"Jag fick den här skumma boken i födelsedagspresent..."

Robot
"Jag fick den här skumma boken i födelsedagspresent..."

Pusselskräckisen Silent Hill: Book of Memories lär oss att det inte är okej att jävlas med gamla och konstiga böcker.

#konami, #silent-hill-book-of-memories


Medlem
"Jag fick den här skumma boken i födelsedagspresent..."

Ska inte silent hill vara läskigt =)?

Medlem

Jag är förbannat besviken på Sonys presskonferens. De visade upp två (tre) PS Vita-spel på sin presskonferens som höll på i en 90 minuter(?) Men på mässgolvet har de 25 PS Vita-spel.

Kanske några av dessa 25 är minispel, men det finns ju flera som är stora spel som kunde ha visats upp på den jäkla presskonferensen.

Skrivet av Siken:

Jag är förbannat besviken på Sonys presskonferens. De visade upp två (tre) PS Vita-spel på sin presskonferens som höll på i en 90 minuter(?) Men på mässgolvet har de 25 PS Vita-spel.

Kanske några av dessa 25 är minispel, men det finns ju flera som är stora spel som kunde ha visats upp på den jäkla presskonferensen.

Du reagerade också på det, För att vara en av de stora grabbarna fanns det ovanligt lite till den stora maskinen.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av slarron:

Ska inte silent hill vara läskigt =)?

Silent Hill slutade vara läskigt efter 3an.

Skrivet av Bojkott:
Skrivet av slarron:

Ska inte silent hill vara läskigt =)?

Silent Hill slutade vara läskigt efter 3an.

Eller tvåan, hur kan man toppa att sitta fast i ett litet litet rum med pyramidhead.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Silen Hill dog efter 2:an :-/


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Traveller in time:
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av slarron:

Ska inte silent hill vara läskigt =)?

Silent Hill slutade vara läskigt efter 3an.

Eller tvåan, hur kan man toppa att sitta fast i ett litet litet rum med pyramidhead.

2an är ju helt klart läskigast, men 3an hade även sina moments. T.ex. när

man ser sig själv ruttna i spegeln och hela rummet fylls med blod

. Det var lite hårresande När 4an kom, som inte var ett dugg hemsk, så gick serien rejält utför.

Medlem

Önskar de kunde skippa göra detta spelet överhuvudtaget...

Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Traveller in time:
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av slarron:

Ska inte silent hill vara läskigt =)?

Silent Hill slutade vara läskigt efter 3an.

Eller tvåan, hur kan man toppa att sitta fast i ett litet litet rum med pyramidhead.

2an är ju helt klart läskigast, men 3an hade även sina moments. T.ex. när

man ser sig själv ruttna i spegeln och hela rummet fylls med blod

. Det var lite hårresande När 4an kom, som inte var ett dugg hemsk, så gick serien rejält utför.

Jag vet att det fick mig att rygga tillbaka i spelsoffan. Skulle dö av hjärtattack om det hände mig irl.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Minispel till minikonsoler, det är faktiskt lite sött


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar