Mystisk The Elder Scrolls Online-teaser

Robot
Mystisk The Elder Scrolls Online-teaser

Karaktärer som verkar väldigt upptagna med att vara oroade över något. Månne det vara världens undergång?

#the-elder-scrolls-online, #the-elder-scrolls-v-skyrim, #bethesda-softworks


Medlem
Mystisk The Elder Scrolls Online-teaser

Om man med teaser menar att reta så funkade den rätt bra på mig. Blev rätt tjurig på det här noninformativa tramset.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Shut up and take my money!

Tror detta kan bli bra även vad folk säger, sen bara för att det använder Swtors motor betyder det inte att det blir en kopia, behövs verkligen fler icke Asiatiska mmos så j**** trött på att de halvnakna 10-15 åriga tjejer springa runt med vapen stora som 10 våningshöghus.

Medlem

har inte spelat swtor på bra många månader, stöds mer än dx9 numer eller är deras motor fortfarande 6 år efter tiden ?


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Hmm ett MMO/Online spel av Bethesda... haha skulle inte tro det. Buggmästarna, kan bara sluta i katastrof.

Inaktiv

Återstår att se om detta mmo blir bra. I alla fall så skulle de fixat Skyrim åtminstone innan de ger sig på nästa spel.

Medlem
Skrivet av Fisse:

Hmm ett MMO/Online spel av Bethesda... haha skulle inte tro det. Buggmästarna, kan bara sluta i katastrof.

Din poäng...? Det är inte Bethesda som ska göra spelet .....

Medlem

Spelet kan bli bra om det är gratis månadsavgift..men att man kan köpa saker som inte ger fördelar

Medlem

FZ, de visar upp de tre fraktionerna i teasern.

Medlem

Ingen TES-känsla what-so-ever, försöker sälja med hjälp av namnet bara. Blir så jävla arg!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Jag tror snarare att karaktärerna ser oroade ut över att vara med i ett floppande mmo xD

Inte mycket TES vibbar här inte


signatur

Game long and prosper

Medlem

Snälla någon, ta bort Bethesda Softworks som utvecklare.....

Medlem

Så det kommer finnas 3 klasser i spelet ?
Det är i alla fall så som jag tolkar det ...

Sedan att dom använder en motor som är så misslyckad i alla aplicationer som den har används till hitils så får man ju fundera på vad det tänker med.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=kZA9JC...

knappast något att vara stolt över ...

Medlem
Skrivet av Xixor:

Shut up and take my money!

Tror detta kan bli bra även vad folk säger, sen bara för att det använder Swtors motor betyder det inte att det blir en kopia, behövs verkligen fler icke Asiatiska mmos så j**** trött på att de halvnakna 10-15 åriga tjejer springa runt med vapen stora som 10 våningshöghus.

Behövs de några nya MMO alls...? GW2 är det enda som verkar lite nyskapande isåfall.

Medlem
Skrivet av Kiriakis:
Skrivet av Xixor:

Shut up and take my money!

Tror detta kan bli bra även vad folk säger, sen bara för att det använder Swtors motor betyder det inte att det blir en kopia, behövs verkligen fler icke Asiatiska mmos så j**** trött på att de halvnakna 10-15 åriga tjejer springa runt med vapen stora som 10 våningshöghus.

Behövs de några nya MMO alls...? GW2 är det enda som verkar lite nyskapande isåfall.

Host!TheSecretWorldHost!

Medlem
Skrivet av Trollafett:

Om man med teaser menar att reta så funkade den rätt bra på mig. Blev rätt tjurig på det här noninformativa tramset.

Hehe, bra sagt.

Medlem
Skrivet av Exim:

Så det kommer finnas 3 klasser i spelet ?
Det är i alla fall så som jag tolkar det ...

Sedan att dom använder en motor som är så misslyckad i alla aplicationer som den har används till hitils så får man ju fundera på vad det tänker med.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=kZ...

knappast något att vara stolt över ...

Fast det verkar inte vara HeroEngine de använder.

http://www.gameinformer.com/b/features/archive/2012/05/25/why...

Som jag förstår det så använde de den i början för att få igång arbetet medans de utvecklade sin inhouse engine.

"Think of HeroEngine as a whiteboard for us – a great tool to get some ideas in the game and start looking at them while the production engine was in development. "

EDIT: Lite gameplay [http://www.youtube.com/watch?v=k1R5R_9Huac]
EDIT 2. Mer gameplay [http://www.g4tv.com/thefeed/blog/post/724718/the-elder-scroll...]

Medlem
Skrivet av Manqs:
Skrivet av Kiriakis:
Skrivet av Xixor:

Shut up and take my money!

Tror detta kan bli bra även vad folk säger, sen bara för att det använder Swtors motor betyder det inte att det blir en kopia, behövs verkligen fler icke Asiatiska mmos så j**** trött på att de halvnakna 10-15 åriga tjejer springa runt med vapen stora som 10 våningshöghus.

Behövs de några nya MMO alls...? GW2 är det enda som verkar lite nyskapande isåfall.

Host!TheSecretWorldHost!

Aldrig mer Funcom efter att ha spelat AoC, norskarna kan göra spel men inte underhålla dom alls.

Medlem
Skrivet av Xixor:
Skrivet av Manqs:
Skrivet av Kiriakis:
Skrivet av Xixor:

Shut up and take my money!

Tror detta kan bli bra även vad folk säger, sen bara för att det använder Swtors motor betyder det inte att det blir en kopia, behövs verkligen fler icke Asiatiska mmos så j**** trött på att de halvnakna 10-15 åriga tjejer springa runt med vapen stora som 10 våningshöghus.

Behövs de några nya MMO alls...? GW2 är det enda som verkar lite nyskapande isåfall.

Host!TheSecretWorldHost!

Aldrig mer Funcom efter att ha spelat AoC, norskarna kan göra spel men inte underhålla dom alls.

Det får du tycka. Jag mest ville bara påpeka att det finns lite nyskapande förutom GW2.

Medlem
Skrivet av Manqs:
Skrivet av Kiriakis:
Skrivet av Xixor:

Shut up and take my money!

Tror detta kan bli bra även vad folk säger, sen bara för att det använder Swtors motor betyder det inte att det blir en kopia, behövs verkligen fler icke Asiatiska mmos så j**** trött på att de halvnakna 10-15 åriga tjejer springa runt med vapen stora som 10 våningshöghus.

Behövs de några nya MMO alls...? GW2 är det enda som verkar lite nyskapande isåfall.

Host!TheSecretWorldHost!

Och Planetside 2 icke att förglömma.
Jag säger då det. GW2 och Planetside 2 kommer bli min död

1
Skriv svar