Om UFO/USO, och allt därtill.

Medlem
Om UFO/USO, och allt därtill.

Jag är så töntig. Får jag något att tro på, så blir det oftast utomjordingar och fireballs. Just nu är Ocean Explorer nere och analyserar vad de hittade på botten i Östersjön 2011. Antingen är det ett fett reklamtrick av Titan-television, eller så är det något intressant. Who knows. Men ändå spännande att följa. Självklart kommer konspirationsteorier direkt, varför tog de bort filmer från hemsidan där de hittade en ankare i närheten, som hade radioaktiv strålning?

[ia=554114; large]

ITS ALIENS!

[ia=554115; large]

#blogg

KoP
Medlem
Om UFO/USO, och allt därtill.

Finns med all säkerhet någon naturlig förklaring till formationen. Men det är givet att konspirationsteorierna ska börjar hagla vid situationer som dessa.

Männen med foliehattarna är aldrig långt borta och när det händer något som kan verka "out of the ordinary" så hoppar dom fram och väsnas.

Det är antingen Mimers brunn, för den som vill ha lite mytisk spänning. Eller så är det lämningen efter en vulkan vars ?kanter? slipats ner av havsströmmar under årtusenden.

Jag tror det är ett betongfundament från något tyskt experiment om flytande plattformar som alternativa flygfält. (Folie gnisslar skönt mellan tänderna.)


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Garanterat Ebon hawk!

Medlem

Alltid trevlig med lite konspirationer.

Medlem

Jag vet inte riktigt vad jag ska tro, jag gissar på något forntidsmässigt eller något spännande som ska förändra mänskligheten (okej nu är jag way out there). Pressreleasen skall komma inom närmaste dagarna.

1
Skriv svar