Robot
The Last of Us

Tänk dig en verklighet där vår värld bleknat till ett avlägset minne, där spillrorna av mänskligheten förvandlats till brutala demoner. Men där hoppet ändå överlever. Där börjar The Last of Us, titeln som redan tagit spelvärlden med storm.

#naughty-dog, #the-last-of-us-remastered, #sony, #ico, #manhunt


The Last of Us

Detta spelet verkar vara väldigt intressant, synd att det bara kommer till ps3.

Medlem

Är spelet belamrat med quick time events eller?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Fan att det kommer till PS3 hade varit nice till 360 istället

Avstängd

Så jäkla taggad på detta spel

Medlem

hatar konsoll exklusiva spel ge oss det till pc

Medlem

Jag är så sugen på detta spelet så det nästan gör ont...
Älskar Naughty Dogs andra spel med

Medlem

Jaha. Så då är det bara att köpa ett PS3 då.

Medlem

förbeställt redan på webhallen verkar riktigt bra.

Medlem

Inget exempel på gränssnittet?

Medlem

jävla exklusiva titlar kan det inte vara exklusivt till pc isf

Inaktiv
Skrivet av japenooo:

Fan att det kommer till PS3 hade varit nice till 360 istället

Eller att det kan komma till pc, ps3 och xbox. Så ännu bättre kommentar, istället för alla dessa ego kommentarer vad det istället bör komma till och vad det inte bör komma till.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

hatar konsoll exklusiva spel ge oss det till pc

Varför ska du ha det till pc om du hatar det?=)

Vill ha detta spel nuuuuuuuuuuuuuuu!

PS3 <3


signatur

Styret upp och däcken ner

Det hade varit så mycket bättre om detta kom till PC också, helst PC-exklusivt.

Jag är imponerad över detaljrikedomen. Detta gör Naughty Dog exceptionellt bra.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

PC-exklusivt vore väl helt okej men har ingenting emot om konsoler får en del av kakan också, sålänge inte PC-versionen bantas pga det. Nu är detta i och för sig PS3-exklusivt, så det kvittar väl. Vem vet, kanske blir en anledning för de som tvekar att skaffa ett. Jag har redan ett så ingen fara för min del, jag hoppas bara på att det blir bra.

Inaktiv
Skrivet av walter_iego:

Jag är imponerad över detaljrikedomen. Detta gör Naughty Dog exceptionellt bra.

Jag gillar verkligen Naughty Dog, dock så märker jag att deras spel är väldigt linjära. Dock så är första rundan helt underbar (Uncharted 2 kommer till minne, inte provat 3an).

Tror The Last of Us kommer bli bra, hoppades dock när han tog ena killen som mänsklig sköld att man kunde få attackerarna att dra istället.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Är spelet belamrat med quick time events eller?

Någon som vet?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Är spelet belamrat med quick time events eller?

Det är ett Naughty Dog spel, det enda spelet de gjort (vad jag vet) med QTE's så var första Uncharted spelet, efter det verkar de ha slängt konceptet vilket är bra. Så nej det kommer högst sannolikt att vara helt fritt från QTE's.


signatur

Du vet att du vill gå med i Church of the Flying Spaghetti Monster o bli en Pastafarian du med.

57 61 72 6e 69 6e 67 20 66 6f 72 20 6e 65 72 64

Ännu ett spel som man måste få en kompis till att köpa för att få spela det...


signatur

59 6f 75 20 72 65 61 6c 6c 79 20 6e 65 65 64 20 74 6f 20 67 65 74 20 61 20 6c 69 66 65 20 69 6e 73 74 65 61 64 20 6f 66 20 74 72 79 69 6e 67 20 74 6f 20 64 65 63 6f 64 65 20 72 61 6e 64 6f 6d 20 73 74 72 65 61 6d 20 6f 66 20 62 79 74 65 73 2e
https://mastodon.social/@olofhaglund

Medlem

Hade varit fint om det hade kommit till PC också,
aja tur att man har ett PS3

Medlem

"Mörker. Ljudet av glas som krossas och den snabba andhämtningen från två människor, en ung flicka och en vuxen man"

Ibland blir jag ledsen på min snuskiga fantasi... Någon som har botemedel mot korkade tankemönster?

Medlem
Skrivet av Manqs:

"Mörker. Ljudet av glas som krossas och den snabba andhämtningen från två människor, en ung flicka och en vuxen man"

Ibland blir jag ledsen på min snuskiga fantasi... Någon som har botemedel mot korkade tankemönster?

"The last .. ass?"

Seriöst så ser det ser ut som ett väldigt lovande spel. Ett av dom få fallen jag verkligen önskar jag hade en PS3 för att kunna spela det.


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Medlem
Skrivet av crazycat690:
Skrivet av Tybalt:

Är spelet belamrat med quick time events eller?

Det är ett Naughty Dog spel, det enda spelet de gjort (vad jag vet) med QTE's så var första Uncharted spelet, efter det verkar de ha slängt konceptet vilket är bra. Så nej det kommer högst sannolikt att vara helt fritt från QTE's.

Tack! Puh, det låter förhoppningsfullt!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Tror det här kan bli ett av de bästa spelen ND utvecklat och då anser jag denna utvecklare vara en av de bästa som Sony äger. Hoppas verkligen att det är så fritt som de sagt, att man kan välja själv om man vill anfalla eller kanske bara se till så att personen blir medvetslös. Hur som helst så var detta spel tillsammans med Watch Dogs höjdpunkten på hela E3.

Medlem
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av crazycat690:
Skrivet av Tybalt:

Är spelet belamrat med quick time events eller?

Det är ett Naughty Dog spel, det enda spelet de gjort (vad jag vet) med QTE's så var första Uncharted spelet, efter det verkar de ha slängt konceptet vilket är bra. Så nej det kommer högst sannolikt att vara helt fritt från QTE's.

Tack! Puh, det låter förhoppningsfullt!

Haha jo, kändes nästan som QTE's höll o på att dö ut en tid men med RE6 och det nya Tomb Raider spelet så verkar det svårt att bli av med :/

Fast The Last of Us kommer förhoppningsvis att förbli fri från dem!


signatur

Du vet att du vill gå med i Church of the Flying Spaghetti Monster o bli en Pastafarian du med.

Medlem

trodde de var nytt Uncharted

Medlem

Bara till PS3?

Jaha. Nästa.

Medlem

Undrar hur många som kommer köpa PS3 bara för att kunna köra detta spel. Jag äger ett PS3 men inte rört skitet på 2 år och kommer inte röra det inom det närmsta tiden heller...


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Vilka Enslaved vibbar jag fick från första halvan av gameplay trailern!
Ser grymt ut

12
Skriv svar