Starcraft 2: Heart of the Swarm – få tidig betatillgång

Robot
Starcraft 2: Heart of the Swarm – få tidig betatillgång

Ser du till att skaffa den nylanserade Starcraft Arcade-betan kan du få Heart of the Swarm-betan före polarna.

#blizzard, #starcraft-ii-heart-of-the-swarm


Medlem
Starcraft 2: Heart of the Swarm – få tidig betatillgång

GE MIG Heart of the Swarm nuuuuuuuuuuu!!!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Men skojar ni FZ? Varför ens ge ut en sådan här nyhet utan någon som helst koll på någonting?

Det står klart och tydligt i reglerna att "THE SWEEPSTAKES IS OPEN ONLY TO RESIDENTS OF THE UNITED STATES, CANADA, ARGENTINA, CHILE, MEXICO, PERU, BELGIUM, UNITED KINGDOM, GERMANY AND AUSTRIA"

Det går med andra ord över huvud taget inte ens att vara med i utlottningen om man bor i Sverige.

Medlem

Kan ju finnas FZ-läsare som bor där?


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem

Vilken irriterande typ som snackar i videon, pallade inte att kolla klart på hela klippet


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Paladia:

Men skojar ni FZ? Varför ens ge ut en sådan här nyhet utan någon som helst koll på någonting?

Det står klart och tydligt i reglerna att "THE SWEEPSTAKES IS OPEN ONLY TO RESIDENTS OF THE UNITED STATES, CANADA, ARGENTINA, CHILE, MEXICO, PERU, BELGIUM, UNITED KINGDOM, GERMANY AND AUSTRIA"

Det går med andra ord över huvud taget inte ens att vara med i utlottningen om man bor i Sverige.

Instämmer.

Sen har filmen inte något att göra med hur man gå till väga för att få tag på Arcade Betan... suck...

Medlem

Betan borde ligga på era Battle.net konton om ni har checkat i beta participation för SC2.

Inaktiv
Skrivet av Javas:

Vilken irriterande typ som snackar i videon, pallade inte att kolla klart på hela klippet

Nån annan som delar samma åsikt som jag!
Gillar o se på SC2 tournaments ect, men jädrar vad "H TO THE USKY USKY USKYYYYYYYYY" är jobbig.

Medlem

Jag kan ladda ner betan, så vad är det ni gormar om? Går det inte komma in efter att man laddat ner den?

Medlem

Att ni tycker han är jobbig förstår jag inte, visst han pratar mkt. Men han är grym om man bara sett på hans vids.

Inaktiv
Skrivet av Luffarkaka:

Att ni tycker han är jobbig förstår jag inte, visst han pratar mkt. Men han är grym om man bara sett på hans vids.

Eller så kan man titta på någon/några som vet vad de pratar om och inte skriker sitt namn i varje jädra video.

Föredrar Day9, Artosis och Tasteless över H-till-usky-y-y-y-y.

Medlem
Skrivet av Tobblish:
Skrivet av Paladia:

Men skojar ni FZ? Varför ens ge ut en sådan här nyhet utan någon som helst koll på någonting?

Det står klart och tydligt i reglerna att "THE SWEEPSTAKES IS OPEN ONLY TO RESIDENTS OF THE UNITED STATES, CANADA, ARGENTINA, CHILE, MEXICO, PERU, BELGIUM, UNITED KINGDOM, GERMANY AND AUSTRIA"

Det går med andra ord över huvud taget inte ens att vara med i utlottningen om man bor i Sverige.

Instämmer.

Sen har filmen inte något att göra med hur man gå till väga för att få tag på Arcade Betan... suck...

Förutom att videon både nämner länken i Sc2 OCH att du hämtar hem betat från din konto-sida på Battle.net så har du ju rätt. Suck...

Inaktiv
Skrivet av Javas:

Vilken irriterande typ som snackar i videon, pallade inte att kolla klart på hela klippet

Han är ju skönast!!

Medlem
Skrivet av BlueBlood:

Jag kan ladda ner betan, så vad är det ni gormar om? Går det inte komma in efter att man laddat ner den?

Det går utmärkt att ladda ner arcade-betan och köra den. Men det gör inte att du kan få Heart of the Swarm-betan om du bor i Sverige, vilket är vad artikeln handlar om.

Medlem
Skrivet av Paladia:

Men skojar ni FZ? Varför ens ge ut en sådan här nyhet utan någon som helst koll på någonting?

Det står klart och tydligt i reglerna att "THE SWEEPSTAKES IS OPEN ONLY TO RESIDENTS OF THE UNITED STATES, CANADA, ARGENTINA, CHILE, MEXICO, PERU, BELGIUM, UNITED KINGDOM, GERMANY AND AUSTRIA"

Det går med andra ord över huvud taget inte ens att vara med i utlottningen om man bor i Sverige.

Varför inte ha en Starcraft beta tillgänglig i Sverige? eller S.Korea? Låter helt efterblivet imo.

1
Skriv svar