Lär känna riddjuren i WoW: Mists of Pandaria

Robot
Lär känna riddjuren i WoW: Mists of Pandaria

Skorpioner, pantrar, sköldpaddor. Vilken är din favorit?

#world-of-warcraft-mists-of-pandaria


Medlem
Lär känna riddjuren i WoW: Mists of Pandaria

Bjärta färger!

Personligen föredrar jag dock Warcraft 2.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Wc2 = Oldie but goodie


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

undra hur det känns för en pandaren att rida ett björn-mount

Medlem

WC4 ge mig det blizzard så lovar jag att köpa allt ni gör


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av Herk:

undra hur det känns för en pandaren att rida ett björn-mount

Lika härligt som att ha en panda som husdjur i WoW gissar jag på

Medlem

1.Panther
2.Yak
3.Dragon Turtle


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Herk:

undra hur det känns för en pandaren att rida ett björn-mount

Haha, tänk dig detta:
Panda ras, hunter class; panda pet + panda mount?

mind-blown o_o

panda som ras kan nog vara det största misstaget blizztard gjort i wow historien

Medlem
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av Herk:

undra hur det känns för en pandaren att rida ett björn-mount

Haha, tänk dig detta:
Panda ras, hunter class; panda pet + panda mount?

mind-blown o_o

panda som ras kan nog vara det största misstaget blizztard gjort i wow historien

Funnits lorewise sedan WC2 tror jag..
________

Vem kör WoW nu för tiden? >_< Guild Wars 2, Diablo 3, Battlefield, SWToR, Skyrim.. Nejtack.. inge WoWartiklar för min del ^^

Medlem
Skrivet av raefzm88:

panda som ras kan nog vara det största misstaget blizztard gjort i wow historien

Relevant.

Medlem

Hahahaha, fan va fula mounts! Har Blizzard tappat stinget eller har dom bara slut på idéer?


signatur

Game long and prosper

Inaktiv
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av Herk:

undra hur det känns för en pandaren att rida ett björn-mount

Haha, tänk dig detta:
Panda ras, hunter class; panda pet + panda mount?

mind-blown o_o

panda som ras kan nog vara det största misstaget blizztard gjort i wow historien

Funnits lorewise sedan WC2 tror jag..
________

Vem kör WoW nu för tiden? &gt;_&lt; Guild Wars 2, Diablo 3, Battlefield, SWToR, Skyrim.. Nejtack.. inge WoWartiklar för min del ^^

Lol, spela wc2 en gång istället för att hitta på om pandor...

Medlem
Skrivet av vampyrer_suger:
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av Herk:

undra hur det känns för en pandaren att rida ett björn-mount

Haha, tänk dig detta:
Panda ras, hunter class; panda pet + panda mount?

mind-blown o_o

panda som ras kan nog vara det största misstaget blizztard gjort i wow historien

Funnits lorewise sedan WC2 tror jag..
________

Vem kör WoW nu för tiden? &gt;_&lt; Guild Wars 2, Diablo 3, Battlefield, SWToR, Skyrim.. Nejtack.. inge WoWartiklar för min del ^^

Lol, spela wc2 en gång istället för att hitta på om pandor...

Sa att den var i lore... inte att det fanns i spelet.
ingen direkt anknytning till wc2, men att det skrev i själva loren back in the days.
Pandorna bodde i kalimndor med nightelves.. de flydde den delen av azeroth när night elves blev beroende av magi..

Detta hände waaay innan wc1.

Medlem

Isch - passar inte alls mig - Men riktigt kul för alla er som fortfarande spelar WoW.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Impad att folk fortfarande spelar WoW, känns vääääääääääldigt gammalt nu.

Medlem
Skrivet av Aevir:
Skrivet av raefzm88:

panda som ras kan nog vara det största misstaget blizztard gjort i wow historien

Relevant.

Failed troll attempt.

