Bakom kulisserna på nya SimCity

Robot
Bakom kulisserna på nya SimCity

Utvecklarna sätter sig ner och ger dig vidare inblick i vad EA Maxis nästa stadssimulator egentligen innebär.

#simcity, #ea-maxis


Bakom kulisserna på nya SimCity

Åh, önskar att Maxis hade visat upp det här spelet när jag var på deras kontor och drack kaffe. Istället för... ja, vad var det nu igen? Darkspore, tror jag...

Medlem

"Just shut up and take my money!"

Medlem

Jag önskar att det här kom i stället för Societies. Jag vet att det inte var Maxis som gjorde det, men det förstörde seriens namn en hel del.

Medlem

Som med alla andra spel, så ger videos som denna inget. Jag vill se någon spela spelet med HUD och normal vy etc.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

will there be bowser ? saknar mitt gamla sim city till snes


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Hoppas de kan lyckas bättre med multiplayer funktionen än vad Cities XL gjorde

Medlem

Ja, så länge man kan släppa lös monster och naturkatastrofer på sin stad så är spelet intressant. Jag menar, efter någon timme blir man frustrerad och det är ett bra sätt att avreagera sig på.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Detta spelet verkar bli bättre och bättre, däremot så är jag skeptisk mot att man alltid måste vara uppkopplad.

Jag har enorma problem med diablo 3 tack vare det, men jag hoppas det funkar bättre i detta spelet.

Medlem

Jag vill så gärna att detta blir bra...

Välbekant, bekvämt, mysigt. Vill ha.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Ok så inget "shared base" co-op, man kan sammarbeta eller förstöra för polarna bara. :/

Medlem

Jag vet inte om detta var så mycket av en "insiders look", men spelet ser efter videon från E3 ut att bli riktigt fint iaf.

Medlem

Woah, ser riktigt kul ut. Äntligen lite nygammalt tänkande, har väntat på ett nytt och fräsigt Sims City. Lätt bland de roligaste simulatorerna tillsammans med Tycoon serien

1
Skriv svar