ZombiU inte nödvändigtvis Wii U-exklusivt

Robot
ZombiU inte nödvändigtvis Wii U-exklusivt

Ubisoft menar på att Microsofts nya SmartGlass-satsning och Sonys PS Vita-funktionalitet är något de verkligen kommer se över.

#ubisoft, #zombiu, #assassins-creed-iii, #assassins-creed-iii-liberation


Medlem
ZombiU inte nödvändigtvis Wii U-exklusivt

är inte speciellt intresserad av spelet själv, men kan tänka mig att nintendo förlorar en del pre-buyers om det typ ända "hardcore" spelet (som inte finns på andra format) nu ändå släpps på PS3 etc

Medlem

Är det bara jag som tycker att namnet inte passar på en annan plattform?

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Är det bara jag som tycker att namnet inte passar på en annan plattform?

Zombi3 till PS3?

Medlem
Skrivet av kabex:
Skrivet av Bojkott:

Är det bara jag som tycker att namnet inte passar på en annan plattform?

Zombi3 till PS3?

Men vart är Zombi 1 och 2 då i så fall? Eller ska vi ha en ny förvirring ala Final Fantasy att se fram emot?

Medlem

ZombiE eller ZombiP,ZombiS (ps3) eller ZimbiV (vita) inte svårare en så.........

Inaktiv

zombiu kommer väl isåfall till ps4 / xbox 720 ?


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem

det dumma med en port till PS3 är att måste ha två konsoler för att kunna spela det

Medlem

Låter ju bra.. om det inte var för att "vi utvecklade ZombieU enbart med kontrollen i fokus" sa damen som styr i ett inlägg på gttv. Så nej tack

Medlem

jag fattar inte varför folk är så hypade över detta! Allt man såg va lite mini-spel, inventory och karta på wii-u kontrollen, helt basic grejer som finns i alla spel..man såg ytterst lite gameplay och jag har ingen aning om hur spelet fungerar..inte särskillt hypad än.

1
Skriv svar