New Super Mario Bros. 2 – it's all about the money

Robot
New Super Mario Bros. 2 – it's all about the money

Nintendo hymlar inte längre, nästa Mario-spel till 3DS kretsar helt och hållet kring cash, cash CASH!

#nintendo, #new-super-mario-bros-2


Medlem
New Super Mario Bros. 2 – it's all about the money

Inget som kommer till Wii?

Moderator | Testpilot
Skrivet av bomiis:

Inget som kommer till Wii?

Detta var väll en 3DS titel? Sedan kom ju U spelet också.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Inaktiv

Mycket Mario nu.

Medlem

*YAWN* mario efter mario från nintendo, snacka om att ha brist på innovation sen är det kanske mer skrämmande att folk köper skiten

Medlem
Skrivet av Cane:

*YAWN* mario efter mario från nintendo, snacka om att ha brist på innovation sen är det kanske mer skrämmande att folk köper skiten

Mario är inget nytt. Men Mariospelen brukar vara innovativa.

Medlem
Skrivet av Cane:

*YAWN* mario efter mario från nintendo, snacka om att ha brist på innovation sen är det kanske mer skrämmande att folk köper skiten

Håller med!


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem
Skrivet av DAoG:
Skrivet av Cane:

*YAWN* mario efter mario från nintendo, snacka om att ha brist på innovation sen är det kanske mer skrämmande att folk köper skiten

Mario är inget nytt. Men Mariospelen brukar vara innovativa.

Mario Galaxy var riktigt bra, men alla avstickare som detta är ju bara uttjatat till förbannelse.

Medlem

Man borde kunna modda om Mario till Bobby Kotick, det skulle passa in i det här temat


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Kiriakis:
Skrivet av DAoG:
Skrivet av Cane:

*YAWN* mario efter mario från nintendo, snacka om att ha brist på innovation sen är det kanske mer skrämmande att folk köper skiten

Mario är inget nytt. Men Mariospelen brukar vara innovativa.

Mario Galaxy var riktigt bra, men alla avstickare som detta är ju bara uttjatat till förbannelse.

Jag måste säga att varje spel bidrar med någon väsentlig skillnad till spelserien. Alltid något annorlunda från tidigare, till skillnad från i princip alla andra spel på marknaden det som gör spelen roliga och folk fortfarande köper dem. Varför sluta göra en av världshistoriens mest framgångsrika serier?

Medlem
Skrivet av brinkstar:
Skrivet av Kiriakis:
Skrivet av DAoG:
Skrivet av Cane:

*YAWN* mario efter mario från nintendo, snacka om att ha brist på innovation sen är det kanske mer skrämmande att folk köper skiten

Mario är inget nytt. Men Mariospelen brukar vara innovativa.

Mario Galaxy var riktigt bra, men alla avstickare som detta är ju bara uttjatat till förbannelse.

Jag måste säga att varje spel bidrar med någon väsentlig skillnad till spelserien. Alltid något annorlunda från tidigare, till skillnad från i princip alla andra spel på marknaden det som gör spelen roliga och folk fortfarande köper dem. Varför sluta göra en av världshistoriens mest framgångsrika serier?

De får gärna finnas också, problemet var att inget "wow ge mig nu" visades till Wii U. Pikmin 3 och Lego City såg lite mysiga ut resten var multiplatformspel jag redan äger, men inget jag springer ut o köper konsolen för.

Vem ska köpa Wii U undrar jag? Inget för Core fansen än så länge. Casualfolket har sina Wii & Kinect, de lär vara nöjda med dessa i flera år till.

Medlem

Samla mynt alltså. Skitpeppad.

Medlem
Skrivet av Kiriakis:
Skrivet av brinkstar:
Skrivet av Kiriakis:
Skrivet av DAoG:
Skrivet av Cane:

*YAWN* mario efter mario från nintendo, snacka om att ha brist på innovation sen är det kanske mer skrämmande att folk köper skiten

Mario är inget nytt. Men Mariospelen brukar vara innovativa.

Mario Galaxy var riktigt bra, men alla avstickare som detta är ju bara uttjatat till förbannelse.

Jag måste säga att varje spel bidrar med någon väsentlig skillnad till spelserien. Alltid något annorlunda från tidigare, till skillnad från i princip alla andra spel på marknaden det som gör spelen roliga och folk fortfarande köper dem. Varför sluta göra en av världshistoriens mest framgångsrika serier?

De får gärna finnas också, problemet var att inget "wow ge mig nu" visades till Wii U. Pikmin 3 och Lego City såg lite mysiga ut resten var multiplatformspel jag redan äger, men inget jag springer ut o köper konsolen för.

Vem ska köpa Wii U undrar jag? Inget för Core fansen än så länge. Casualfolket har sina Wii & Kinect, de lär vara nöjda med dessa i flera år till.

ZombieU var ju ganska coolt.

1
Skriv svar