Medlem
Skrivet av Javas:

Hahahaha, fan va fula mounts! Har Blizzard tappat stinget eller har dom bara slut på idéer?

fan dom tappade stinget när dom introducerade dom där blåa jävla elefanterna.. kommer inte på vad dom heter, ally rasen från första expansionen

MoP kommer verkligen att få WoW-motorn att arbeta på övertid! Ser helt fantastiskt ut för att använda 7-8 år gammal teknologi.
Sen att det fortfarande är skitkul, gör det inte sämre heller.

Medlem
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av vampyrer_suger:
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av Herk:

undra hur det känns för en pandaren att rida ett björn-mount

Haha, tänk dig detta:
Panda ras, hunter class; panda pet + panda mount?

mind-blown o_o

panda som ras kan nog vara det största misstaget blizztard gjort i wow historien

Funnits lorewise sedan WC2 tror jag..
________

Vem kör WoW nu för tiden? &amp;gt;_&amp;lt; Guild Wars 2, Diablo 3, Battlefield, SWToR, Skyrim.. Nejtack.. inge WoWartiklar för min del ^^

Lol, spela wc2 en gång istället för att hitta på om pandor...

Sa att den var i lore... inte att det fanns i spelet.
ingen direkt anknytning till wc2, men att det skrev i själva loren back in the days.
Pandorna bodde i kalimndor med nightelves.. de flydde den delen av azeroth när night elves blev beroende av magi..

Detta hände waaay innan wc1.

Har läst någorlunda mycket lore kring warcraft och vad jag vet så fanns de aldrig omnämnda innan WC3FT ungefär (om man inte räknar deras aprilskämt med en ras bestående av pandor som var strax innan WC3 släpptes). Blir gärna motbevisad dock.

Medlem

Är det bara jag som tycker att det känns som att Blizzard nu med MoP fokuserar mer mot en yngre målgrupp?

Kung-Fu Panda (ja, jag vet att Blizzard egentligen var före filmen), Pokemon och om möjligt ännu "nutti-nuttigare" än tidigare.

Om jag har rätt så är det IMO ett smart drag av Blizzard, då de säkert kan fånga många kids som kanske inte skulle vara så intresserade av andra MMO's och därmed kompensera för de mer "mogna" spelarna som kanske lämnar för GW2, PS2, TSW osv.

Säga vad man vill om Blizzard, men korkade är de inte.

SE

Medlem
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av Herk:

undra hur det känns för en pandaren att rida ett björn-mount

Haha, tänk dig detta:
Panda ras, hunter class; panda pet + panda mount?

mind-blown o_o

panda som ras kan nog vara det största misstaget blizztard gjort i wow historien

Funnits lorewise sedan WC2 tror jag..
________

Vem kör WoW nu för tiden? >_< Guild Wars 2, Diablo 3, Battlefield, SWToR, Skyrim.. Nejtack.. inge WoWartiklar för min del ^^

Guild Wars 2 faller inte intressant alls, då det är väldigt tunt på endgame PVE content.

Diablo 3 är redan repetivt, och börjar bli tråkigt efter spöat en bra bit in i Inferno och levlat ett par klasser.

Battlefield, slutade spela det 1,5 månad efter release, tröttnade på alla fuskare och tiden som det tog för buggfixar.

SWToR, skojar du? 2 veckor var allt cleared, Jedi Knight Guardian. PVP blev trasigt med Illum bla. Sen kom patchen med Palace, tog två Raid Resets sen var det cleared. Story leveling var kul dock.

Skyrim, ja, vad ska man säga? Var kul ett tag, nu väntar man på Dawnguard.

WoW är kul i vågor, det blir som allt trist, men det är konstigt hur man kan få ett sug och komma tillbaka och bara köra. Rerolla, PVP:a. Tyckte Cataclysm dödade det för mig, orkade inte spela mer än 1 månad, nu är jag tillbaka och tycker PVP och Leveling är roligt igen. Ser faktiskt fram emot Pandaria, inte för att spela Hardcore, men som Casual.

Ibland är det kul med spel som aldrig tar slut. Så ja, det är konstigt att ett så gammalt spel som WoW fortfarande har spelare, men det har något som andra spel saknar.


signatur

Nämen!

