Nordiska League of Legends-konton hackade

Robot
Nordiska League of Legends-konton hackade

Ingen kontokortsinformation eller betalningsrelaterad information ska ha stulits, enligt utvecklarna.

#league-of-legends, #riot-games


Medlem
Nordiska League of Legends-konton hackade

å nej, alla tolvåringars konton blev hackade.. nu måste mamma å pappa bli arga, deras kreditkort svävar i onda händer.

hoho.
- och nej jag är inte seriös.. det är synd att folk ska hålla på att hacka folk, usch.

Medlem
Skrivet av Ztreek:

å nej, alla tolvåringars konton blev hackade.. nu måste mamma å pappa bli arga, deras kreditkort svävar i onda händer.

hoho.
- och nej jag är inte seriös.. det är synd att folk ska hålla på att hacka folk, usch.

Pajas


signatur

Mvh KalkiH

Medlem
Skrivet av kalkih:
Skrivet av Ztreek:

å nej, alla tolvåringars konton blev hackade.. nu måste mamma å pappa bli arga, deras kreditkort svävar i onda händer.

hoho.
- och nej jag är inte seriös.. det är synd att folk ska hålla på att hacka folk, usch.

Pajas

Kanske det, men jag ogillar LoL rätt mycket.

Medlem
Skrivet av Ztreek:

å nej, alla tolvåringars konton blev hackade.. nu måste mamma å pappa bli arga, deras kreditkort svävar i onda händer.

hoho.
- och nej jag är inte seriös.. det är synd att folk ska hålla på att hacka folk, usch.

Fan, trodde du var seriös först LoL är ju bara proppfullt av P12'or.

Inaktiv
Skrivet av kalkih:
Skrivet av Ztreek:

å nej, alla tolvåringars konton blev hackade.. nu måste mamma å pappa bli arga, deras kreditkort svävar i onda händer.

hoho.
- och nej jag är inte seriös.. det är synd att folk ska hålla på att hacka folk, usch.

Pajas

Fanboy

Medlem

Helt underbart att folk MÅSTE hävda att dom hatar/ogillar ett spel. Släpp det och gå vidare i livet, ingen idé att trolla på forum.

Medlem

Trist att hackers vänder sig mot oss gamers. Skulle vara skönt om vi gamers på något sätt kunde vända oss mot hackers för en gångs skull.

Medlem

Jag fick mail av dem o bytte lösen på google, msn/xbox och facebook, försökte med origin men de funka inte då det står "Systemfel var god kontakta systemadministratör"

Medlem

Mitt konto blev hackat. Men det löste sig nog bra ändå med nytt lösenord o grejer

1
Skriv svar