Musikaliska Final Fantasy Theartithrrhmythm E3-filmat

Robot
Musikaliska Final Fantasy Theartithrrhmythm E3-filmat

Ljudkompositionerna nämns ofta som ett av Final Fantasy-seriens starkaste kort, så ett musikspel måste ju vara perfekt – eller?

#square-enix, #theatrhythm-final-fantasy


Medlem
Musikaliska Final Fantasy Theartithrrhmythm E3-filmat

Har väntat på detta grymt länge! Do want!

Jag och Fredrik testade det hos Namco Bandai nyligen. Det var faktiskt överraskande bra, tyckte jag, på den lilla stund jag fick med det.

Medlem

Att använda bokstäverna "Theartithrrhmythm" borde teoretiskt sätt ge mindre sidvisningar till FZ.se.

OnT: Verkar som ett roligt spel.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Skrivet av mosoloa1:

Att använda bokstäverna "Theartithrrhmythm" borde teoretiskt sätt ge mindre sidvisningar till FZ.se.

OnT: Verkar som ett roligt spel.

Möjligt, men det är förmodligen inte bara jag som har svårt att stava till Theathryrycuxt5ethm, i och för sig. Det jämnar ut sig.

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:
Skrivet av mosoloa1:

Att använda bokstäverna "Theartithrrhmythm" borde teoretiskt sätt ge mindre sidvisningar till FZ.se.

OnT: Verkar som ett roligt spel.

Möjligt, men det är förmodligen inte bara jag som har svårt att stava till Theathryrycuxt5ethm, i och för sig. Det jämnar ut sig.

haha


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Mer gullelullspel från Nintendo... undrar när de blir seriösa och släpper lite spel till en mer vuxnare publik? Jag gillar 3DSen men utöver Mario så finns det inget mer som intresserar mig, och jag är trött på pluttinutt-spel där man ska sjunga, spela eller flytta på någon missbildad Mii-avatar över skärmen...

Medlem

...Det ser faktiskt kul ut.

1
Skriv svar