Gilla Black Mesa – lås upp nytt material

Robot
Gilla Black Mesa – lås upp nytt material

Half-Life-remaken tillika evighetsprojektet Black Mesa kommer visa upp något nytt, ja, om de får stöd genom sociala medier.

#nyhetstips, #half-life


Medlem
Gilla Black Mesa – lås upp nytt material

Är själv otroligt less på allt detta "Gilla så gör vid detta". Förstår att det endast är PR trick men personligen tycker jag det börjar gå för långt med sådant.

Snart ska man "Gilla" riksdagen för att de ska rösta på något, höhö.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Åt helvete med Facebook integrering i all jävla skit!

Inaktiv
Skrivet av KlosterKatten:

Snart ska man "Gilla" riksdagen för att de ska rösta på något, höhö.

I och för sig gör bi mer eller mindre redan det. Vi gillar ett parti.

Medlem

"åh nej, ett team som lagt ner en stor del av sin fritid de senaste åren vill göra lite reklam på facebook. Hur VÅGAR DE!?"

Medlem

Gillat och klart. Struntar i allt gnäll om Facebook, big deal...

Medlem

Jag tycker det bara är löjligt och oerhört desperat gjort när företag tar till med utpressningsmetoden för att få likes på Facebook.

Når dom inte upp till sina mål så kommer dom låsa upp videon lik förbannat.

Kunde inte VALVe stuckit till med lite pengar, det kommer ju främja dem i vilket fall som helst.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Sluta gnäll på dom! Dom vill väl ha lite bekräftelse och nya fans så dom får nån JÄVLA anledning till att göra projektet! Snorungar.

Medlem

*suck* Är så trött på sådana här initiativ. "Gilla på facebook" och liknande.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av HaxXt:

Åt helvete med Facebook integrering i all jävla skit!

Dagens bästa uttalande enligt mig. Tack för den.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Det här handlar om en mod och är inget kommersiellt projekt. Det kan ev. vara så att den lilla skara människor som har lagt sin fritid på det här i åratal vill veta om det finns ett intresse som gör det värt att fortsätta.
Ser inget fel alls med att använda facebook till det.

Medlem

Tycker personligen att det är oroande att så mycket blir kopplat till en sak...
Matrix crash 1.0 och 2.0, here we come.
Om ni inte vet vad detta är så måste ni människorna börja spela lite rollspel nu.


signatur

"Bobby Kotick is like Darth Vader, once a human, now more machine..."

Medlem

Black Mesa är för Half-Life 2, vad HL Rally var för Half-Life 1.

Dvs inte Carlsberg.


signatur

Jag är numera långhårig enbart i sinnet.

Medlem

Bryr sig folk fortfarande om BMs? Det är ju lika försenat och överhypeat som DNF. Nu med facebook- desperationen också? Nej bara nej..

Medlem

Det är nog fortfarande min mest efterlängtade mod.. Men det var minst ett par år sedan jag fortfarande trodde på den.. Bla bla bla likes för att få lite "media", jaha..

Kommer det så kommer det. Tycker dock det är riktigt synd att inte Valve tog in dem för att slutföra det, för länge sedan...

Medlem

Men släpp skiten istället för en 30 sekunders trailer eller nåt som ingen blir upphetsad längre av...

Medlem

Trodde den här modden var död.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

På tiden, detta projektet följer uppenbarligen valve-tid precis som storebror.

Skrivet av KlosterKatten:

Snart ska man "Gilla" riksdagen för att de ska rösta på något, höhö.

Inte så långsökt som man kan tro: https://wwws.whitehouse.gov/petitions

Iofs mer "gilla detta så kommer vi på en dålig ursäkt att inte göra det" än något annat men ändå...

Medlem

Uppe i vad nu, 8 års utveckling? Tråkigt nog har det tagit så pass långt tid att modden börjar kännas irrelevant.

Medlem

Haha, coming 2000 and never.

Det var väldigt intressant minns jag när detta dök upp och man blev as hypad för flera år sedan. En remake på ett av dom bästa singleplayer upplevelsarna, men åren gick och detta känns tyvärr väldigt stelt.

När det väl släpps är det säkert jätte bra och jag kommer njuta av det, men gnistan som då fanns är borta

Medlem

Jag tänker inte gilla någon sida efter att de varit helt tysta i flera år. Har de något att visa upp så gör det istället för att kräva likes på facebook hit och dit. Jävla trams!

Avstängd

Facebook hit och facebook dit. Förstår inte poängen med skiten. Det har gått så långt att mitt ex sa till mig att jag inte hade något liv för att jag är programmerare och har en framtid, och hon sa då även att facebook var ett liv. FML

Medlem

grabbarna lär sig göra ett spel som jag vill spela, det gillar jag.

Medlem

Måste säga att detta är positivt....

De har hållt tyst då de ej vill leva med problemen det skapar att visa material då folk blir otåliga.

Kan detta betyda att tiden är inne? Kanske en sista trailer med ett spikat datum på?

Medlem

Kan dom inte bara fucking släppa skiten trött på och vänta

Medlem

Någon annan som väntar på Half life 3?

Medlem
Skrivet av bond12:

Någon annan som väntar på Half life 3?

Låter smärtsamt att vänta på ett spel dom vägrar göra något officiellt uttalade om. Fast jodå, visst gör vi nog alla det.

Fast Black Mesa ser inte allt för illa ut det heller! Hoppas det närmar sig release.

Medlem
Skrivet av bond12:

Någon annan som väntar på Half life 3?

Väntar vet jag inte ifall man gör men det ska bli kul när dom äntligen visar något om det.

Medlem

Fan.. jag som kör lunarstorm :/

12
Skriv svar