Cinematisk Lord of the Rings-rulle

Robot
Medlem
Cinematisk Lord of the Rings-rulle

Riktig dålig tycker jag. Alven drar knappt tillbaka bågen när hon skjuter ens. Skär av huvudet på en orc/goblin vad det nu är utan att ens anstränga sig. Väldigt väldigt B hela rullen.

Medlem

Ja det var ju ingen Blizzardfilm direkt. Undrar hur de skrapade ihop en budget för att göra ett till LoTR-spel.

Medlem

*Gäsp*


signatur

Kanelbulle

Medlem

Nej detta var minsann inte coolt.

Medlem

Fyi ni som tror att allting är perfekt i allt trailers.
1: Det är en trailer -.-
2: Det är en fortfarande en trailer hur mycket ni än klagar.
3: Det är ett spel... I spel kan man skära av folk huvuden med vapen och spränga saker i luften utan någon ansträngning...

Jag tycker att trailern är någorlunda bra, LOTRO går F2P inom 1-2 månader och det ser väldigt lovande ut.
Ogillar dock att de har delade karaktärs servrar mellan US och EU, det påverkar spelandet mellan amerikanska spelare och europeiska.

Skrivet av 73mpl4R:

Ja det var ju ingen Blizzardfilm direkt. Undrar hur de skrapade ihop en budget för att göra ett till LoTR-spel.

Månadskostnad, spel, in-game store och reklam

Medlem
Skrivet av mrpeters:

Fyi ni som tror att allting är perfekt i allt trailers.
1: Det är en trailer -.-
2: Det är en fortfarande en trailer hur mycket ni än klagar.
3: Det är ett spel... I spel kan man skära av folk huvuden med vapen och spränga saker i luften utan någon ansträngning...

Jag tycker att trailern är någorlunda bra, LOTRO går F2P inom 1-2 månader och det ser väldigt lovande ut.
Ogillar dock att de har delade karaktärs servrar mellan US och EU, det påverkar spelandet mellan amerikanska spelare och europeiska.

Skrivet av 73mpl4R:

Ja det var ju ingen Blizzardfilm direkt. Undrar hur de skrapade ihop en budget för att göra ett till LoTR-spel.

Månadskostnad, spel, in-game store och reklam

Nu menade jag det här spelet, och inte LotRO, som är ett fantastiskt MMO.

Medlem
Skrivet av mrpeters:

Fyi ni som tror att allting är perfekt i allt trailers.
1: Det är en trailer -.-
2: Det är en fortfarande en trailer hur mycket ni än klagar.
3: Det är ett spel... I spel kan man skära av folk huvuden med vapen och spränga saker i luften utan någon ansträngning...

Jag tycker att trailern är någorlunda bra, LOTRO går F2P inom 1-2 månader och det ser väldigt lovande ut.
Ogillar dock att de har delade karaktärs servrar mellan US och EU, det påverkar spelandet mellan amerikanska spelare och europeiska.

Skrivet av 73mpl4R:

Ja det var ju ingen Blizzardfilm direkt. Undrar hur de skrapade ihop en budget för att göra ett till LoTR-spel.

Månadskostnad, spel, in-game store och reklam

Du misstar dig, detta är inte en trailer till LOTRO, utan LOTR: War of the north som är ett SP/Coop Action RPG.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Stackars Tolkien vänder sig i graven..

Medlem

Sagan om Ringen är min bibel och Tolkien min Gud.

Jag kommer komma till Midgård när jag dör.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Tyckte trailern såg dålig ut. En alv med pilbåge och tunga kläder etc som hoppar så högt att till och med Javier Sotomayor skulle bli avundsjuk...
Nä,, jag håller med tidigare talare. Trailern känns väldigt B.
Kan inte säga hur spelet är eftersom jag inte sett något från det, men för min del blir det garanterat inget förköp.

Medlem

fulaste animationerna jag sett rent ut sagt groteskt.

Medlem

såg inget vidare ut. karaktärerna såg bara löjliga ut.

AW8
Medlem

Haha, nu är ju detta bara en trailer, men jag kunde inte låta bli att skratta högt när alven hoppar upp 5 meter i luften innan hon dödar orchen.

....varför???


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Förstår inte varför folk säger trailern är dålig. Tyckte den var fint gjord.

Däremot föredrar jag gameplay trailers istället för såna här CGI.

