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av raefzm88:

Jag läste DLC och konsol, spydde nästan.

Jag börjar bli riktigt, riktigt trött på din förbaskat tråkiga attityd. Om du nu har sådana problem med konsoler så kan du väl sluta skriva i nyheter med konsolnyheter? Allt du gör är att irritera de läsare som faktiskt bryr sig.

http://media.tumblr.com/tumblr_m3ojk11Uwx1r31ujz.jpg

Extra material till spel är alltid trevligt, men jag är skeptisk till konsolspecifika DLCs. Betalar Sony så bra pengar till Ubisoft för exklusiviteten att det helt enkelt inte löns att utveckla till andra plattformar?


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Alltså, det är inga problem om du kommer med nån form av konstruktiv/givande kritik. Men ovanstående är bara skit och leder knappast vidare till någon meningsfull diskussion, det måste väl du också inse?

Jag tycker fler borde se den här och följa det rådet: http://www.youtube.com/watch?v=0la5DBtOVNI

Inaktiv

Usch, jag gillar inte alls konsol exklusivitet (speciellt när det gäller DLC till multiplattforms titlar). Tycker samma innehåll ska finnas för alla kunder av spelet, oavsett om dom valde PS3, 360 eller PC.

Medlem

Tråkigt att det blir Exklusivt till PS3, jag hade gärna sett att de hade visat lite mer kärlek till oss på PC

Varit en trogen köpare av alla AssCreed spel till PC och kommer förmodligen fortsätta vara det om de försöker hålla det uppe, det har ju varit många förseningar till PC i release men för att kompensera för det har vi ju ofta fått all DLC inkluderad med köpet vilket jag gillat stort utav ubisoft


signatur

Stolt supporter av FZ.
"So, you would dance with a complete stranger, but despise being? near me?"

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

Alltså, det är inga problem om du kommer med nån form av konstruktiv/givande kritik. Men ovanstående är bara skit och leder knappast vidare till någon meningsfull diskussion, det måste väl du också inse?

Tja, jag har väl rätt att yttra min åsikt? Det stämmer att det blir en hel del negativa kommentarer, då en stor del av de nyheter som ni publiserar är utav denna art. Sedan är det ju ingen nyhet att själva Fz crew är konsolspelare själva, jag tror att det är där skon klämmer" så att säga.

1
Skriv svar