Watch Dogs till pc och konsol nästa år

Robot
Watch Dogs till pc och konsol nästa år

Ubisoft bekräftar att deras mässbomb inte är alltför långt borta.

#watch-dogs, #ubisoft


Medlem
Watch Dogs till pc och konsol nästa år

första intryck: GOTY 2013 helt klart

Jag tänker inte uttala mig så mycket om ett spel som vi endast vet om från en trailer, som utfördes från ett manus.
Jag tänker vänta och se mer info och annat gameplay innan jag säger ja eller nej.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem

Nice, då kanske grafiken såg så bra ut för att det var till PC Annars så har dom sagt att spelet kommer ha stöd för en andra skärm, vilket tyder på att det även kommer släppas till Wii U.

Medlem

Ja då har man ju något att se fram emot, frågan är bara om det är tidigt eller sent på året!?

Medlem

The last of us, Beyond: Two souls och Watch dogs. Tre spel som verkar vara väldigt lovande.

Inaktiv

Jag önskar verkligen att fler utvecklare kunde göra som Flying Wild Hog och annonsera sina spel max 2 månader i förväg så man slipper sitta och tråna år ut och år in

Medlem

Mässans vinnare utan tvekan men det finns alltför många frågetecken för att jag redan nu ska kunna bestämma mig för om det blir ett köp eller inte. Ubisoft var bäst och det kommer från en som inte gillar detta företag speciellt mycket, Nintendo var ta mig tusan sämst. Förstår inte hur de kunde misslyckas så som de gjorde. Hur tänkte de när de inte visade upp det mest intressanta spelet till Wii U (Project P-100)?

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Nice, då kanske grafiken såg så bra ut för att det var till PC Annars så har dom sagt att spelet kommer ha stöd för en andra skärm, vilket tyder på att det även kommer släppas till Wii U.

Ja det var på pc detta har de efteråt sagt. Tror också det kommer komma till Wii U.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Nice, då kanske grafiken såg så bra ut för att det var till PC Annars så har dom sagt att spelet kommer ha stöd för en andra skärm, vilket tyder på att det även kommer släppas till Wii U.

Snarare Xbox, tror det är svårt att få det att funka på U..?

Medlem

Tack för att det kommer till PC samtidigt och inte 3 år senare som Rockstar kör med!

Medlem
Skrivet av Siken:

The last of us, Beyond: Two souls och Watch dogs. Tre spel som verkar vara väldigt lovande.

Precis kunde inte sagt det bättre

Inaktiv
Skrivet av molg:

Tack för att det kommer till PC samtidigt och inte 3 år senare som Rockstar kör med!

Rockstars PC-tider är:
2 veckor - Max Payne 3
1 år - GTA IV
Aldrig - Red Dead Redemption (snyft :/)

Medlem

bla bla bla det kommer bli en dålig portning... troll lololol


signatur

Discogs: joary639
Twitter: joary639
Backloggery: joary639

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Nice, då kanske grafiken såg så bra ut för att det var till PC Annars så har dom sagt att spelet kommer ha stöd för en andra skärm, vilket tyder på att det även kommer släppas till Wii U.

eller inte,,
kanske kommer stödja microsofts "smart glass"

Medlem

Struntar i om det kommer till PC eller Xbox 360. Jag köper den versionen som har bäst grafik.


signatur

Det var detta...

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Nice, då kanske grafiken såg så bra ut för att det var till PC Annars så har dom sagt att spelet kommer ha stöd för en andra skärm, vilket tyder på att det även kommer släppas till Wii U.

Roliga är att Wii U ska ha bättre grafik kort en 360:n o Ps3:n


signatur

Requiēscat in pāce ~

Medlem
Skrivet av Muthoz:

Roliga är att Wii U ska ha bättre grafik kort en 360:n o Ps3:n

Det roliga (eller deprimerande) är att Wii U har långt bättre hårdvara tack vare flera års tekniska utveckling, och ändå inte presterar nämnvärt mycket bättre än gamla konsoler från 2005...

Medlem
Skrivet av Grumbledock:
Skrivet av Muthoz:

Roliga är att Wii U ska ha bättre grafik kort en 360:n o Ps3:n

Det roliga (eller deprimerande) är att Wii U har långt bättre hårdvara tack vare flera års tekniska utveckling, och ändå inte presterar nämnvärt mycket bättre än gamla konsoler från 2005...

