Här är alla kända Wii U-spel

Medlem
Här är alla kända Wii U-spel

Zombieu verkar ju helt awesome för en Zombie nörd som mig.

Medlem

Metro är inte med på listan

Inaktiv

Lite synd om eventuella Wii u ägare att dom får börja spela Mass Effect 3, kunde dom inte fått Mass Effect 2 först ?


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem
Skrivet av StraxDax:

Lite synd om eventuella Wii u ägare att dom får börja spela Mass Effect 3, kunde dom inte fått Mass Effect 2 först ?

Eller varför inte hela trilogin i ett enda saftigt paket?

Inaktiv
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av StraxDax:

Lite synd om eventuella Wii u ägare att dom får börja spela Mass Effect 3, kunde dom inte fått Mass Effect 2 först ?

Eller varför inte hela trilogin i ett enda saftigt paket?

Det blir lite svårt eftersom ettan är bunden exklusivt till xbox 360.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem
Skrivet av StraxDax:
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av StraxDax:

Lite synd om eventuella Wii u ägare att dom får börja spela Mass Effect 3, kunde dom inte fått Mass Effect 2 först ?

Eller varför inte hela trilogin i ett enda saftigt paket?

Det blir lite svårt eftersom ettan är bunden exklusivt till xbox 360.

Asch då, det var så illa...

Inaktiv

måste man spela med den där stora klumpiga handkontrollen med bildskärm, eller finns det normala handkontroller till wii u också ?


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem

Nintendo hade inte många Ess, typ bara ZombieU, Batman (som jag tidigare skrev) resten kan man ju lira på dator eller så bryr man sig helt enkelt inte om de andra exklusiva titlarna
så det blir nog knappast ett köp för mig

Medlem

Minst 10 titlar jag kan tänka mig redan. Kommer bli grymt!

Medlem
Skrivet av StraxDax:
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av StraxDax:

Lite synd om eventuella Wii u ägare att dom får börja spela Mass Effect 3, kunde dom inte fått Mass Effect 2 först ?

Eller varför inte hela trilogin i ett enda saftigt paket?

Det blir lite svårt eftersom ettan är bunden exklusivt till xbox 360.

Ettan finns ju även till PC...

Inaktiv
Skrivet av Saltomortal:
Skrivet av StraxDax:
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av StraxDax:

Lite synd om eventuella Wii u ägare att dom får börja spela Mass Effect 3, kunde dom inte fått Mass Effect 2 först ?

Eller varför inte hela trilogin i ett enda saftigt paket?

Det blir lite svårt eftersom ettan är bunden exklusivt till xbox 360.

Ettan finns ju även till PC...

jo sant, men för folk som inte lirar på pc och inte har xbox 360 kommer inte kunna köra ettan på ps3 eller wii u, och det är ju synd för ettan är ju tokbra.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem
Skrivet av StraxDax:

Lite synd om eventuella Wii u ägare att dom får börja spela Mass Effect 3, kunde dom inte fått Mass Effect 2 först ?

Tror alla som bryr sig om ME redan har spelen på PC/PS3/360

Pikmin 3, Lego City, Rayman Legends ser najs ut. Inget jag kommer springa ut o köpa konsolen på release för dock.

Medlem
Skrivet av StraxDax:

måste man spela med den där stora klumpiga handkontrollen med bildskärm, eller finns det normala handkontroller till wii u också ?

Det kommer http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20120604/hardcore-kontroll-...

Medlem

Mass Effect i all ära men det var väl kanske inte den hetaste titeln. Kan nog bli en riktigt bra version som trumfar dom tidigare men dom flesta har redan spelat det....eller blivit avskräckta...
ZombiU och AssCreed, kanske lite Mario som det ser ut för min egen del vid release.
Aliens har jag ett öga på också, kan bli riktigt fränt med scannerfunktionen...
Synd att det inte verkar bli något RE6 till Wii U, tänk att kunna fått blanda ihop lite herbs på touchskärmen och sen skaka kontrollen för att mixa samman...
Watch Dogs hade också varit trevligt, konstigt att Ubisoft "missade" den chansen.

I en intervju med Reggie av ign så hintade han att Retro har något i görningen, nytt Metroid kanske, vore ett fatalt misstag av Nintendo att inte använda Metroid som ett av dom bärande spelen till Wii U med tanke på att den maskinen är som gjord att spela Metroid på med scanners och dylikt.

Medlem

Ser mest fram emot ZombiU


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Inaktiv

kan man spela wii u utan att vifta med armarna och hoppa omkring?

Medlem
Skrivet av riktigninja:

kan man spela wii u utan att vifta med armarna och hoppa omkring?

Du har tills idag aldrig hört talas eller sett något om Wii U va?

Inaktiv
Skrivet av mrpijey:
Skrivet av riktigninja:

kan man spela wii u utan att vifta med armarna och hoppa omkring?

Du har tills idag aldrig hört talas eller sett något om Wii U va?

intresset tvärdog när jag såg handkontrollen med skärm. Blev lite intresserad när det skulle komma en normal också. Gillade Snes, men inte köpt några konsoller från nintendo sen 92

1
Skriv svar