Batman: Arkham City i specialversion till Wii U

Robot
Batman: Arkham City i specialversion till Wii U

Armored Edition drar nytta av Wii U-hårdvarans unika kontroll för att leverera den definitiva Arkham-upplevelsen.

#batman-arkham-city, #nintendo, #rocksteady-studios


Medlem
Batman: Arkham City i specialversion till Wii U

Definitiva upplevelsen? Jag spelar hellre med vanlig handkontroll än Wii U-plattan i det här fallet. Kan säkert vara trevligt för kidsen dock. Problemet är väl dock att kidsen inte ska spela just det här spelet.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Tror du underskattar kontrollen en aning Harpa. Lite dumt att total dissa något du inte prövat ännu

Medlem

Nej då, jag dissar inte kontrollen. Jag tror den blir jättegrym i många sammanhang. Det är bara att i det här sammanhanget känns det inte helt relevant ^^

Edit: Also, skoj att folk som inte har något annat format får tillgång till Batman.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

så mycket WiiU nyheter, så lite intressant
typ det ända intressant var dethär och zombie spelet av Ubisoft
-_-

Medlem

Så Nintendo Wii-U kommer försöka leva på massa nya mario spel och gamla spel som redan funnits ute i ett år när Wii-U släpps? Nintendo förtjänar verkligen att konka

Medlem
Skrivet av LeTigah:

så mycket WiiU nyheter, så lite intressant
typ det ända intressant var dethär och zombie spelet av Ubisoft
-_-

Rayman?!!?!?!?!

Medlem
Skrivet av Cane:

Så Nintendo Wii-U kommer försöka leva på massa nya mario spel och gamla spel som redan funnits ute i ett år när Wii-U släpps? Nintendo förtjänar verkligen att konka

Det är snarare Rocksteady Studios/ DC Entertainment och Warner Bros. Game som vill tjäna mer slantar. Inget fel med det, de kommer säkert att släppa nästa Batman till Wii U också.

De får gärna konvertera första Batman till Wii U också.

1
Skriv svar