Filmfest från Planetside 2

Robot
Filmfest från Planetside 2

Det svulstiga storkriget visas upp i en E3-trailer och ytterligare tre gameplay-rullar.

#nyhetstips, #planetside-2


Medlem
Filmfest från Planetside 2

Helt klart det spel jag är mest laddad på i år!
Det ser verkligen lovande ut men som stort fan av föregångaren är jag väldigt skeptisk. Mycket influenser från dagens shooters, vissa bra men många tyvärr dåliga.

Men men, spelas ska det och det med råge!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Samma här, de enda spelet som jag verkligen ser fram imot, verkar helt underbart. Första Planetside va helt suveränt. Detta kommer nog spelas i många år för mig.

Medlem

Och det är Free to play? hur kan det vara det? Jag kommer ihåg planetside betala jag månadskostnad utöver spelets kostnad..


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Medlem

längtar dom snackar dom 1000spelare samtidigt? då snacka vi epicwar!

verka som FF kommer vara standard, kan ju blir problem om någon idiot missbruka det.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av Krayze:

Och det är Free to play? hur kan det vara det? Jag kommer ihåg planetside betala jag månadskostnad utöver spelets kostnad..

Kosmetiska saker kommer finansiera det hela.

Medlem

Vore roligt om ni skriver om de som tipsar er om spelnyheter eller dylikt i artikeln. Inte det viktigaste men man får lite mer vilja att lägga tid på det då.

Har kollat på alla livs streams och det var nästan som att kolla på en grym krigsfilm med kommentatorer.


signatur

Visa lite respekt swordfish. Tråd rensad.

Medlem
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Krayze:

Och det är Free to play? hur kan det vara det? Jag kommer ihåg planetside betala jag månadskostnad utöver spelets kostnad..

Kosmetiska saker kommer finansiera det hela.

Hmm det kan va dåligt beroende på vad den kosmetiska delen kommer kosta ifall man vill ha allt..


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Medlem
Skrivet av Krayze:
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Krayze:

Och det är Free to play? hur kan det vara det? Jag kommer ihåg planetside betala jag månadskostnad utöver spelets kostnad..

Kosmetiska saker kommer finansiera det hela.

Hmm det kan va dåligt beroende på vad den kosmetiska delen kommer kosta ifall man vill ha allt..

I ett spel som är gratis tycker jag det är bra, för annars hade de sålt vapen och utrustning som är bättre vilket skulle resultera i Pay 2 Win.

Medlem
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Krayze:
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Krayze:

Och det är Free to play? hur kan det vara det? Jag kommer ihåg planetside betala jag månadskostnad utöver spelets kostnad..

Kosmetiska saker kommer finansiera det hela.

Hmm det kan va dåligt beroende på vad den kosmetiska delen kommer kosta ifall man vill ha allt..

I ett spel som är gratis tycker jag det är bra, för annars hade de sålt vapen och utrustning som är bättre vilket skulle resultera i Pay 2 Win.

Så man betalar för camo o andra tillägg men inte för att öppna vapen o fordon alltså?


signatur

Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!

Redaktör
Skrivet av swordfish:

Vore roligt om ni skriver om de som tipsar er om spelnyheter eller dylikt i artikeln. Inte det viktigaste men man får lite mer vilja att lägga tid på det då.

Jag gjorde en copy-paste för att klistra in ditt nick i tipstack-rutan. Tydligen glömde jag paste-delen. Fixat nu!


signatur
Medlem
Skrivet av Krayze:
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Krayze:
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Krayze:

Och det är Free to play? hur kan det vara det? Jag kommer ihåg planetside betala jag månadskostnad utöver spelets kostnad..

Kosmetiska saker kommer finansiera det hela.

Hmm det kan va dåligt beroende på vad den kosmetiska delen kommer kosta ifall man vill ha allt..

I ett spel som är gratis tycker jag det är bra, för annars hade de sålt vapen och utrustning som är bättre vilket skulle resultera i Pay 2 Win.

Så man betalar för camo o andra tillägg men inte för att öppna vapen o fordon alltså?

Det står på hemsidan att de är fan av modellen LoL kör på. Så troligen blir det något liknande. Där man kan köpa loss saker snabbare med pengar och sen kosmetiska förbättringar men att det inte påverkar själva balansen i spelet.

Medlem

Porriga zebraränder för endast 99:50!

Medlem
Skrivet av Oxide:

Porriga zebraränder för endast 99:50!

kostar det verkligen så mycket?


signatur

Visa lite respekt swordfish. Tråd rensad.

Medlem

kommer att bli mycket skoj det här.

Detta och mechwarrior online som jag ser fram emot.
MWo har för övrigt gått in på stängd beta nu, bara å regga sig.

Medlem

Soma jag har sagt tidigare, om intresse finns har TB (total biscuit) massor med film material ute på sin channel;
http://www.youtube.com/watch?v=l_OT4UHXelU&feature=relmfu

1
Skriv svar