Medlem

1. Pandaren är inget nytt. Mytomspunna björnar som funnits länge i warcraftvärlden.
2. WoW-motorn är inte bara gammal teknik. Blizzard gjorde overhaul på den i och med Cataclysm.

"...äh, gå och lägg dig!"

ok.

Medlem
Skrivet av magma:

Wc2 = Oldie but goodie

Oldie but a goldie...

Medlem

Sååå man går från halvt snygga drakar till skitfula mounts som inte kan flyga?

Medlem

Om dom inte fixar dropraten i Diablo 3 så kommer jag nog gå tillbaka till WoW. Man ska inte behöva ha +100% MF för att lyckas få ett set item var femtiotusende kill. Dessutom borde dom sänka priserna hos smeden för just nu får man bättre saker för lägre priser i Auktionshuset.

Medlem
Skrivet av MMO4Life:

Om dom inte fixar dropraten i Diablo 3 så kommer jag nog gå tillbaka till WoW. Man ska inte behöva ha +100% MF för att lyckas få ett set item var femtiotusende kill. Dessutom borde dom sänka priserna hos smeden för just nu får man bättre saker för lägre priser i Auktionshuset.

I nästa patch 1.0.3 så kommer dom höja droprate för bra items i act1-2 Inferno så man kan hitta det bästa från act1-4, fast act3-4 har fortfarande bäst droprate..

Sen ska dom fixa mer/uppgradera legendaries så dom blir mycket bättre, vet inte om dom kommer fixa droprate på dom för det finns ganska mycket på ah.. Detta kommer inte ske i patch 1.0.3 utan lite senare

Sen så är 100% MF patetiskt lite. kolla bara på diablo2 när man sprang omkring med 500% för att ha en bra chans på bra drops..
Du kan lätt skaffa bra items så du kan ha 100%mf och göra bra skada

Diablo3 är inte WOW där man får superdrops hela tiden.. Det är inte meningen att du ska hitta legendary och set stup i kvarten utan magicfind, Det ända magicfind gör är att det ökar din chans lite smått att hitta bra saker

På level 60 får man en magicfind buff när man dödar eliter som heter Nephalem Valor som du kan stacka upp till 5 gånger, om du inte visste det ;). 15% magicfind och 15% goldfind för varje stack.. Du måste inte ha magicfind gear om du inte vill men det är nog bättre med 300% magicfind än om du bara har 75% från buffen

Medlem

Omg, hatar WoW men varje gång jag ser typ gameplay av det så blir jag så jävla sugen på att spela!

Ni som kommer till andra mmorpg nyheter och spammar " Gw2 är bättre" Snälla är ni oroliga att eran playerbase kommer vara låg eller? Gå till /r/guildwars2 och sluta oroa er.

Medlem

diablo håller på att ta slut för mig =p, har clearat allt utom diablo på inferno, håller på med andra phasen med mina polare, men så snart det är över vet jag inte riktigt vad jag ska göra med diablo. Så för min del längtar jag till wow, jag tror jag ska försöka hålla mig till pandaria kommer ut men man vet aldrig om jag kan hålla mig så länge. ^^

Det jag ser fram emot mest är lätt challenges i mop hoppas att dom känns utmanande och inte så trista som dom kan bli.

Medlem

Som pensionerad WoW-veteran så blir jag ju faktiskt sugen på att börja spela lite igen, men då väldigr casual då jag är nybliven farsa.

Just nu är det Diablo 3 som gäller men om jag ska vara helt ärlig så var inte Diablo 3 det spel jag önskade. Jag har svårt att se att jag skulle lägga ner lika många timmar på Diablo 3 som jag lagt på Diablo 2.

Efter man slutat med WoW och testat en del annat, Swtor t.ex. inser man vilket jäkla bra spel WoW är och framförallt har varit. Säg vad man vill om föråldrad grafikmotor, spelar mig vädligt liten roll..

Medlem

livet har sina goa stunder (då alltså med WC2)


signatur

En Gång Pc Alltid Pc.

12
Skriv svar