Bröllops uppstart

Medlem
Bröllops uppstart

Nu närmar sig sommarens bröllopsjobb med stormsteg och sommarens faktiskt första bröllop går av stapeln nu på lördag.
I kväll var jag dock i Flädie och träffade ett av sommarens lite senare brudpar. De ville gärna ha en bild på kyrkan (Flädie Kyrka) som de ska gifta sig i och jag passade på att ta den redan idag.

En vacker gammal kyrka med otroligt fin omgivning. Det här kommer bli bra!

#blogg

Medlem
Bröllops uppstart

*host* särskrivning *host*


signatur

Imperator

Medlem

Japp, lite medvetet faktiskt. Tänkte bröllop i plural, men är kanske ute på hal is.
Eller egentligen borde det nog stå "Ett bröllops uppstart"...

What about the pic?

kan var min skärm! det erkänner jag här och nu, men jag tycker att taket på kyrkan är suddigt/bluddrigt mot bakgrunden. Kanske ta någon extra bild på kyrkan åt dem också. Jag vet inte det är du som är fotografen.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Det har säkert också att göra med att just denna bilden är komprimerad till 800px på längsta sidan. Inte så värst bra upplösning med andra ord. Tegelpannor och sånt kan nog upplevas lite blurrigt med tanke på att det är så sjukt mycket detaljer, men får man inte fram detaljerna på grund av dålig upplösning kan det säkert upplevas som suddigt.

ELLER!! Så är det suddigt... kan mycket väl vara så, jag ska hem och kika på den fullstora varianten.
Jag har fått i uppdrag att ta om den om det är klarblå himmel så det är möjligt att det ändå blir en ny bild framöver.

Medlem

Herregud det var den längsta förklaring ever... kort och gott Traveller, det är DIN skärm det är fel på!

Men jag gillade ändå bilden, det är något speciellt med det motivet, oavsett om betraktaren är religiös eller inte så får bilden en närvaro. Både Himlen och fältet delar samma känsla av oändlighet, och sen står den där vackra byggnaden som en hörnsten och riktigt ramar in handlingen som kommer att ske, bröllop. Hade himlen varit mörk hade det mer liknats mot begravning.

Vacker bild! Respekt!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Vacker bild.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar