Filmfest – Watch Dogs tog E3 med storm

Medlem
Skrivet av Hawake:

Såg detta på ubisofts livestream presskonferans igår, ser ut att vara ett riktigt coolt spel, hoppas det släppts till PC och fortsätter att se så coolt ut som det gjorde.

Gällande släppet till PC, är det confirmed att släppas till PC, xbox360 och Ps3? såg nämligen aldrig någonting om det, bara att det spelades på en PS3 konsoll.

Det står med på Ubisofts lista att släppas till Xbox 360 & PS3 & PC.

Vad jag har hört och förstått så spelades det inte på en PS3, det var på PC som demot rullade, dock med en Xbox Kontroll tror jag. Men ingen kan vara säker tills de snackar med Ubisoft på golvet.


signatur

Nämen!

Medlem

Skitkul med en ny spelserie som ser så lovande ut!

Medlem

Ser riktigt coolt ut! Hoppas att det är så fritt (frihet att själv välja hur man löser problem) som det verkar. Ytterligare ett spel att sätt upp på önskelistan!

Inaktiv
Skrivet av NisseHult:

Ser riktigt coolt ut! Hoppas att det är så fritt (frihet att själv välja hur man löser problem) som det verkar. Ytterligare ett spel att sätt upp på önskelistan!

Ja, det vore grymt om man kunde lösa problemen på flera olika sätt. Kanske finns det en bakdörr man kan ta sig in genom osv.

Medlem

Ser riktigt bra ut. Det enda jag har sett hittills som jag vill se mer av.

Medlem

oohh jävlar va ballt

tka
Medlem

Längsta intro-filmerna till ett spel jag någonsin sett, sen vet man att det är Ubisoft och att dom bara kan göra helt linjära spel med cheesy storylines.

Medlem

Sådär borde alla servitörer se ut. Väldigt praktiskt.

Medlem

Klart den bästa! WOW! Fick glädjes rysningar wow!


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

detta måste införskaffas så fort som möjligt!!! :-0

Medlem

Shit vad blizzards era är över när man ser sådant här.

Medlem

Ser grymt ut!

Medlem

Förvånad att det inte kommer till Wii U...ännu i alla fall.
Med den skärmen så hade det kunnat bli riktigt intressant gameplay.

Något att se fram emot i alla fall...

12
Skriv svar