Trailer – Kriget rasar i Assassin's Creed III

Robot
Trailer – Kriget rasar i Assassin's Creed III

Connor hamnar mitt i den amerikanska revolutionen i Ubisofts cg-rulle från E3.

#assassins-creed-iii, #ubisoft


Medlem
Trailer – Kriget rasar i Assassin's Creed III

WTF! Kan inte kolla! Spoilers! Har inte klarat ut Assassins Creed Revelations ens! Inte ens öppnat fodralet...........


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Att rasa spoilers över ett spel som är över ett halvår gammalt blir lite fel liksom Remus.

Medlem

Ännu ett spel som tagit ett steg mot mer action. Han rider själv mot en hel armé och deras salva döda bara hans häst? WTF är det superman man får spela i nästa assasins creed?

Medlem

Jag kommer låta som en hater nu men jag tycker det ser för orealistiskt ut. Det var okej med korståg och riddare men att rida emot en hel armé med gevär och kanoner går inte riktigt hem för mig. Vår hjälte hade legat i slarvsylta på två sekunder om det hade funnits en liten gnutta realism.

Medlem
Skrivet av MMO4Life:

Jag kommer låta som en hater nu men jag tycker det ser för orealistiskt ut. Det var okej med korståg och riddare men att rida emot en hel armé med gevär och kanoner går inte riktigt hem för mig. Vår hjälte hade legat i slarvsylta på två sekunder om det hade funnits en liten gnutta realism.

Har inte jätte koll, men vapnen som användes förr var inte så fruktansvärt effektiva och hade dålig pricksäkerhet. Det krävdes väl inte oerhört långa avstånd innan allt som räckte var några lager tyg innan kulorna bara studsade. Dessutom hänger han på sidan av hästen som får agera "horse-sheild"?

1
Skriv svar