Ubisofts E3-värd läxar upp hatare

Robot
Ubisofts E3-värd läxar upp hatare

Tv-stjärnan Aisha Tyler har fått utstå väldigt hård kritik och mycket förolämpningar för sin roll som programledare under Ubisofts presskonferens. I ett Facebook-inlägg bemöter hon hatet.

#ubisoft-entertainment


Medlem
Ubisofts E3-värd läxar upp hatare

Nu är jag inte så insatt, men vrf bryr hon sig om vad random folk på diverse sidor tycker/säger?


signatur

Rwa?

YEEAH!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Annanaz:

Nu är jag inte så insatt, men vrf bryr hon sig om vad random folk på diverse sidor tycker/säger?

Jag skulle då ta illa upp om folk skrev så om mig.

Medlem

"Sedan jag bönade min pappa att köpa en Nintendo LCD Donkey Kong, JR"

Nostalgi, Game & Watch måste det vara som hon menar.

OT:
Själv brydde jag mig inte för fem öre om hon var en gamer eller ej, var iaf bättre än förra årets Mr Coffein (eller vad det nu var han kallades).

Medlem

Tja, förra årets presenation kommer vi som såg den iaf alltid minnas: YIKES, dodilidodilidooo---

Medlem

Bah, att kasta glåpord tillbaks är också dålig stil. Bättre att bemöta kritiken sakligt.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Jag tyckte mest att hon var högljudd och jobbig på presskonferensen.


signatur

Xd

Medlem

Tycker det var bra att hon gav svar på tal men att sedan börja kränka de utan att faktiskt veta hur de är som individer, är exakt samma sak som de gjorde mot henne.... Så utan den bitten hade jag totalt varit på hennes sida!

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Bah, att kasta glåpord tillbaks är också dålig stil. Bättre att bemöta kritiken sakligt.

äh, man borde få bli arg och vara sig själv även när man är känd än fast många tar illa upp

Medlem

Analfabeter som skriver på youtube.....

Medlem

Sånt här gör mig smärre irriterad. Alla som svarar såhär påstår att de inte blir berörda av trollen och att de kan fortsätta skriva skit om dem.

Samtidigt som de avslutar sina inlägg med:
"Jag kommer fortfarande att spela när din mamma har kastat ut dig från sin källare och du måste sälja din gamla konsol och skaffa ett riktigt jobb."

Hon är ju inte speciellt mogen själv....

Medlem

Det var ju inte hennes fel att Ubisoft inte kunde skriva ett bra manus med roliga skämt. Ubisoft har floppat på just denna punkt flera gånger. Som tur var så hade dom i alla fall intressanta spel att visa upp i år.

Medlem
Skrivet av Herk:
Skrivet av Tybalt:

Bah, att kasta glåpord tillbaks är också dålig stil. Bättre att bemöta kritiken sakligt.

äh, man borde få bli arg och vara sig själv även när man är känd även fast många tar illa upp

Jag sade inte att det är förbjudet att vara osaklig.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

Var bättre än förra årets iallafall. Jädrar vad dålig han var.

Måste få säga att det hjälper inte min bild av "jag är en gaaaameerrrrrr" bild när hon står med en Gears replika, känns som de som låtsas gilla spel säger att de gillar/älskar Gears, Halo, CoD eller Mario/Sonic.

Medlem

hon är så jäkla sexig!!

Medlem

Såg E3 på live stream, tyckte mest hon var lite pinsam/awkward men annars gjorde hon ett bättre jobb än vissa andra jag såg. Det jag irriterade mig mest på är när de zoomade ut hela tiden när folk visade gameplay från spelen så därför kanske märkte jag inte änns henne jag menar vem fan bryr sig hur han spelar spelet man vill fan se spelet! sluta zooma ut....idiot producenter!


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem

Aldrig hört talas om denna, men att seriöst bli offended efter något som anonyma personer skrivit på youtube? >_> låter som en newfag.

Medlem

Just the tip?


signatur

Nämen!

Medlem

säger bara den som tumma ner mitt inlägg kan ta sina barbie girls och tro att dem är sexiga!

Medlem
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av Herk:
Skrivet av Tybalt:

Bah, att kasta glåpord tillbaks är också dålig stil. Bättre att bemöta kritiken sakligt.

äh, man borde få bli arg och vara sig själv även när man är känd även fast många tar illa upp

Jag sade inte att det är förbjudet att vara osaklig.

nej vet, tycker bara det är synd att kända personer måste ta så mycket kritik hela tiden när dom egentligen bara beter sig normalt istället för att vara förebilder varje vaken sekund

edit: vet inte ens varför jag försvarar henne, hon kanske är en jättetaskig människa, är astrött och såg en damsel in distress på fz och ville rädda henne innan jag somnade

Medlem

Hm... henne har jag nog inte sett förut.

Men iallafall... orka bry sig om vad folk skriver på internet. En del har Facebook som sitt liv numera... eller andra sidor... ujuj. Dagens i-landsproblem.

Medlem

1. A sassy black chick was trolled on the internet.
2. She proceeded to feed the trolls.
3. Her l33t internet skillz were thus confirmed.

Wow, vilken icke-nyhet (no offense).

Medlem

"I mostly play shooters so I have no idea what's going on but it looks awesome"(möjligen lite paraphrasat) -Aisha Tyler

....

Medlem
Skrivet av TwistedCrunch:

säger bara den som tumma ner mitt inlägg kan ta sina barbie girls och tro att dem är sexiga!

Ironin som uppstår när ett sånt här inlägg kommer i en sån här tråd.


signatur

Nämen!

Medlem

E-drama, som på TV, fast i text.

Inaktiv

Sen när är det ok att skriva elaka saker om mentalt underbegåvade, "rasister" eller inte.

Nåväl, det var väll första och sista gången jag hörde talas om den här kvinnan, så varför bry sig om vilka hon säger elaka saker om.

Dock så kan man ju ifrågasätta om hon verkligen varit en gamer hela sitt liv, vore det sant hade hon ju knappast brytt sig om vad troglodyterna på internet hade att säga om henne.

Medlem

Jag säger som Knatten i Knappnytt. "Åh nej, en person på internet tycker inte om mig!"

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Bah, att kasta glåpord tillbaks är också dålig stil. Bättre att bemöta kritiken sakligt.

Det är ju precis vad hon gör!
Jävligt klockrent av henne, hon är saklig när hon snackar om dessa whiners.

Medlem

ha ha, säga vad man vill men jag gillar det hon skriver.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

123
Skriv svar