Guitar Hero-utvecklarna jobbar på Call of Duty-serien

Robot
Guitar Hero-utvecklarna jobbar på Call of Duty-serien

Tidigare Guitar Hero- och Tony Hawk-utvecklarna Neversoft avslöjar att de arbetar på ett Call of Duty-FPS.

#neversoft, #infinity-ward, #treyarch, #sledgehammer, #raven-software


Medlem
Guitar Hero-utvecklarna jobbar på Call of Duty-serien

"Hardcore publiken"

Medlem

Hardcore-publiken? Dagens bästa (eller sämsta?) skämt.

Medlem

Fz trollar. XD


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Guitar of Duty


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv

hardcore my ass

Medlem

Om jag inte minns fel så har 1:a April varit?

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Guitar of Duty

Tony Hawks Guitar Duty.

Medlem

Dessa studios kan inte ha någon vidare bra fantasi.

Medlem

Så många utvecklare på en och samma serie...och resultatet är minst sagt skrattretande


signatur

Game long and prosper

Medlem

Det är ju ganska uppenbart att de bara skall göra så att man kan spela Cod med en gitarr... eller skateboard.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Neversoft, IW, Treyarch(stavning), sledgehammer jobbar ju alla med CoD serien, så nu kommer vi alltså få se ett nytt cod spel war 6e månad istället för varje år....

Medlem

Stackars Raven som måste jobba på CoD.

Inaktiv
Skrivet av Xixor:

Neversoft, IW, Treyarch(stavning), sledgehammer jobbar ju alla med CoD serien, så nu kommer vi alltså få se ett nytt cod spel war 6e månad istället för varje år....

Raven software ochså

Medlem

Hardcore.. Jag tror ett ord som passar bättre är Mainstream

Medlem

Ju fler kockar desto sämre soppa!


signatur

I want to play a game.

Medlem

COD måste dö... NU !

Medlem

...om det gör en WW2 CoD så är det helt ok för mig...om det är Modern Warfare så nej...det klarar jag mig utan.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Neversoft har alltid gjort saker till console och tror knappats att deras CoD blir PC-vänligt, men BO 2 förövrigt är ett ganska bra satsning imo pga att IW är rädda för förändringar med men inte treyarch. Men neversoft? NJAEE, Tony hawk är ju helt snett imo. Skate 3<3.

@Rasmus96 det är bara ge fan i CoD om du tycker så.. Ingen tvingar en och spela ..

Medlem

Haha, dagens mest skämtsamma nyhet.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Call of Tony Hawk's Guitar


signatur
Medlem

ÄNTLIGEN! Nu kommer vi kunna åka skateboard i CoD och strypa folk med gitarr strängar !


signatur

Veni - Vidi - Vici

Medlem

What the....Raven Software sitter alltså och skapar DLC till CoD....och nu ska Neversoft joina också....okej Activision Blizzard Inc (För jag antar att de är dem som har fattat beslutet) låt Neversoft få göra Gun 2 nångång iställe för att sätt dem för att släppa in fler händer att mjölka den stackars CoD kon.

Och snälla ge Raven fira händer att skapa något nytt så ska ni se att ni inte behöver sätta alla era studios att punga ut olika varianter av CoD.

Men jag antar att folk kommer köpa dessa spel utan att kräva nått först, sen klaga på att spelet inte bidrar med nått nytt....

Medlem

Har hört de här från flera håll så de verkar ju vara sant. Men då är det totalt 5 studios som jobbar med cod nu? Om detta nu är sant.
Treyarch, Iw, Sledgehammer, Neversoft och Raven soft, om nu ryktena stämmer om att Raven oxå jobbar på en cod titel.

Garva så jävla hårt att jag fick ont i magen när jag läste "överlägset största serie för hardcore-publiken."

Medlem
Medlem

ZZZzzzzzzZZzz


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Snart kommer de annonsera ut att Blizzards Diablo III team också jobbar på ett nytt Cod...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Asså, garvar jämt när jag ser denna bild!

Medlem

ja fps i mellanöstern e ganska snark.
men om dom gör ett cod i amerikanska inbördeskriget eller nått vore skoj kanske.

12
Skriv svar