En säck indiepotäter via Steam

Robot
En säck indiepotäter via Steam

13 indietitlar för 19 euro, där var och en separat kan ges som gåvor till folk. The Potato Sack Reunion.

#valve, #super-meat-boy, #killing-floor, #defense-grid-the-awakening, #amnesia-the-dark-descent


Medlem
En säck indiepotäter via Steam

Äger vissa av spelen även om jag inte kunnat spela dom än. Amnesia, Defense Grid, The ball och Toki Tori kan man testa på OnLive i 30 min vardera. Verkar vara ett bra pris för dessa spel men snart drar Steams årliga rea igång och då kan man välja och vraka bland billiga titlar.

Man ska inte bara köpa för köpandets skull


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

I julas? Var inte potatisgrejen i samband med lanseringen av Portal 2?

Medlem

Jag äger redan de spel jag är intresserad av i denna samling. De är ofta på rea.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Sedan budget nedskärningarna så får redaktionens alla maskiner sin kraft från potatis!.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Inaktiv

Vad händer om man köper paketet men redan äger några av titlarna....läggs dom till igen, så man får 2 st på sin lista??

Inaktiv
Skrivet av walter_iego:

Man ska inte bara köpa för köpandets skull

Men annars ramlar ju vårat samhälle ihop


signatur

Arguing on the internet is like running the special olympics... Even if you win, you´re still retarded.

Skrivet av Traveller in time:

Sedan budget nedskärningarna så får redaktionens alla maskiner sin kraft från potatis!.

Varning!

Du har särskrivit ordet: "budgetnedskärningarna", det får icke stå: "budget nedskärningarna", folk kan bli blinda


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Traveller in time:

Sedan budget nedskärningarna så får redaktionens alla maskiner sin kraft från potatis!.

Varning!

Du har särskrivit ordet: "budgetnedskärningarna", det får icke stå: "budget nedskärningarna", folk kan bli blinda

Rätt skall vara rätt.
...
14. En solstol i motvind.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Inaktiv
Skrivet av Morfar22:
Skrivet av walter_iego:

Man ska inte bara köpa för köpandets skull

Men annars ramlar ju vårat samhälle ihop

Det kanske det som behövs

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Man ska inte bara köpa för köpandets skull

Lättare sagt än gjort när det kommer till indie! ^^


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Enbart Killing Floor är värt 180 kronor.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Humble Bundle var ju en MYCKET bättre deal iaf.

Medlem
Skrivet av gejlemo:

Humble Bundle var ju en MYCKET bättre deal iaf.

Jo visst. Men det är rätt små belopp för många spel så "spela roll". :)~


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar