Snart levlar FZ upp!

Robot
Medlem
Snart levlar FZ upp!

Lookin' good!

Se bara till att få ordning på reklamfilmerna.
Oerhört störande att inte kunna ändra volymen (inte ens höja) när en reklamfilm spelas.

Medlem

"oh look an eagle"

Ser snyggt ut.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Inaktiv

Att levla brukar ju vara bra, man blir bättre, om man placerar ut allt rätt vill säga.

Medlem

Enough with the cocktease already! Gief!


signatur

[size="8"]Meh[/size]

Medlem

Kan ni bara byta ut designen någon gång. Vad är detta, någon sorts bekräftelse hets? "Det är jätte fint" nöjda nu? Herregud.

Medlem

Tänkte först att det skulle bli samma sköna färger osv som WTF?! är idag, men de bilder ni släppt ser ljusare och annorlunda ut.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Säkert roligt, men måste hälften av nyheterna handla om det ?

Frilansare

Fast en nyhet om dagen är väl inte riktigt hälften.

Medlem

[ia=22087; large]

am I doin' it rite?


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Suck, "tummat och gillat", www.FZ-facebook.se?

Sen är jag fortfarande osäker om dropdown-menyerna. Jag har aldrig gillat den designen, den känns bara onödig och ofunktionell.

Jaja, det återstår väl att se hur sidan blir, men jag tycker nog att ni borde ha prioriterat att fixa den kassa sökfunktionen före att ändra om hela sidan, som är fullt fungerande.

Medlem
Medlem
Skrivet av Jozo:

Suck, "tummat och gillat", www.FZ-facebook.se?

Sen är jag fortfarande osäker om dropdown-menyerna. Jag har aldrig gillat den designen, den känns bara onödig och ofunktionell.

Jaja, det återstår väl att se hur sidan blir, men jag tycker nog att ni borde ha prioriterat att fixa den kassa sökfunktionen före att ändra om hela sidan, som är fullt fungerande.

Du måste ha bott under en sten de senaste åren om du tror att det bara är FB som använder "tummat och gillat".

Det är ett system som fyller en fantastiskt bra funktion. Jag förstår inte gnället.

Medlem

Haha, FZ Play!


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Redaktör
Skrivet av SuperTank:

[ia=22087; large]

am I doin' it rite?

Tack, äntligen fick vi sidan färdig!


signatur
Medlem

Kan någon svara på om det fortfarande är flashfilmer som gäller? Dvs ospelbart på 500000 svenska iphones och x tusen ipads?

Redaktör

Sugardad, vi kommer införa html 5 vad det lider, men om jag är rätt informerad sker det inte i denna uppdatering.


signatur
Medlem

mmm, väl ljust för min egen smak. Men men d är bra att
ni emellanåt lanserar nytt.

FZ styrka är att ni har ett bra gränssnitt, jag själv är inte intresserad av massa videofiler om massa skräp, som är orelevant för sajten.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

FZ styrka är att ni har ett bra gränssnitt, jag själv är inte intresserad av massa videofiler om massa skräp, som är orelevant för sajten.

Så speltrailers är irrelevant på en spelsida?


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Antikvitet
Skrivet av Jozo:

Suck, "tummat och gillat", www.FZ-facebook.se?

Sen är jag fortfarande osäker om dropdown-menyerna. Jag har aldrig gillat den designen, den känns bara onödig och ofunktionell.

Jaja, det återstår väl att se hur sidan blir, men jag tycker nog att ni borde ha prioriterat att fixa den kassa sökfunktionen före att ändra om hela sidan, som är fullt fungerande.

Jag undrar hur många gånger jag ska behöva skriva att vi gjort förändringar i sökfunktionen de senaste dagarna som ger ett avsevärt bättre resultat när jag testat. Har kommenterat det i minst tre trådar och väntar fortfarande på feedback på sökningar där resultatet är under dina förväntningar.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Skylance:

Kan ni bara byta ut designen någon gång. Vad är detta, någon sorts bekräftelse hets? "Det är jätte fint" nöjda nu? Herregud.

Vi gör det inte för oss, utan för er. Förra gången vi bytte design körde vi chock-taktiken, bara bytte plötsligt, vilket i efterhand inte visade sig vara speciellt optimerat.

På det här sättet kan vi förklara tanken och framförallt funktionen med de olika elementen i den nya designen.


signatur
Medlem
Skrivet av John:
Skrivet av Jozo:

Suck, "tummat och gillat", www.FZ-facebook.se?

Sen är jag fortfarande osäker om dropdown-menyerna. Jag har aldrig gillat den designen, den känns bara onödig och ofunktionell.

