THQ utvecklade nytt UFC-spel innan de tappade licensen

Robot
THQ utvecklade nytt UFC-spel innan de tappade licensen

Ett fjärde UFC-spel var på gång från THQ innan de skickade vidare UFC-licensen till EA Sports.

#thq, #ea-sports, #ufc-undisputed-3


Medlem
THQ utvecklade nytt UFC-spel innan de tappade licensen

Har aldrig spelat det, meeen det säger sig självt att det kommer att bli sämre.

Klart det kommer att bli bättre det är ju EA Sport som gör det.
Kan ju helt omöjligt bli sämre än det Yuke's har gett oss iallafall

Medlem

Det sparkande benet ser.. konstigt ut.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Synd, UFC undisputed 3 var ett riktigt roligt spel, blev många timmar för mig framför xboxet.

Medlem

UFC3 är ju awesome, lirar fortfarande regelbundet. Hade vart kul med en 4:a från samma ställe. Hoppas EA Sports kan göra något vettigt av det.

Medlem
Skrivet av Parzec:

Det sparkande benet ser.. konstigt ut.

http://mixedmartialartsinwashingtondc.com/wp-content/uploads/...

Medlem

Ah, de hade förlängt det lite bara. Tyckte väl att det var något som inte stämde.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Är stor fan av sporten och spelar spelen, EA's tidigare MMA försök var usel enkel tråkig button masher ingen teknik eller skill krävdes och precisa rörelser var helt omöjliga att få till.
Så om EA inte får ta över spel motorn så kommer nästa UFC spel falla samma öde som alla EA's fighting spel. sämre sämre sämst glömmas bort kategorin.

Medlem
Skrivet av Parzec:

Ah, de hade förlängt det lite bara. Tyckte väl att det var något som inte stämde.

Tror ni jag vet inte men han kallas the Spider för sina oproportionerligt långa armar och ben i förhållande till sin kropp.

Medlem
Skrivet av Ducci:

Tror ni jag vet inte men han kallas the Spider för sina oproportionerligt långa armar och ben i förhållande till sin kropp.

Japp, det syns när man jämför då bilden från spelet har en sena (eller vad det är) strax under knäet som är med en extra gång. Skulle väl kunna slänga in bilderna i paint.NET eller nå't och verifiera men orkar inte atm


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

1
Skriv svar