Färsk Starcraft II-trailer visar nya mp-enheter

Robot
Färsk Starcraft II-trailer visar nya mp-enheter

En ny multiplayer-film från galet efterlängtade Heart of the Swarm visar prov på nya, giftiga enheter.

#blizzard, #starcraft-ii-heart-of-the-swarm


Medlem
Färsk Starcraft II-trailer visar nya mp-enheter

De visade en del gameplay från heart of the swarm på MLG-streamen också, med kommentarer. Det skall bli intressant att höra vad proffsspelarna tycker om de nya enheterna.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

David Kim sa att de har gjort unitsen OP för att folk på mlg skulle vilja utnyttja dem, så bli inte för oroliga, spelet är fortfarande i alpha

Medlem

"Färsk" vet jag väl inte... Om du låter fisken ligga framme i några dagar, e den verkligen fortfarande färsk då?

Tycker det verkar som att FZ:s nyhetskälla ligger några dagar efter alla andra sidor. Kanske dags att pytsa in lite till stålars i potten för att kunna visa sig i framkanten?

Inaktiv

Så protos får helt enkelt StarCraft Brood wars Guardians som kan attackera flyg? Kändes kanske inte helt nytt, men men.

Medlem

Ska bli intressant och se vilka strategier proffsen hittar på med dem nya protors och zerg enheterna, dem nya terrar enheterna kändes rätt meh dock.

Medlem

Jag gillar inte de nya gubbarna, känns way för OP allihopa..

Inaktiv
Skrivet av Ztreek:

Jag gillar inte de nya gubbarna, känns way för OP allihopa..

Är därför det kallas Alpha :).
Betan ska dra igång "snart" tydligen, folk kommer whine'a tillräckligt så allt blir "normalt" tror jag ;).

Personligen ser jag fram emot både campaignen och MP delen av HotS.

1
Skriv svar