Stöd Tex Murphy – tatuera en FZ-redaktör

Robot
Stöd Tex Murphy – tatuera en FZ-redaktör

Med över en vecka kvar på Kickstarter fattas blott 10 000 av 450 000 US-dollar för Project Fedora. Nås målet lovar en FZ-redaktör att tatuera in Tex Murphy-loggan.


Medlem
Stöd Tex Murphy – tatuera en FZ-redaktör

NU SKA DET DONERAS!

Redaktör

That's the spirit!


signatur
Medlem

Hur mycket ska man donera för att det ska läggas till en sån här mustach på figuren?


signatur

Videomupp

Det är mycket pengar de håvar in.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Älskar Tex. Ett av de bästa äventyrsspelen någonsin. Hoppas det blir av. Ge pengar!


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Är nog ett spel jag har totalmissat, får väl kolla in det.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Skägg.
10 Chambers

Och där var det fundat... lycka till Fredrik!


signatur
Redaktör

Och DÄR var Fredriks tatuering bestämd! Jäklar vad snabbt pengarna rasade in på slutet – hur mycket gav du, Calle?


signatur

Var Djävligt säker på det först Fredrik.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Inaktiv
Medlem

Helt missat att detta projekt redan startat. Hade lätt bidragit om det inte varit för att jag redan lagt ut en hel del pengar på andra projekt. Hade jag haft råd hade jag donerat till samtliga stora projekt som varit den senaste tiden för jag tror verkligen på dessa. Hade inte sagt nej till den där T-Shirten från Larry, minns än idag mitt första besök på den baren och lyckan att få vara där trots att man inte var 18 år.

Ser fram emot att få se den där tatueringen ;).

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Tompa:

Och DÄR var Fredriks tatuering bestämd! Jäklar vad snabbt pengarna rasade in på slutet – hur mycket gav du, Calle?

Ett barnbidrag eller två!


signatur
Redaktör
Ponny

Oh yeah!

Ryggen?
Benet?
Armen?
Magen?
Pannan?

Allt är möjligt!


signatur

En Bamseponny av folket

KoP
Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Oh yeah!

Ryggen?
Benet?
Armen?
Magen?
Pannan?

Allt är möjligt!

Mellangården (perinueum)?

Medlem

Tatuera ett organ?

:3


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Oh yeah!

Ryggen?
Benet?
Armen?
Magen?
Pannan?

Allt är möjligt!

Tummen, så att varje gång du liftar kommer den som plockar dig veta vad du gillar för spel!


signatur

It's something to do with quantum, isn't it?

Redaktör
Ponny
Skrivet av KoP:
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Oh yeah!

Ryggen?
Benet?
Armen?
Magen?
Pannan?

Allt är möjligt!

Mellangården (perinueum)?

Okej, allt är inte möjligt.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av ohem:

Tatuera ett organ?

:3

Ett inre organ kanske? Tatuera hjärtat eller njuren kanske.


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem

Ett trampstamp är ju det enda rätta.

Placera på vänstra överarmen! Se till att den sitter i rätt vinkel, då, när du inte känner dig säker på en sak, så kan du alltid lyfta på ärmen och låta era blickar mötas. Nicka lite med bestämd min åt varandra, Och Poof! inga fler tvivel, nu är det bara djävla-anamma som gäller.;)


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Redaktör
Ponny
Skrivet av Traveller in time:

Placera på vänstra överarmen! Se till att den sitter i rätt vinkel, då, när du inte känner dig säker på en sak, så kan du alltid lyfta på ärmen och låta era blickar mötas. Nicka lite med bestämd min åt varandra, Och Poof! inga fler tvivel, nu är det bara djävla-anamma som gäller.;)

Ohohoh! Confidence boost 3.0! Den idén lät inte dum på något plan.


signatur

En Bamseponny av folket

Kom på att om Tex skall nicka tillbaka, måste du flexa med armen


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Redaktör
Ponny
Skrivet av Traveller in time:

Kom på att om Tex skall nicka tillbaka, måste du flexa med armen

Givetvis!


signatur

En Bamseponny av folket

1
Skriv svar