Humble Bundle 5 erbjuder fler spel

Robot
Humble Bundle 5 erbjuder fler spel

Den redan smaskiga femte Humble Bundlen blir ännu smaskigare med spel som Braid och Super Meat Boy.

#braid, #super-meat-boy, #lone-survivor


Medlem
Humble Bundle 5 erbjuder fler spel

Jag är visst väldigt genomsnittlig då jag gav $8

Hade gärna lagt lite mer för detta fantastiska paket, men är man arbetslös så är man.

Medlem

Otroligt bra paket med flera riktigt bra spel. Jag uppmanar alla som har minst en femtiolapp till övers att köpa detta!

Medlem

Jag betalade $12 men det är alldeles för lite för allt detta.

Medlem

Betalade $8. Spelen är värda mycket mer, men ägde redan tre av de ordinarie spelen. Känns illa att man drar ner snittet för Linux -användarna >.<

Medlem

Hade det inte varit för att jag redan lagt ut en hel del pengar på ett antal Kickstarter projekt samt att jag redan äger vissa av spelen så hade jag nog lagt mer än vad jag kommer göra. Ska iaf lägga minst lika mycket som den genomsnittliga Linux användaren (har redan noterat skillnaderna mellan vilket format som köparen köper till).

Medlem

Femton sånna där dollars blev det, alldeles för mycket utgifter denna månad annars hade det blivit mer.

Medlem

Tänkte ge $100 men blev $8. Nåväl.. det är tanken som räknas.


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Pröjsade bara 8 dollar då det egentligen bara var Superbrothers jag ville ha/inte hade... sen så slänger de in Braid och Super Meat Boy också, shitsan, två spel jag funderat på att köpa länge nu. Får nästan ta att köpa allt en gång till, eller lägga till lite extra på nästa bundle.

Medlem

Hade redan alla utav de nya, utom Lone Survivor! YAY! Har betalat allt för lite jag med, men tyvärr rånade Diablo 3 mig på pengar. Tror nog detta förtjänar en större del av den pengen.

Inaktiv

värt 8$ för endast Lone Survivor!

Medlem
Skrivet av tirim4:

Pröjsade bara 8 dollar då det egentligen bara var Superbrothers jag ville ha/inte hade... sen så slänger de in Braid och Super Meat Boy också, shitsan, två spel jag funderat på att köpa länge nu. Får nästan ta att köpa allt en gång till, eller lägga till lite extra på nästa bundle.

Köp ett pack åt en polare

Medlem
Skrivet av tirim4:

Pröjsade bara 8 dollar då det egentligen bara var Superbrothers jag ville ha/inte hade... sen så slänger de in Braid och Super Meat Boy också, shitsan, två spel jag funderat på att köpa länge nu. Får nästan ta att köpa allt en gång till, eller lägga till lite extra på nästa bundle.

Jag tror att det ska gå att höja sitt donationsbelopp någonstans. Kika efter!

Inaktiv

jag köpte det för en dollar.

Medlem

Jag hade redan Amnesia, Braid, Bastion, Limbo och Super Meat Boy. Betalade $10 ändå för att jag vill ge mitt stöd för iden, men är arbetslös så kan inte ge allt för mycket, finns fler spel som kräver mina pengar också ju...

Medlem

Köpte bundlen(?) för $10 för nån vecka sen. Idag blev det $25 för en gåva. Fortfarande helt förstummad över vilka fantastiska spel som ingår. Hade fem av dem sen tidigare, men det är så otroligt bra spel!

Medlem

"Humble Indie Bundle 5, som FZ tidigare skrev om, utökas nu med tre nya spel. För valfritt pris får du nu också plattformsspelen Braid och Super Meat Boy och skräckäventyret Lone Survivor. "

stämmer inte, man måste betala minst över 8 gränsen...

Fortfarande ett bra pris man betalar för alla dessa indielir, men ville uppmärksamma felet i artikeln.

Pay more than the
average of $8.01 to
unlock these
four games!

Medlem
Skrivet av raefzm88:

"Humble Indie Bundle 5, som FZ tidigare skrev om, utökas nu med tre nya spel. För valfritt pris får du nu också plattformsspelen Braid och Super Meat Boy och skräckäventyret Lone Survivor. "

stämmer inte, man måste betala minst över 8 gränsen...

Fortfarande ett bra pris man betalar för alla dessa indielir, men ville uppmärksamma felet i artikeln.

Pay more than the
average of $8.01 to
unlock these
four games!

Tack för påpekandet!

Moderator | Testpilot

Men vänta...

OM jag redan köpt. Då måste jag betala igen för att få tillgång till det nya spelen?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Nej, inte om du betalat tillräckligt, då är det bara gå in på din humble bundle 5 och ladda ner resten

Medlem

Tänkte först jag skulle betala mer än Notch. Men ångrade mig och betalade $26!

Inaktiv

Jag köpte humble bundle för 1 dollar och då fick jag ju 4 spel. När sedan nyheten kom att de som redan hade köpt det fick 4 extra spel trodde jag det bara var för de som betalat mer än 8 dollar men jag gick in på länken och kollade och nu kan jag ladda ner alla spel. Allt för en dollar

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Men vänta...

OM jag redan köpt. Då måste jag betala igen för att få tillgång till det nya spelen?

Svar nej, bara att använda samma "personliga" kod du fick i mailet

1
Skriv svar