Assassin's Creed III – Ubisoft berättar om sin stjärna

Robot
Assassin's Creed III – Ubisoft berättar om sin stjärna

Den kreativa kraften bakom Assassin's Creed III guidar oss genom den sju minuter långa E3-trailern.

#assassins-creed-iii, #ubisoft


Assassin's Creed III – Ubisoft berättar om sin stjärna

Minns hur spelen såg ut och var för tio år sedan, då drömde vi om sådana här spel. Jag tycker det ser riktigt fint ut.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ser bra ut, men jag föredrar ändå stadsmiljöer

Skrivet av totte1015:

Ser bra ut, men jag föredrar ändå stadsmiljöer

Ett New York i mitten på 1800-talet hade inte varit del, fast då hade de inte så många höghus i staden.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av totte1015:

Ser bra ut, men jag föredrar ändå stadsmiljöer

Ett New York i mitten på 1800-talet hade inte varit del, fast då hade de inte så många höghus i staden.

Om det ska vara massor av höghus så måste man ju ha en Grappling hook, hur orienterar man sig annars? Då finns det ju faktiskt Just Cause 2 eller något spindelmannen spel

Medlem
Skrivet av DAoG:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av totte1015:

Ser bra ut, men jag föredrar ändå stadsmiljöer

Ett New York i mitten på 1800-talet hade inte varit del, fast då hade de inte så många höghus i staden.

Om det ska vara massor av höghus så måste man ju ha en Grappling hook, hur orienterar man sig annars? Då finns det ju faktiskt Just Cause 2 eller något spindelmannen spel

kanske ett just cause som inte utspelar sig på en ö


signatur

always use the nubs for cover

Skrivet av DAoG:
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av totte1015:

Ser bra ut, men jag föredrar ändå stadsmiljöer

Ett New York i mitten på 1800-talet hade inte varit del, fast då hade de inte så många höghus i staden.

Om det ska vara massor av höghus så måste man ju ha en Grappling hook, hur orienterar man sig annars? Då finns det ju faktiskt Just Cause 2 eller något spindelmannen spel

Eller ett till Batman!?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Ja det är verkligen batman/spiderman-vibbar på killen. Fast i annan miljö såklart.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

AW8
Medlem

Fy fan vad coolt detta spel ser ut att vara. Gillar trädklättrandet som fan.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Själv blev jag väldigt otaggad när jag såg vad de valt för tidsepok samt plats. Får se om jag ens köper det, får bli ett antal starka recensioner för att vända detta på rätt köl för min del...

Medlem

Det lär sälja som tusan i USA.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

Jag älskar miljön och perioden de valt.

Däremot ogillar jag enmansarme-grejen, speciellt om ni sett CG-trailern där han ensam stormar en kulle och slaktar britter på löpande band.

Medlem

Detta blir nog GOTY singleplayer för mig i år nu när många spel har flyttats fram till 2013.

1
Skriv svar