Fråga om Heart of the Swarm

Medlem
Fråga om Heart of the Swarm

När expansionen Heart of the Swarm kommer ut kommer det ju att komma massor med nya enheter till alla raser. Min fråga är, kommer dessa enheter till alla spelare eller bara till de som har köpt Heart of the Swarm?


signatur
Medlem

Jag hörde någonstans för länge sen att bara du har en kopia av seriens 3 tänkta spel ska du kunna spela multiplayer som alla andra. Har ingen aning om det är sant längre dock.
Men jag vet att du inte kommer kunna använda dem i Wings of Liberty-kampanjen.

Medlem

Det låter lovande men frågan är, kommer det bli två olika ladder eller är kör man på samma? Är det bara historian man får då? Det känns lite konstigt att betala 3-500 kr för att få en djupare historia.


signatur
Inaktiv

Dom kommer göra två olika ladder system, ett för Wings of Liberty och ett för Heart of the Swarm. Så om du inte köper Heart of the swarm så får du fortsätta som vanligt med gamla unitsen.

Medlem
Skrivet av fall:

Dom kommer göra två olika ladder system, ett för Wings of Liberty och ett för Heart of the Swarm. Så om du inte köper Heart of the swarm så får du fortsätta som vanligt med gamla unitsen.

Tack, då vet jag. Har du någon källa på det?


signatur
Inaktiv
Skrivet av MattiasD:
Skrivet av fall:

Dom kommer göra två olika ladder system, ett för Wings of Liberty och ett för Heart of the Swarm. Så om du inte köper Heart of the swarm så får du fortsätta som vanligt med gamla unitsen.

Tack, då vet jag. Har du någon källa på det?

http://www.gosugamers.net/starcraft2/news/14646-heart-of-the-...

hoppas den duger.

Medlem

Ja, det gör den, tusen tack


signatur
Inaktiv

Allt för dig snygging

Medlem

Hyr ett rum!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

Föredrar Public

1
Skriv svar