The Last of Us släpps inte i år

Robot
The Last of Us släpps inte i år

Uncharted-skaparnas nya blir någonting för dig som fortfarande spelar tidigast 2013.

#the-last-of-us-remastered, #naughty-dogs, #sony


Redaktör
Ponny
The Last of Us släpps inte i år

Ledsen


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Allt är hampus fel... : (

Medlem
Skrivet av Fastrunner:

Allt är hampus fel... : (

wat


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Redaktör
Ponny
Skrivet av Harpa:
Skrivet av Fastrunner:

Allt är hampus fel... : (

wat

Skjut budbäraren, du vet.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Game of the year 2013 då, bara de kommer ut tidigt 2013 ska de väl gå bra.


signatur

Du vet att du vill gå med i Church of the Flying Spaghetti Monster o bli en Pastafarian du med.

Medlem

Skönt, kommer tillräckligt med spel jag vill spela i år. För många spel och för lite tid.

Medlem

Trodde nån på allvar att det skulle släppas 2012?

Medlem
Skrivet av båtsman:

Skönt, kommer tillräckligt med spel jag vill spela i år. För många spel och för lite tid.

Håller med, har fem spel att spela igenom innan jag ska köpa något nytt spel. Kommer ta sin tid.

Medlem

FITTA ! fan de kmr ju inga spel i år ! allt har kommit känns det som !! Beyond kommer det i år då har jag nåt att se fram emot !!

Medlem
Skrivet av Flugsaft:

FITTA ! fan de kmr ju inga spel i år ! allt har kommit känns det som !! Beyond kommer det i år då har jag nåt att se fram emot !!

Haha va? Är du seriös på riktigt?


signatur

Wii like to play? Or Do Wii?

Inaktiv
Skrivet av BlåMes:
Skrivet av Flugsaft:

FITTA ! fan de kmr ju inga spel i år ! allt har kommit känns det som !! Beyond kommer det i år då har jag nåt att se fram emot !!

Haha va? Är du seriös på riktigt?

Jag känner samma sak då jag inte är intresserad av FPS eller multiplayer spel. 2012 ser inte särskilt positivt ut för en PC spelare, i mitt tycke. Jag kanske får upp hoppet om de avslöjar GTA: Vs release datum eller Watch Dogs. Utöver det verkar AC:3 helt ok, men resten låter, i min öron, som mediokra titlar utan konsumenternas röster.

Men jag är nöjd ändå, då jag har Witcher 2, Max Payne 3 och bägge Dead Space spelen kvar att spela.

Bra, låt det bli riktigt fiffigt och bra nu Naughty Dog.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av anon_111278:
Skrivet av BlåMes:
Skrivet av Flugsaft:

FITTA ! fan de kmr ju inga spel i år ! allt har kommit känns det som !! Beyond kommer det i år då har jag nåt att se fram emot !!

Haha va? Är du seriös på riktigt?

Jag känner samma sak då jag inte är intresserad av FPS eller multiplayer spel. 2012 ser inte särskilt positivt ut för en PC spelare, i mitt tycke. Jag kanske får upp hoppet om de avslöjar GTA: Vs release datum eller Watch Dogs. Utöver det verkar AC:3 helt ok, men resten låter, i min öron, som mediokra titlar utan konsumenternas röster.

Men jag är nöjd ändå, då jag har Witcher 2, Max Payne 3 och bägge Dead Space spelen kvar att spela.

Som PC spelare tycker jag det är många fantastiska spel som släpps i år.

Medlem

Planetside2 ^^


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Men de är sagt att de kommer på PS3?. Jag hade innan E3 sagt att jag skulle lyssna om dom säger "its comming for PS3" eller "its comming for Playstation" samma like för andra games på xbox. men lol glömde när väl e3 börja. Någon som kommer ihåg vad dom sa i interivjun ?

1
Skriv svar