Inget mer Download så som patch/demos etc

Medlem
Inget mer Download så som patch/demos etc

Hejsan har undrat en sak sen FZ uppdaterade hela sidan har dem tagit bort patcher för spel o massa demos till andra spel? Eftersom kollade efter WoW patcher för nån dag sen o visste att dem fanns här dem jag sökte efter men tydligen så är dem borta helt. Vad har hänt? Varför har ni tagit bort allt med patcher till spel o spel demos etc.

Medlem

Jo jag har också märkt det när jag använt FZ arkiv för gamla spelpatchar.

Numera står det såhär:

"Filarkivet stängt

Hej!

FZ:s filarkiv har stängts ner då användandet sjunkit till i stort sett noll de senaste åren. Har du frågor om var man kan hitta en specifik patch eller demo så hänvisar vi till vårt eminenta forum, där du säkert kommer att få hjälp!

Vänliga hälsningar,
Redaktionen"


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Oh snap! Hade önskat att det fanns kvar då det gick alltid snabbt att få ner sakerna här.

Medlem

RIP. :/ Kommer sakna filarkivet även jag, fanns en del ovärdeliga filer där som t.ex Q3A-relaterade grejer som knappt finns någonstans på nätet längre.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Det är ju lite synd, så jag antar att jag undrar varför FZ tog bort det?

Medlem

Läs tybalts post så vet du...?


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Dom hade antagligen fått fler "besökare" i filarkivet om dom skyltade lite mer med det samt uppdaterade det med jämna mellanrum. De senaste åren tycker jag att det bara varit samma-samma i arkivet.. :/


signatur

You can't win the game...

Medlem

Det kanske helt enkelt är mer aktuellt med en reboot av arkivet? Eventuellt där man kan efterfråga att få filer tillagda och sådant som är aktuellt?


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Det låter som en bättre idé, hoppas att dom gör det!


signatur

You can't win the game...

Medlem

Det jag skulle vilja se är en säker källa för alla Quake 3 CPMA-filer (Då fler och fler ställen som har de har gått ner på sista tiden), samt Quake 1 grapling hook och liknande, äldre grejer. Patchar osv får man ju ändå via Steam och liknande med nya spel, så det är väl mest nytt material som är intressant.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Precis!
Nu blev jag sugen på att "damma av" mina Quake III Arena- färdigheter.. Har inte spelat de på evigheter!


signatur

You can't win the game...

1
Skriv svar