Livstecken från Thief 4 – läckt trailer
Fick lite läskiga AssCreed vibbar från vad det nu än var han satte in vid armen.
Hoppas verkligen de håller sig till Thief serien, inget slagsmål, smyga utav bara helskotta m.m.
För övrigt, vad hände med THIAF?
Det var ju en dyrk för att pilla upp lås inte helt osmart ställe att ha grejjerna på kanske
Unreal motorn? Det gav lite Thief-vibbar, halsband, ärr på kinden, huva, folk som springer för sitt liv
Please don't let it become accessible for the casual console market, please don't let it become accessible for the casual console market, please don't let it become accessible for the casual console market, please don't let it become accessible for the casual console market...
*håller tummarna*
Please don't let it become accessible for the casual console market, please don't let it become accessible for the casual console market, please don't let it become accessible for the casual console market
*håller tummarna*
men alla casuals som lira farmville och sims på pc då? :/
"på slutet brinner vi som vackrast"
Härligt härlig!
Måste ju erkänna att jag fällde en tår när Looking Glass stängde butiken för en herrans massa år sen.
Får hoppas att Eidos kan förvalta detta på ett bra sätt, ser klart fram emot det.
Hälften av dem jobbar på Irrational Games, glöm inte spela "Bioshock: Infinite".
Så länge som tempot är långsamt och taktiskt, med den där sköna känslan för miljö som vi fan i tex Deadly Shadows så blir jag nöjd.
Det värsta scenariot är att de lägger in filmatiska action sekvenser, usch.
"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett
Så länge som tempot är långsamt och taktiskt, med den där sköna känslan för miljö som vi fan i tex Deadly Shadows så blir jag nöjd.
Det värsta scenariot är att de lägger in filmatiska action sekvenser, usch.
Filmiska action sekvenser fanns även i första spelet.
Så länge som tempot är långsamt och taktiskt, med den där sköna känslan för miljö som vi fan i tex Deadly Shadows så blir jag nöjd.
Det värsta scenariot är att de lägger in filmatiska action sekvenser, usch.
Filmiska action sekvenser fanns även i första spelet.
Det är jag medveten om, men jag tänkte mer i dagens speltrend termer.
"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett
Så länge som tempot är långsamt och taktiskt, med den där sköna känslan för miljö som vi fan i tex Deadly Shadows så blir jag nöjd.
Det värsta scenariot är att de lägger in filmatiska action sekvenser, usch.
Filmiska action sekvenser fanns även i första spelet.
Det är jag medveten om, men jag tänkte mer i dagens speltrend termer.
Japp, finns en tendens att PR folket får för mycket att säga till om.
Det är jag medveten om, men jag tänkte mer i dagens speltrend termer.
Du syftar på när utvecklarna kantar spelvärlden med hundratals korta cutscenes vars enda syfte är att låta dem stycka upp banedesignen i lättuggade pyttesmå munsbitar som är snäll emot hårdvara som inte ens minns sina bästa dagar?
Håller med, det får bara inte döda utforskarglädjen i Thief också, aldrig underbara Thief. Det sista jag vill se är att de gör en Max Payne 3 av det hela. Klaustrofobin kryper sig under skinnet på mig bara jag tänker på det spelet ^^
Hälften av dem jobbar på Irrational Games, glöm inte spela "Bioshock: Infinite".
Har faktiskt knappt alls kollat in Inifinite då ettan inte föll mig i smaken av någon anledning (och jag har inte ens kört igenom det helt). 2:an inhandlades på någon steam-rea men det har jag faktiskt inte installerat ännu.
"Behöver" man ta sig igenom de två föregångarna innan eller kan det tänkas vara ok fristående? ^^