Painkiller Hell & Damnation tillkännagivet

Robot
Painkiller Hell & Damnation tillkännagivet

Old school-uppföljare till People Can Flys klassiker från 2004. Men denna gång står Necrovision-utvecklarna The Farm 51 för kodknåpandet.

#nordic-games-publishing, #painkiller-hell-damnation, #the-farm-51, #necrovision, #people-can-fly, #painkiller, #epic-games, #gears-of-war-judgement


Inaktiv
Painkiller Hell & Damnation tillkännagivet

Nu blev jag glad!

Medlem

Alltid älskat spelet men det har ju bara blivit värre och värre så jag vågar fan inte hoppas på detta.

Medlem

Får hoppas det är en återgång till det första Painkiller då det senaste (Recurring Evil) verkar missat varför Painkiller var roligt att spela.

Inaktiv
Skrivet av PcGamer:

Får hoppas det är en återgång till det första Painkiller då det senaste (Recurring Evil) verkar missat varför Painkiller var roligt att spela.

Äh var inget speciellt med någon av dom. Förutom att det bara var roligt att använda sig av vapnet som antingen man kunde slita åt sig fiender med eller skjuta ut den där kniven som kom tillbaka sen. Minns inte namnet på den.
Över huvudtaget var spelet bara roligt att kötta allt i. Men handlingen i det var bara skum och allt annat var skumt.
Dom andra som finns är det ju samma sak i så har man spelat ettan har man spelat resten bara annorlunda banor. Testade någon som kom efter första painkiller eller efter ettan och andra. Minns inte riktigt helt men märkte av att det var samma saker man gjorde

Medlem

Undertiteln låter som någonting en präst skulle säga om han tappade bilnycklarna i en brunn.

Medlem

Painkiller köpte man direkt när det kom och man blev inte besviken. Dock kunde det ha varit lite mer story involverat men generellt så är Painkiller ett av de bästa spel man äger.
Hoppas att detta är en värdig uppföljare som höjer känslan ännu mer.


signatur

ugga bugga über hauling lugga

Medlem

Painkiller höll väl på att återuppliva twitchshooters som etablerad tävling om jag inte är ute och cyklar? Vet att efter quake och unreal så vart det som tyst och tomt ett tag sen började en massa folk prata om painkiller och TSN körde igång med shoutcasts från turneringar och tävlingar.

Spelade aldrig själv men mitt quake hjärta slog ett extra slag när jag läste rubriken.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

1
Skriv svar