Livstecken från Thief 4 – läckt trailer

Robot
Livstecken från Thief 4 – läckt trailer

En förrenderad trailer har läckt ut på nätet som av allt att döma visar upp Thief 4.

#thief-4


Medlem
Livstecken från Thief 4 – läckt trailer

väntar en på mer info :S men nice liten trailer


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Thief spelen tillhör de bästa spelen jag någonsin spelat. Hoppas verkligen på en 4a!

Inaktiv

Vore fint om nåt eller samtliga av dom äldre spelen kunde släppas på ps3 / Xbox 360.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem

Hade varit kul med coop, smyga tillsammans med en polare.

Medlem

Ser lovande ut vad gäller atmosfär, musiken kanske inte riktigt var färdig för trailern dock.

Inaktiv

Fick lite läskiga AssCreed vibbar från vad det nu än var han satte in vid armen.

Hoppas verkligen de håller sig till Thief serien, inget slagsmål, smyga utav bara helskotta m.m.

För övrigt, vad hände med THIAF?

Medlem
Skrivet av Kharif:

Fick lite läskiga AssCreed vibbar från vad det nu än var han satte in vid armen.

Hoppas verkligen de håller sig till Thief serien, inget slagsmål, smyga utav bara helskotta m.m.

För övrigt, vad hände med THIAF?

Det var ju en dyrk för att pilla upp lås inte helt osmart ställe att ha grejjerna på kanske

Unreal motorn? Det gav lite Thief-vibbar, halsband, ärr på kinden, huva, folk som springer för sitt liv


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

nu kittlar det ordentligt i byxorna

Please don't let it become accessible for the casual console market, please don't let it become accessible for the casual console market, please don't let it become accessible for the casual console market, please don't let it become accessible for the casual console market...

*håller tummarna*

Medlem
Skrivet av Grön:

Please don't let it become accessible for the casual console market, please don't let it become accessible for the casual console market, please don't let it become accessible for the casual console market

*håller tummarna*

men alla casuals som lira farmville och sims på pc då? :/


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Felpost... Mod får mer än gärna radera

Medlem

*klick*
*wubwubwubwubwub*
*pang* :-<
*wub wub WUBWUBWUBwub wub* >:-(
*dyrkalås och skjuta pilbåge*


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Förutom det tunga porrfilms soundtracket, var väl trailern okej, för att vara en "läckt" sådan. Klart mer kvalitet än säg, Halo 4 "läckorna"


signatur

Nämen!

Medlem

Härligt härlig!

Måste ju erkänna att jag fällde en tår när Looking Glass stängde butiken för en herrans massa år sen.

Får hoppas att Eidos kan förvalta detta på ett bra sätt, ser klart fram emot det.

Skrivet av deezel:

Härligt härlig!

Måste ju erkänna att jag fällde en tår när Looking Glass stängde butiken för en herrans massa år sen.

Får hoppas att Eidos kan förvalta detta på ett bra sätt, ser klart fram emot det.

Hälften av dem jobbar på Irrational Games, glöm inte spela "Bioshock: Infinite".


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Rätt mysigt videoklipp! Älskar Thief-serien och hoppas på en uppföljare som inte avviker alltför mycket från de tidigare spelen (antar att jag inte är ensam om det).

Medlem

Oh jag bara älskar Thief 1 och 2.
Som man har spelat dem sönder och samman.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Thief:Deadly Shadows - ett av dem bästa spelen jag spelat!

Så länge som tempot är långsamt och taktiskt, med den där sköna känslan för miljö som vi fan i tex Deadly Shadows så blir jag nöjd.

Det värsta scenariot är att de lägger in filmatiska action sekvenser, usch.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Inaktiv
Skrivet av Jojia:

Det var ju en dyrk för att pilla upp lås inte helt osmart ställe att ha grejjerna på kanske

Ser det efter sett på trailern igen, borde kolla ögonen snart tror jag :).

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Så länge som tempot är långsamt och taktiskt, med den där sköna känslan för miljö som vi fan i tex Deadly Shadows så blir jag nöjd.

Det värsta scenariot är att de lägger in filmatiska action sekvenser, usch.

Filmiska action sekvenser fanns även i första spelet.

Skrivet av Kaleid:
Skrivet av Traveller in time:

Så länge som tempot är långsamt och taktiskt, med den där sköna känslan för miljö som vi fan i tex Deadly Shadows så blir jag nöjd.

Det värsta scenariot är att de lägger in filmatiska action sekvenser, usch.

Filmiska action sekvenser fanns även i första spelet.

Det är jag medveten om, men jag tänkte mer i dagens speltrend termer.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Ser inte ut som en färdig trailer, därav den dåliga kvalitén. En gissning iaf

Medlem
Skrivet av Traveller in time:
Skrivet av Kaleid:
Skrivet av Traveller in time:

Så länge som tempot är långsamt och taktiskt, med den där sköna känslan för miljö som vi fan i tex Deadly Shadows så blir jag nöjd.

Det värsta scenariot är att de lägger in filmatiska action sekvenser, usch.

Filmiska action sekvenser fanns även i första spelet.

Det är jag medveten om, men jag tänkte mer i dagens speltrend termer.

Japp, finns en tendens att PR folket får för mycket att säga till om.

Skrivet av Traveller in time:

Det är jag medveten om, men jag tänkte mer i dagens speltrend termer.

Du syftar på när utvecklarna kantar spelvärlden med hundratals korta cutscenes vars enda syfte är att låta dem stycka upp banedesignen i lättuggade pyttesmå munsbitar som är snäll emot hårdvara som inte ens minns sina bästa dagar?

Håller med, det får bara inte döda utforskarglädjen i Thief också, aldrig underbara Thief. Det sista jag vill se är att de gör en Max Payne 3 av det hela. Klaustrofobin kryper sig under skinnet på mig bara jag tänker på det spelet ^^

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Hälften av dem jobbar på Irrational Games, glöm inte spela "Bioshock: Infinite".

Har faktiskt knappt alls kollat in Inifinite då ettan inte föll mig i smaken av någon anledning (och jag har inte ens kört igenom det helt). 2:an inhandlades på någon steam-rea men det har jag faktiskt inte installerat ännu.

"Behöver" man ta sig igenom de två föregångarna innan eller kan det tänkas vara ok fristående? ^^

Medlem

Ett ord:
ÄNTLIGEN!
Fyfan vad jag har väntat på detta.

12
Skriv svar