Fist of the North Star: Ken's Rage 2 utannonserat

Robot
Fist of the North Star: Ken's Rage 2 utannonserat

Du är redan död, igen! AAAA TATATATATA! Missa inte den officiella tillkännagivanderullen.

#fist-of-the-north-star-kens-rage, #fist-of-the-north-star-kens-rage-2


Medlem
Fist of the North Star: Ken's Rage 2 utannonserat

NICE! Får hoppas på en hel del fler karaktärer i uppföljaren, Falco och Kaioh är ju ett måste iaf

Medlem
Skrivet av Hampus Erlandsson:

Omae wa mo shindeiru

Hinjeeeeej inte samma grej igen, FZ! Ken säger "Du är redan död". Redan är här mou på japanska. "mou" eller "mō" kan man skriva med västerländska bokstäver för att beskriva (もう), som har lång vokal, men aldrig "mo" (も). Det är ett annat ord som bl.a. betyder "också", och passar inte ens in där grammatiskt.

Medlem

YYEEEESSSSSSSSSSSS!!!!!! Kan aldrig få nog!

Medlem

Gott! Hoppas nu bara de kan ge miljöerna och fienderna lite mer variation.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem
Skrivet av Forcie:
Skrivet av Hampus Erlandsson:

Omae wa mo shindeiru

Hinjeeeeej inte samma grej igen, FZ! Ken säger "Du är redan död". Redan är här mou på japanska. "mou" eller "mō" kan man skriva med västerländska bokstäver för att beskriva (もう), som har lång vokal, men aldrig "mo" (も). Det är ett annat ord som bl.a. betyder "också", och passar inte ens in där grammatiskt.

Då litar jag på dig, och uppdaterar


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Skrivet av Harpa:

Då litar jag på dig, och uppdaterar

Tumme upp. Det är ändå rätt roligt att ni skrivit samma grej i två FotNS-relaterade nyheter dock

Medlem
Skrivet av Forcie:
Skrivet av Harpa:

Då litar jag på dig, och uppdaterar

Tumme upp. Det är ändå rätt roligt att ni skrivit samma grej i två FotNS-relaterade nyheter dock

Jag tog det från min käre kollegas nyhetstext, och han har inte bara varit i Japan utan har djupare kontakter där. Det är inte för inte det dyker upp större andel obskyra japan-artiklar från honom än från exempelvis mig ^^


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

1
Skriv svar