Blott 0,5 % bjöds in till Dawnguard-betan

Robot
Blott 0,5 % bjöds in till Dawnguard-betan

"Tonvis" med spelare ansökte till betan av Skyrims första dlc-paket. Därför kommer bara en halv procent av dessa få chansen att testa Dawnguard innan release.

#the-elder-scrolls-v-skyrim, #bethesda


Medlem
Blott 0,5 % bjöds in till Dawnguard-betan

Jag fick mitt Skyrim uppdaterat redan igår.

Tyvärr så blev jag inte förtjust i att strida från häst, kändes klumpigt då hästen styr åt det håll man siktar. Man kan inte heller skuffa undan fiender med sin springare. Hoppas de fixar detta.
Jag har antagligen spelat för mycket Mount&Blade och är lite kräsen.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Moderator | Testpilot

Hm, hur testar man detta på PCn?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Häst? Jag har spelat Skyrim i 210 timmar och aldrig rört en kuse... Jag vill ha tillbaka levitation.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Hm, hur testar man detta på PCn?

Edit: tänkte fel. Tänkte på patchen.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Hm, hur testar man detta på PCn?

Det gör man inte, tyvärr (ännu åtminstone)

1.6 är en helt annan uppdatering.

Medlem

Jag tror inte jag har använt häst mer än en gång, och det var när jag testade Shadowmere.

Är det någon som använder hästar förresten? Jag tycker inte att det går så mycket snabbare än att springa.

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

... Jag vill ha tillbaka levitation.

Jag också! Som i Morrowind (se bild) Notera även spjutet!

[ia=402596]


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Om inte annat så är det smidigare att springa. Hålla på att hoppa upp och ner från hästkraken stup i kvarten för att ta sig en titt på nåt intressant eller vad som är bara jobbigt Jag springer gärna, om det så är från ena änden av kartan till andra änden om jag vill se nåt de gånger jag inte är lat och använder mig av swift travel av något slag.

Medlem
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av SID 6.7:

... Jag vill ha tillbaka levitation.

Jag också! Som i Morrowind (se bild) Notera även spjutet!

[ia=402596]

Åhhh spjut. Det var tider det.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Ride cowboy ride...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Hm, hur testar man detta på PCn?

Detta var bara till 360 har jag för mig?
Vilket isf är helt efterblivet då Skyrim till 100% är ett PC spel. Går inte att jämföra PC versionen med den på konsol.

Moderator | Testpilot
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Hm, hur testar man detta på PCn?

Detta var bara till 360 har jag för mig?
Vilket isf är helt efterblivet då Skyrim till 100% är ett PC spel. Går inte att jämföra PC versionen med den på konsol.

Synd, dock är det ju ganska så konsoll"igt" av sig, så att kalla det ett PC spel är lite weird O.O Spelen kommer vä ursprungligen från konsoll också?


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Hm, hur testar man detta på PCn?

Detta var bara till 360 har jag för mig?
Vilket isf är helt efterblivet då Skyrim till 100% är ett PC spel. Går inte att jämföra PC versionen med den på konsol.

Synd, dock är det ju ganska så konsoll"igt" av sig, så att kalla det ett PC spel är lite weird O.O Spelen kommer vä ursprungligen från konsoll också?

Jag menade på att Skyrim passar bäst till PC. Den överlägsna grafiken och 60fps åt sidan, så är det mods + steam workshop integration som regerar.

Moderator | Testpilot
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Hm, hur testar man detta på PCn?

Detta var bara till 360 har jag för mig?
Vilket isf är helt efterblivet då Skyrim till 100% är ett PC spel. Går inte att jämföra PC versionen med den på konsol.

Synd, dock är det ju ganska så konsoll"igt" av sig, så att kalla det ett PC spel är lite weird O.O Spelen kommer vä ursprungligen från konsoll också?

Jag menade på att Skyrim passar bäst till PC. Den överlägsna grafiken och 60fps åt sidan, så är det mods + steam workshop integration som regerar.

Ah.. Jo det håller jag med om.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

ligger på 300 timmar ungefär, har moddat söder skyrim, ej original längre

Skrivet av vuze2143:

ligger på 300 timmar ungefär, har moddat söder skyrim, ej original längre

Hur roligt är det?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av vuze2143:

ligger på 300 timmar ungefär, har moddat söder skyrim, ej original längre

Hur roligt är det?

Super kul

Medlem

Tycker att strid till häst är kul och t o m ganska användbart! T ex när man är på väg någonstans och det dyker upp lite vargar/banditer/assassins så kan man snabbt "hantera situationen" utan att behöva hoppa av hästen.
Till er som inte använder häst: En av anledningarna till att jag använder häst (förutom att det helt enkelt är trevligt med hästar) är också att man då kan ta sig fram snabbt och använda Fast Travel trots att man är överlastad (vilket jag oftast är efter att ha "lootat" lite).

Skrivet av NisseHult:

Tycker att strid till häst är kul och t o m ganska användbart! T ex när man är på väg någonstans och det dyker upp lite vargar/banditer/assassins så kan man snabbt "hantera situationen" utan att behöva hoppa av hästen.
Till er som inte använder häst: En av anledningarna till att jag använder häst (förutom att det helt enkelt är trevligt med hästar) är också att man då kan ta sig fram snabbt och använda Fast Travel trots att man är överlastad (vilket jag oftast är efter att ha "lootat" lite).

"You never wanna jump of the horse... "


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar