Därför visades inte The Last Guardian upp

Robot
Därför visades inte The Last Guardian upp

Team ICO arbetar svinhårt med "spelet-som-aldrig-visas-upp" och nu har Sony sagt sitt kring varför du inte fått se något.

#the-last-guardian, #sony


Medlem
Därför visades inte The Last Guardian upp

Känns som att det ställs lite för höga krav på det här spelet. Om det är allt annat än banbrytande och hjärtegripande kommer folk ragea. Kan inte vara helt lätt att jobba för dem då.

Medlem

Har de inte hållit på med detta i två år nu? Inte visat något alls heller... Luktar vaporware.

Medlem

Dom kan ju lika gärna vänta med releasen och släppa det till PS4 i stället. Jag tror spelet skulle göra sig bättre som en launch titel där i stället för att vara en försening till PS3.

Medlem

Vad då god nog förklaring? Dom blir klara när dom blir klara. Varför hetsas det så mycket kring utvecklingstid? Jag kan ge mig fan på att folk kommer att säga saker som "vilken besvikelse för så lång tid" eller "det var verkligen värt väntan så bra det här var" beroende på om det blir bra eller dåligt. Kom igen. Det är ingen som sitter och väntar och tiden från start till mål säger ingenting om kvaliten i slutänden. Vi som ser fram mot spelet hoppas på det bästa.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Cane:

Har de inte hållit på med detta i två år nu? Inte visat något alls heller... Luktar vaporware.

För två (eller tre som det faktiskt är) år är ju så FRUKTANSVÄRT lång utvecklingstid idag, eller?

1
Skriv svar