Se Star Wars 1313 köras på en maffig pc

Robot
Se Star Wars 1313 köras på en maffig pc

Under E3 har prisjägarupplevelsen Star Wars 1313 visats upp, och det ser verkligen ut att kunna bli något.

#star-wars-1313


Medlem
Se Star Wars 1313 köras på en maffig pc

Nu blev jag redigt hypad.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Oops, this shut me up. Ett "riktigt" Star Wars-spel utan Jedis är inte att förneka.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Vet inte om det är kvalitén på videon eller om det är extremt mycket blur i spelet

Medlem

Fan vad bra det ser ut! Blev riktigt sugen på att ha det här!!

Medlem

Riktigt riktigt snyggt. Blev blöt i byxan.

Medlem

Next gen grafik, here we come!


signatur

Game long and prosper

Medlem

Nooooo! Snälla säg att det inte kommer vara baserat på cover based shooting med regenererande hälsa! Orkar inte ännu ett sådant spel, hade hoppats på lite fast paced action så att säga.

Medlem
Skrivet av purjo:

Nooooo! Snälla säg att det inte kommer vara baserat på cover based shooting med regenererande hälsa! Orkar inte ännu ett sådant spel, hade hoppats på lite fast paced action så att säga.

Håller helt klart med dig. Som om alla hjältar lever för att ducka bakom lådor. Så jävla obvious när det står precis passande lådor överallt. Blä

Medlem

Star Wars goes Uncharted? Grafiskt var det utan tvekan snyggt och visst har det väckt ett intresse att se mer från det. Jag är ett stort Star Wars fan men faktiskt så har X-Wing böckerna varit mer intressanta än de nya Star Wars filmerna. Stackpole och Zahn tillhör favoriterna, Jedi är inget måste för att leverera en intressant story (något framförallt Stackpole och Allstone visar med sina böcker). Ser fram emot mer från det här spelet.

Inaktiv
Skrivet av Javas:

Next gen grafik, here we come!

Next-gen grafik, here we cum!!

Det ser riktigt läckert ut! Jag ser fram emot det

Medlem

Allt såg jättebra ut....

...tills korridoren med lådor kom, då undrade man bara "Varför? Varför ett sådant spel till?"


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Hoppas det inte blir för linjärt.

Medlem

Så vi har alltså fortfarande inte kommit ifrån spel med lådor än. Suck!

Medlem
Skrivet av Friberg:

Så vi har alltså fortfarande inte kommit ifrån spel med lådor än. Suck!

Nope, fast jag klagar inte så länge det rör sig om sandlådor=)

Medlem

Ser riktigt tjusigt ut.

Vet inte riktigt varför, men jag får känslan av ett Force Unleashed, fast utan the force. Tycker iofs att det är välkommet att få spela någonting annat än en ljuspinneviftande rymdmagiker för en gångs skull. Gillar också att det kanske är lite mer mature och inte bara ännu ett spel för kidsen.

Min enda kritik av att ha sett dessa videosnuttar är att hans vapen och dess blåa "bolts" inte verkar färdas över avståndet som sig bör i Star Wars. Det ser snarare ut som Star Trek med statiska strålar som omedelbart dyker upp i hela sin längd när han skjuter...om ni förstår vad jag menar.

Annars, riktigt snyggt och skoj att få spela som bounty hunter iställert för det gamla "vanliga".

SE

Inaktiv

gäsp ..tråkig dressmann kille som prisjägare .. var fan är bobba fett

Medlem
Skrivet av riktigninja:

dressmann kille som prisjägare

Vad jag såg, så kom han inte upp ur en sjö iförd endast kalsonger.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av riktigninja:

dressmann kille som prisjägare

Vad jag såg, så kom han inte upp ur en sjö iförd endast kalsonger.

Det kommer i en DLC.

Medlem
Skrivet av ShavedEwok:
Skrivet av conthox:
Skrivet av riktigninja:

dressmann kille som prisjägare

Vad jag såg, så kom han inte upp ur en sjö iförd endast kalsonger.

Det kommer i en DLC.

"Grattis Courusant, nu öppnar vi Dressman hos er!"


signatur

Videomupp

Medlem

Jävligt snyggt, men inte så mycket mer tyvärr
Hade hellre sett ett nytt KoToR eller Battlefront

Medlem

Det ser ju lovande ut, även om jag inte är nåt fan av duck-and-cover mekaniken. Jag skulle hellre sett förstapersonsvy men jag gillade ju Mass Effect-serien så det finns ju en stor chans att jag kommer gilla detta..


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Jag har inget emot duck and cover så länge det handlar om lite mer manuellt som att faktiskt ducka och ta sig till något istället för att det ska ske som någon sorts funktion.

Men men, grafiken ser trevlig ut och ljudet var ganska dynamiskt okej. Väntar på mer från detta innan jag klagar

AW8
Medlem

PC-gameplay? Och här satt man och undrade om man skulle hålla förväntningarna nere ifall spelet var konsolexlusivt.

Skrivet av Fenix:

Det ser ju lovande ut, även om jag inte är nåt fan av duck-and-cover mekaniken. Jag skulle hellre sett förstapersonsvy men jag gillade ju Mass Effect-serien så det finns ju en stor chans att jag kommer gilla detta..

Samma här.

Det ser helt OK ut. Även om jag inte förväntar mig någon revolutionär gameplay-upplevelse så tror jag att spelet kommer att vara riktigt kul, så länge de inte glömmer bort att jobba på roligt stridssystem till fördel för de linjära "klättra på störtande rymdskepp"-momenten. Har inget emot sådant, men spelet får inte bara byggas på det.
För då blir inte farbror Adam, nybliven student, glad.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Jag hoppas på att detta blir ett fett snadlådsspel där man kan springa runt var som helst som te.x. i Assassins Creed och G.T.A och att dom gör storyn svin bra och inte sånt dåligt spel som Force Unlseashed för om dom skulle göra det till ett Sandbox spel så trode jag att det skulle bli riktigt grymt att det också då utspelar sig på 1313

1
Skriv svar