Förhandstitt – Watch Dogs

Robot
Förhandstitt – Watch Dogs

Hackare styr en hel stad och alla i den. En paranoid mardröm? Kanske, men också det hetaste spelet än så länge på E3-mässan.

#ubisoft, #watch-dogs


Medlem
Förhandstitt – Watch Dogs

Detta spelet verkar så himla fett! Hoppas att de blir lika kul som de ser ut i videon


signatur
Medlem

Har redan kapitulerat! Ge mig!


signatur

Gamer since day one!

Medlem

Ser oerhört kul ut. Ingen snack om saken!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv
Skrivet av Davwve:

Detta spelet värkar så himla fett! Hoppas att de blir lika kul som de ser ut i videon

Ser riktigt bra ut!

OT: Verkar ;/

Medlem

Trevligt. Hoppas att de gör så att man kan lösa problem på flera olika sätt ungefär som i Deus Ex. I så fall blir det ett givet köp.

Medlem

Ser ut att bli en GOTY 2012 kandidat


signatur

Game long and prosper

Medlem

Fan vad jag glad jag blev när jag såg detta spel, helvete vad peppad jag är! Shut up and osv

Medlem
Medlem

Allting kändes nytt, unikt och coolt. Jag är svag för det. Lite som när den första matrix filmen kom.

Medlem

I NEED THIS GAME!


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem

Ser lovande ut!

Medlem

Sällar mig till hyllningskören. Detta spel var en enorm överraskning och med undantag för Sim City 5 som jag redan hypat det överlägset intressantaste hittills på E3.

Medlem

Shut up and take my money!!!


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Jag ska hacka spelet så jag får det NUUUUU!

Medlem

Shut up and take my money!

Dessutom, jag fick uppfattningen att man i spelet har flera olika protagonister, speciellt med tanke på vad som hände i slutet på demot.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Inaktiv

För den som vill kolla gameplay filmen i snäppet bättre kvalite än streamad HD har Gamersyde lagt upp dem i MP4/H264-versioner direkt från UBI Soft. Men de är då delade i tre delar. Totalt blir de tre filerna 408MB stora.
http://gamersyde.com/news_e3_watch_dogs_announced-12923_en.ht...

Medlem

Mest intressanta på E3 hittills

Medlem

Helvetes jävlar va bra det såg ut!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Det enda från årets E3 som verkligen gjort intryck på mig, och då är det t o m flera år då hela E3 passerar mig obemärkt.

Ser verkligen fram emot mer om detta!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Take my money!!


signatur

Idono. That's me!

Plötsligt inte så impad av varken Hitman, gta IV eller assassins 3


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Jag förstår inte riktigt varför ni inte tar upp att den stora överraskningen(som också framkom som en stor WOW-moment i trailern) var att man kunde spela flera spelare? De visade ju tydligt i slutet på trailern att det stod en annan spelare på taket som fick i uppdrag att hjälpa sin kompis i knipa?

Nu blir jag osäker på om jag missuppfattade hela den twisten fel(de stod två på scenen och spelade under denna sekvens)?

Killen på taket som observerade det hela fick uppdraget: "Group quest: help XX"! Jag uppfattade det verkligen som att det då var spelare nummer 2 på scenen som fick det uppdraget!

Om det inte är så att jag har fel så har ni ju lämnat utanför en stor del utav själva twisten i er "förhandstitt"!

För övrigt såg det helt absurt intressant ut.

Medlem

Japp jag uppfatta de också så att de var 2 som spela hela tiden och att den ena jaga den andra.

Tror de var någon på Spike TV som sa detta igår, och jag håller med vad hand sa. Hur mycket frihet man kommer att ha. Eller är allt linjärt och allt har bara en lösning.

Annars ser detta väldigt bra ut och jag ser väldigt mycket fram emot de. Enligt spike TV och twitter dom hade så var det spel i 1 i top 10. Också enligt dom (och alla som twittra) Så vann Ubisoft E3 igår också :).

Tappade hakan flera gånger under gameplay-rullen! Ser otroligt intressant ut! Take ma moneh

Medlem

Jaaaa! Äntligen ett spel i 3e persons perspektiv så att man inte ser ett skit och rör sig som en utvecklingsstörd apa. Som jag saknat det.

Konsolskadat skit, sanna mina ord.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Medlem

The Last of Us får min 5-poängare.
Det här känns mer som en typisk 3:a.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
1
Skriv svar