Filmpremiär: Tony Hawk's Shred

Robot
Filmpremiär: Tony Hawk's Shred

Se den första trailern från nästa Tony Hawk-spel med skateboard-kontroll.

#tony-hawks-shred


Medlem
Filmpremiär: Tony Hawk's Shred

Hade hellre sett den där brädan till Skate-serien. Pallar inte den här extremt orealistiska smörjan. Och nu är det cell shadat också och ser ut som skit. Blä.

Medlem

SSX fast skateVSboard ?


signatur

Sim-Racing

Medlem

Det här är inte utveckling, det är ett steg bakåt...

Medlem

De gör verkligen allt som går att göra fel.

Medlem

Fyfan, jag måste spy!

Medlem

kan dom inte bara bytta namn tony hawk yeah right

Medlem

Förstår inte varför de inte byter riktning utan bara spottar ut mer och mer likadana spel när serien inte säljer längre.

Medlem

Ni som undrar varför grafiken är sämst kanske har missat att spelet även kommer ut till Wii.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Pinsamt. Blir definitivt inte ett köp.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Ni som undrar varför grafiken är sämst kanske har missat att spelet även kommer ut till Wii.

I såna fall borde dom ju göra 2 versioner, en till Wii och en annan till Xbox/Playstation.

Håller med folket, spelet ser ju inte speciellt roligt ut. Och verka gå tillbaka i tiden i stället för att erbjuda något nytt.

Medlem

Tackar fz för att ha lagt så jävla mycket reklam om kane & lynch över hela jävla sidan så den knappt går att använda.
Så vet ni varför ni inte har mig som läsa längre i alla fall. Kan inte ens ladda filmjäveln för all reklam suger upp allt, Och nej jag har inte för långsam dator eller för trött Internet.
Pengar är allt tydligen, lycka till!

Medlem

Tony Hawk's Fail

Medlem

hmm, trodde shred = elgitarr?

Medlem

"Hade hellre sett den där brädan till Skate-serien. Pallar inte den här extremt orealistiska smörjan. Och nu är det cell shadat också och ser ut som skit. Blä."

Asså,Skate serien håller ju också på att bli orealistisk smörja, själv hade jag inget emot det orealistiska. Jag älskade Tony hawk projekt 8, hatade proving grounds. Sen så hatar jag Skate bara för att man gör allt med analog spaken. men detta ser heller inte ut att bli bra.

1
Skriv svar