Ni spelar Guild Wars 2-betan i helgen!

Robot
Ni spelar Guild Wars 2-betan i helgen!

FZ delade ut 100 betanycklar till helgens betatestning – har du turen på din sida?

#guild-wars-2


Medlem
Ni spelar Guild Wars 2-betan i helgen!

Grattis till vinnarna, vi ses i Tyria!

Synd att betorna alltid drar igång så jäkla sent för oss svenskar, jag som tänker testa skiten ur minst två classer den här helgen, jag skulle gärna vilja dra igång tidigare under fredagen


signatur

Game long and prosper

Medlem

Ser ut att bli en härlig korvfest! Men grattis

Moderator | Testpilot

Förhoppningsvis används GPU kraft nu också.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

tackar för den

Medlem

Yey jag vann!

Medlem

Omagawd, jag vann Med min nyinköpta GTX670 är det bra timing att testa GW2.

Geeks Gaming
Medlem

Tackar tackar, ska bli spännande

Medlem

Något måste vara fel....jag står inte på listan!

Grattis till vinnarna!
Ni får berätta hur det var sen!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Hoppas det får er att lägga ett pre-purchase!

Tackar (:


signatur

Mess with the best, die like the rest. ^^

Medlem

Dom två sista nycklarna då? ;p

Medlem

Pre-purchase beta kostade 199 kr på komplett under en superrea ^^

Är spelet bättre optimerat nu? för senaste betan sög ju riktigt ordentligt, min dator tar BF3 på high, men fick lov att köra på lägsta på GW2 :/ fps flög hit å dit, allt ifrån 2 till 80 fps..

Redaktör
Skrivet av Steffe@Swec:

Dom två sista nycklarna då? ;p

Vi sparar dem som backup om nåt krånglar. Kanske tävlar vi ut dem i en Guild Wars 2-diskussionstråd här i forumet eller på vår Facebook-sida - vi får se!


signatur
Medlem
Skrivet av Ztreek:

Är spelet bättre optimerat nu? för senaste betan sög ju riktigt ordentligt, min dator tar BF3 på high, men fick lov att köra på lägsta på GW2 :/ fps flög hit å dit, allt ifrån 2 till 80 fps..

De har mer eller mindre dubblat sin serverkapacitet så det borde bli betydligt mindre lagg. Keep in mind att det är en beta och som sådan ska man inte förvänta sig att den fungerar perfekt. Förra gången laggade det ju som mest när man var nära många andra spelare, återstår att se om det fungerar bättre den här gången

Medlem

Hehe första gången man har vunnit nått Men man tackar. Då ses vi väll i Tyria under helgen:D


signatur

In Hoc Signo - PPP

Medlem

Gött, sex Andreas på listan men inte jag! Grattis till vinnarna iaf

Medlem

Grattis till vinnarna, hoppas ni får en rolig helg

Inaktiv

Första gången man vann nått på fz.se då : ), Men ruggigt nice!
Vi ses i Tyria i helgen då

[http://www.youtube.com/watch?v=_TgAf4lbvTM&list=PL4F3A629FA7A...]


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Medlem

Som att köpa en triss i hopp om att få miljonen, omöjligt Aldrig vunnit nån tävling

Medlem
Medlem

Konstigt att endel har fps problem medans andra inte märker ett skit, har flytit på grymt bra för mig när jag provat iaf.

Medlem
Skrivet av Corolyn:
Skrivet av Ztreek:

Är spelet bättre optimerat nu? för senaste betan sög ju riktigt ordentligt, min dator tar BF3 på high, men fick lov att köra på lägsta på GW2 :/ fps flög hit å dit, allt ifrån 2 till 80 fps..

De har mer eller mindre dubblat sin serverkapacitet så det borde bli betydligt mindre lagg. Keep in mind att det är en beta och som sådan ska man inte förvänta sig att den fungerar perfekt. Förra gången laggade det ju som mest när man var nära många andra spelare, återstår att se om det fungerar bättre den här gången

Spelar väl ingen roll om den är bättre.. optimeringen är dålig i spelmotorn :/ det är det jag syftar på

Medlem

Det har nämnts ungefär miljoner gånger att den använder sig primärt av CPUn och föga utav GPUn. Med andra ord hade det liten betydelse vad för grafikkort du hade och mycket mer vad för processor du hade.
Optimeringen sker oftast i slutet så det kommer ske, när är mindre klart. De har ju trots allt inte utsatt något releasedatum.
Jag personligen hade inga större FPS problem och med tanke på hur fint stresstestet och sista dagen förra betan flöt så hoppas jag de mesta och största lagg problemen har gått bort.
Grattis till vinnarna för övrigt!
Hoppas på att ta Explorable mode AC denna helg ^^,

Medlem

Glöm inte bort att i poker, finns ingen joker.


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Fett nice första gången jag vinner något på Fza

Medlem

Gött.. tackar så mkt


signatur

//Peace out

Medlem

jag vann !!! Gratis till alla er andra !

Medlem

Tackat så jätte mycket för beta nyklen!

12
Skriv svar