Det där vet vi knappt ngt om idag.. Jag har hört tvärtom från spelutvecklare

Medlem
Skrivet av roftg:
Skrivet av Grumbledock:
Skrivet av Muthoz:

Roliga är att Wii U ska ha bättre grafik kort en 360:n o Ps3:n

Det roliga (eller deprimerande) är att Wii U har långt bättre hårdvara tack vare flera års tekniska utveckling, och ändå inte presterar nämnvärt mycket bättre än gamla konsoler från 2005...

Det där vet vi knappt ngt om idag.. Jag har hört tvärtom från spelutvecklare

Vi vet med garanti att den inte klarar UE 4, vilket går att köra på ett Geforce GT 680 iaf, i övrigt vet vi att uttalanden från utvecklare varit allt från positiva till bedrövade, EPIC som exempel var ju inte nöjda med Wii Us hårdvara.
En sak är sker iaf, oavsett om den blir likvärdig eller snäppet bättre än 360/Ps3, så kommer den ligga långt efter 720/Ps4 i alla fall. Troligtvis inte lika långt efter som Wii hamnade, men knappast en fullvärdig konkurrent på prestandafronten.

Medlem

Det första jag tänkte på var blandning mellan Assasin's Creed och GTA

Medlem
Skrivet av Grumbledock:
Skrivet av roftg:
Skrivet av Grumbledock:
Skrivet av Muthoz:

Roliga är att Wii U ska ha bättre grafik kort en 360:n o Ps3:n

Det roliga (eller deprimerande) är att Wii U har långt bättre hårdvara tack vare flera års tekniska utveckling, och ändå inte presterar nämnvärt mycket bättre än gamla konsoler från 2005...

Det där vet vi knappt ngt om idag.. Jag har hört tvärtom från spelutvecklare

Vi vet med garanti att den inte klarar UE 4, vilket går att köra på ett Geforce GT 680 iaf, i övrigt vet vi att uttalanden från utvecklare varit allt från positiva till bedrövade, EPIC som exempel var ju inte nöjda med Wii Us hårdvara.
En sak är sker iaf, oavsett om den blir likvärdig eller snäppet bättre än 360/Ps3, så kommer den ligga långt efter 720/Ps4 i alla fall. Troligtvis inte lika långt efter som Wii hamnade, men knappast en fullvärdig konkurrent på prestandafronten.

Jag tror inte målgruppen för WiiU bryr sig om, om den presterar bättre eller sämre än andra konsoller.

Bara det går att spela på minst en 47 tumsTV utan att det pixlar för mycket som är fallet med Wii där 42 tum är gränsen för spelbarhet. Roliga spel och ett bra pris tror jag är prio 1.


signatur

Det var detta...

Medlem
Skrivet av Grumbledock:
Skrivet av roftg:
Skrivet av Grumbledock:
Skrivet av Muthoz:

Roliga är att Wii U ska ha bättre grafik kort en 360:n o Ps3:n

Det roliga (eller deprimerande) är att Wii U har långt bättre hårdvara tack vare flera års tekniska utveckling, och ändå inte presterar nämnvärt mycket bättre än gamla konsoler från 2005...

Det där vet vi knappt ngt om idag.. Jag har hört tvärtom från spelutvecklare

Vi vet med garanti att den inte klarar UE 4, vilket går att köra på ett Geforce GT 680 iaf, i övrigt vet vi att uttalanden från utvecklare varit allt från positiva till bedrövade, EPIC som exempel var ju inte nöjda med Wii Us hårdvara.
En sak är sker iaf, oavsett om den blir likvärdig eller snäppet bättre än 360/Ps3, så kommer den ligga långt efter 720/Ps4 i alla fall. Troligtvis inte lika långt efter som Wii hamnade, men knappast en fullvärdig konkurrent på prestandafronten.

vad det verkar så är det massa rykten just nu men inget bekräftat.. det som är sagt är att den klarar ue3..
ue4 är bara bekräftat till pc idag.

epic verkar gilla wii u
http://www.eurogamer.net/articles/2012-03-12-epic-vp-id-be-sh...

1
Skriv svar