The Last of Us – nagelbitande gameplay

Medlem

Naughty Dog vet hur man fångar inlevelse, blir nog ett köp.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av Itchy1:

Men köp ett PS3 vet jag och köp alla uncharted spel och Last of us

De spelen har utan tvekan prioritet tillsammans med God of War, Ratchet & Clank och Sly. Men jag har en del titlar kvar på PS2 som jag inte är klar med innan som jag vill spela klart först=).

FFS!

Heavy Rain med!


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Struggle:
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av Itchy1:

Men köp ett PS3 vet jag och köp alla uncharted spel och Last of us

De spelen har utan tvekan prioritet tillsammans med God of War, Ratchet & Clank och Sly. Men jag har en del titlar kvar på PS2 som jag inte är klar med innan som jag vill spela klart först=).

FFS!

Heavy Rain med!

Stort fan av QD så ja den är given=)

Medlem

Ser ut att bli det bästa överlevarspelet på flera år, börja porta era perfektioner till pc någon gång, Naughty Dog


signatur

Game long and prosper

Medlem

Givet köp Älskar såna här typer av spel

Medlem

Ser fram emot det här spelet!

FM-guru
F.d. Sisyr

Om det faktiska gameplayet i spelet ser ut så här blir det förstås fantastiskt. Risken är väl dock att de har kryddat till det extra med dialog och AI:n reaktioner, precis som någon (som av någon märklig anledning fått en massa minus) påpekade.

WOW...


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av Struggle:
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av Itchy1:

Men köp ett PS3 vet jag och köp alla uncharted spel och Last of us

De spelen har utan tvekan prioritet tillsammans med God of War, Ratchet & Clank och Sly. Men jag har en del titlar kvar på PS2 som jag inte är klar med innan som jag vill spela klart först=).

FFS!

Heavy Rain med!

Ni glömde också inFamous

Medlem
Skrivet av Itchy1:
Skrivet av Struggle:
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av Itchy1:

Men köp ett PS3 vet jag och köp alla uncharted spel och Last of us

De spelen har utan tvekan prioritet tillsammans med God of War, Ratchet & Clank och Sly. Men jag har en del titlar kvar på PS2 som jag inte är klar med innan som jag vill spela klart först=).

FFS!

Heavy Rain med!

Ni glömde också inFamous

Vet redan vilka spel som det kommer bli och ja det spelet är inkluderat tillsammans med serier som Killzone, Resistence samt Sly (och säkerligen andra som jag just nu inte kommer ihåg).

Medlem
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av Itchy1:
Skrivet av Struggle:
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av Itchy1:

Men köp ett PS3 vet jag och köp alla uncharted spel och Last of us

De spelen har utan tvekan prioritet tillsammans med God of War, Ratchet & Clank och Sly. Men jag har en del titlar kvar på PS2 som jag inte är klar med innan som jag vill spela klart först=).

FFS!

Heavy Rain med!

Ni glömde också inFamous

Vet redan vilka spel som det kommer bli och ja det spelet är inkluderat tillsammans med serier som Killzone, Resistence samt Sly (och säkerligen andra som jag just nu inte kommer ihåg).

Ja Little Big Planet och The Ico & Shadow of the Colossus och The Fat Princess och Pain och Joa Danger och Warhawk och Motorsorm och Dead Nation och Gran Turismo och Metal Gear Solid och Dark Souls och Dust 514 och det där spelet man kör runt med galna Clowner och ska skjuta ner varandra fanns till PS1 och PS2 också men nu när det kom så blev det lite av en flopp men har glömt vad det heter men säg till om ni vet

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Om det faktiska gameplayet i spelet ser ut så här blir det förstås fantastiskt. Risken är väl dock att de har kryddat till det extra med dialog och AI:n reaktioner, precis som någon (som av någon märklig anledning fått en massa minus) påpekade.

har man spelat tidigare titlar som uncharted så vet man att det kommer vara så här slipat rakt igenom hela spelet. som visas.


signatur

God is dead

Medlem

Jag har för mig att Naughty Dog sagt att demon inte var scripted, utan att man lika väl kunnat smyga sig förbi utan att döda någon alls.


signatur

Du vet att du vill gå med i Church of the Flying Spaghetti Monster o bli en Pastafarian du med.

Medlem
Skrivet av Itchy1:
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av Itchy1:
Skrivet av Struggle:
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av Itchy1:

Men köp ett PS3 vet jag och köp alla uncharted spel och Last of us

De spelen har utan tvekan prioritet tillsammans med God of War, Ratchet & Clank och Sly. Men jag har en del titlar kvar på PS2 som jag inte är klar med innan som jag vill spela klart först=).

FFS!

Heavy Rain med!

Ni glömde också inFamous

Vet redan vilka spel som det kommer bli och ja det spelet är inkluderat tillsammans med serier som Killzone, Resistence samt Sly (och säkerligen andra som jag just nu inte kommer ihåg).

Ja Little Big Planet och The Ico & Shadow of the Colossus och The Fat Princess och Pain och Joa Danger och Warhawk och Motorsorm och Dead Nation och Gran Turismo och Metal Gear Solid och Dark Souls och Dust 514 och det där spelet man kör runt med galna Clowner och ska skjuta ner varandra fanns till PS1 och PS2 också men nu när det kom så blev det lite av en flopp men har glömt vad det heter men säg till om ni vet

Ja Twisted Metal så hete det ja

Medlem

Väldigt tight gameplay, detta kommer att bli awesome!

Medlem

Naughty Dog ser ut att leverera igen. Ett givet köp.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem

Ser bra å spännande ut, enda jag hakade upp mig lite på är att jag tycker hennes röst lät för mogen för den ålder hon såg ut att vara.

Medlem

Det ser ju helt sjukt grymt ut. Det ser ju nästan ut som att hela rullen är en enda cinematic, allt flyter på extremt bra. Speciellt hur karaktärerna reagerar och förhåller sig till varandra. Äntligen ett spel med trovärdig AI? Det är nästan så man undrar hur pass "dynamiskt" det är eller om det till största delen är skriptade scener.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av burkmopp:

Ser bra å spännande ut, enda jag hakade upp mig lite på är att jag tycker hennes röst lät för mogen för den ålder hon såg ut att vara.

Reagerade likadant. Hade lika gärna kunnat tillhöra en 20-åring.

12
Skriv svar