LOTRO-expansionen Riders of Rohan presenterar sig

Robot
LOTRO-expansionen Riders of Rohan presenterar sig

Om du fortfarande lirar onlinerollspelet The Lord of the Rings Online så är det dags att tagga till nu!

#the-lord-of-the-rings-online-riders-of-rohan


Medlem
LOTRO-expansionen Riders of Rohan presenterar sig

Kul att spelet expanderar med Rohan, men trailern var lite svag

Medlem

Hade de inte kunnat fixa lite bättre musik?

Inaktiv

Grymt!

"A sword day, a red day and the sun rises. Ride now! Ride now! Ride for ruin and a red dawn. Death! Death! Death! Forth Eorlingas!"

Åhh den scenen! Något man aldrig glömmer! <3

Medlem

Jösses, trailern gjorde så att spelet såg B ut :c

Medlem

Något att se fram emot

Tur att det är ett tag dit, det har varit ett dyrt spelår såhär långt och plånboken behöver lite andrum.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

blir spännande att se hur det funkar med mounted combats... ser fram mot detta

Medlem

Tur att grundspelet är gratis på Steam åtminstone, fast det kanske det har varit länge? Hänger inte med på MMO-marknaden direkt.

Medlem

Mysigaste mmo spelet ever, med en mogen spelskara och härligt gameplay, kanske dags att damma av min gamla Ranger!

Medlem
Skrivet av showerguy:

Grymt!

"A sword day, a red day and the sun rises. Ride now! Ride now! Ride for ruin and a red dawn. Death! Death! Death! Forth Eorlingas!"

Åhh den scenen! Något man aldrig glömmer! &lt;3

Lite offtopic, men i mitt personliga tycke så tycker jag att herr Jackson borde ha hållit sig till boken. Där så börjar rohirrim skrika "Death!" när de upptäcker att Theoden ligger dräpt och de uppfylls av ett mäktigt vikingabärsärk, vilket sprider skräck i fiendernas led. Dock är det en bra scen ändå.

Medlem

De har tamefan inte lärt sig någonting från Rise of Isengard. Inga nya instanser, vilket innebär att man får nöta repeatables och skalbara gamla instanser som end-game. Och precis som RoI gjorde OD-rustningen värdelös alldeles för fort med höjningen till 75 är det nu dags att göra samma sak med ToO-rustningen som många knappt hunnit tjäna ihop seals till. Gruff!

1
Skriv svar