Jaja, det återstår väl att se hur sidan blir, men jag tycker nog att ni borde ha prioriterat att fixa den kassa sökfunktionen före att ändra om hela sidan, som är fullt fungerande.

Jag undrar hur många gånger jag ska behöva skriva att vi gjort förändringar i sökfunktionen de senaste dagarna som ger ett avsevärt bättre resultat när jag testat. Har kommenterat det i minst tre trådar och väntar fortfarande på feedback på sökningar där resultatet är under dina förväntningar.

Då får jag ta och be om ursäkt. Det senaste jag läste var att ni skulle ta och fixa sökfunktionen efter att ni hade lanserat den nya designen. Jag måste ha missat dina inlägg.

Medlem
Skrivet av MrMadMan:
Skrivet av Jozo:

Suck, "tummat och gillat", www.FZ-facebook.se?

Sen är jag fortfarande osäker om dropdown-menyerna. Jag har aldrig gillat den designen, den känns bara onödig och ofunktionell.

Jaja, det återstår väl att se hur sidan blir, men jag tycker nog att ni borde ha prioriterat att fixa den kassa sökfunktionen före att ändra om hela sidan, som är fullt fungerande.

Du måste ha bott under en sten de senaste åren om du tror att det bara är FB som använder "tummat och gillat".

Det är ett system som fyller en fantastiskt bra funktion. Jag förstår inte gnället.

Exempel på andra ställen som använder "Tummat och gillat" samt förklaring till vad som menas?

Jag börjar nog bli gammal men jag har aldrig hört eller sett detta förut... och jag är inte säker på att jag vill se det heller, låter lite väl 9-12 år i mina öron.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av spiken:
Skrivet av Skylance:

Kan ni bara byta ut designen någon gång. Vad är detta, någon sorts bekräftelse hets? "Det är jätte fint" nöjda nu? Herregud.

Vi gör det inte för oss, utan för er. Förra gången vi bytte design körde vi chock-taktiken, bara bytte plötsligt, vilket i efterhand inte visade sig vara speciellt optimerat.

På det här sättet kan vi förklara tanken och framförallt funktionen med de olika elementen i den nya designen.

Och få feedback från oss läsare.

Antikvitet
Skrivet av Jozo:

Då får jag ta och be om ursäkt. Det senaste jag läste var att ni skulle ta och fixa sökfunktionen efter att ni hade lanserat den nya designen. Jag måste ha missat dina inlägg.

Du behöver aldrig be om ursäkt Jozo, ursäkta om min ton var barsk. :heart:

Jag hoppas nya sökfunktionen känns bättre! Det är klurigt att få till en bra sökfunktion där olika innehåll ska viktas snyggt, men nu känns det i vart fall något bättre när jag testar.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Inaktiv
Skrivet av MrMadMan:

Lookin' good!

Se bara till att få ordning på reklamfilmerna.
Oerhört störande att inte kunna ändra volymen (inte ens höja) när en reklamfilm spelas.

Skit i reklamfilmerna, tryck på F5 så försvinner det.
Om inte, släng in Adblock.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Geetcher:
Skrivet av spiken:
Skrivet av Skylance:

Kan ni bara byta ut designen någon gång. Vad är detta, någon sorts bekräftelse hets? "Det är jätte fint" nöjda nu? Herregud.

Vi gör det inte för oss, utan för er. Förra gången vi bytte design körde vi chock-taktiken, bara bytte plötsligt, vilket i efterhand inte visade sig vara speciellt optimerat.

På det här sättet kan vi förklara tanken och framförallt funktionen med de olika elementen i den nya designen.

Och få feedback från oss läsare.

Exakt!


signatur
Inaktiv
Skrivet av spiken:
Skrivet av Skylance:

Kan ni bara byta ut designen någon gång. Vad är detta, någon sorts bekräftelse hets? "Det är jätte fint" nöjda nu? Herregud.

Vi gör det inte för oss, utan för er. Förra gången vi bytte design körde vi chock-taktiken, bara bytte plötsligt, vilket i efterhand inte visade sig vara speciellt optimerat.

På det här sättet kan vi förklara tanken och framförallt funktionen med de olika elementen i den nya designen.

Skippa flash och kliv in i 2010! Kan inte Adobe hålla sin mjukvara uppdaterad så borde den inte användas heller vill man tycka.

Medlem
Skrivet av zhrooms:

Bara ni inte gör något så här dumt, så blir det nog bra

NordicHardware's Forum Reklam.. dummaste jag sett på länge, mest irriterande jag sett på länge
http://img815.imageshack.us/img815/8083/reklmfailjpg.jpg

Tro mig, då blir det någon sort av reklamblockerare

12
Skriv svar