Medlem
Skrivet av AW8:

Haha, nu är ju detta bara en trailer, men jag kunde inte låta bli att skratta högt när alven hoppar upp 5 meter i luften innan hon dödar orchen.

....varför???

Precis min tanke. ^^

Medlem

Bara jag som tyckte det så skoj ut?

Medlem

lord of the rings goes Ninja -.-

Medlem
Skrivet av Remus:

Jag kommer komma till Midgård när jag dör.

Hellre det än himlen!

Medlem

älskar ju LoTR så ska klart bli intressant spel (y)

Medlem
Skrivet av Remus:

Sagan om Ringen är min bibel och Tolkien min Gud.

Jag kommer komma till Midgård när jag dör.

Då ses vi där.


signatur

Trying is the first step towards failing

Medlem
Skrivet av Caesarion:

...
Skär av huvudet på en orc/goblin vad det nu är utan att ens anstränga sig.

Det är väl hela poängen med en magisk dolk, att man inte ska behöva förta sig. Lite som servo på en bil fast till ett vapen.

Medlem

Tycker inte det såg ut som en cgi rulle utan som ingame grafik, och det såg crap ut, milt sagt.
Är det cgi så är det fasen det sämsta jag sett på länge. Finns glada amatörer som presterar bättre!

Håller dock tummarna att spelet till slut blir bra.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av mrpeters:

Fyi ni som tror att allting är perfekt i allt trailers.
1: Det är en trailer -.-
2: Det är en fortfarande en trailer hur mycket ni än klagar.
3: Det är ett spel... I spel kan man skära av folk huvuden med vapen och spränga saker i luften utan någon ansträngning...

Jag tycker att trailern är någorlunda bra, LOTRO går F2P inom 1-2 månader och det ser väldigt lovande ut.
Ogillar dock att de har delade karaktärs servrar mellan US och EU, det påverkar spelandet mellan amerikanska spelare och europeiska.

Skrivet av 73mpl4R:

Ja det var ju ingen Blizzardfilm direkt. Undrar hur de skrapade ihop en budget för att göra ett till LoTR-spel.

Månadskostnad, spel, in-game store och reklam

Du misstar dig, detta är inte en trailer till LOTRO, utan LOTR: War of the north som är ett SP/Coop Action RPG.

Inte ett MMO? Oooh! Då blev det intressant!

Trailern var tyvärr "crap".


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Jee
Medlem
Skrivet av AW8:

....varför???

Det var min tanke om allt i klippet och om spelets existens.


signatur

Eller inte?

Medlem

Varför göra en halvsunkig trailer, när man har några av de trevligaste filmerna som gjorts i ryggen? Det kan bara bli en styggelse...

Medlem

Fan vill se gameplay istället.

Trailern sög snabel men bara för att trailern var skräp så betyder det inte att spelet kommer vara skräp.

Medlem

Känns lite 90-tals CGI över videon.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av mrpeters:

Fyi ni som tror att allting är perfekt i allt trailers.
1: Det är en trailer -.-
2: Det är en fortfarande en trailer hur mycket ni än klagar.
3: Det är ett spel... I spel kan man skära av folk huvuden med vapen och spränga saker i luften utan någon ansträngning...

Jag tycker att trailern är någorlunda bra, LOTRO går F2P inom 1-2 månader och det ser väldigt lovande ut.
Ogillar dock att de har delade karaktärs servrar mellan US och EU, det påverkar spelandet mellan amerikanska spelare och europeiska.

Skrivet av 73mpl4R:

Ja det var ju ingen Blizzardfilm direkt. Undrar hur de skrapade ihop en budget för att göra ett till LoTR-spel.

Månadskostnad, spel, in-game store och reklam

Du misstar dig, detta är inte en trailer till LOTRO, utan LOTR: War of the north som är ett SP/Coop Action RPG.

Oh.. Jag ber om ursäkt då..
Hade för mig att det skulle komma nån War of The North expansions till LoTRO efter F2P går live

Medlem

Har vi sett samma film? Jag tycker den var asgrym!

Alvhoppet var lite väl överdrivet och varför måste dvärgarna vara comic relief, men i övrigt var den bra. Jag tyckte animationerna flöt naturligt.

Jag uppfattade den som ingame grafik och på den nivån är den ju inte dålig. Ser hellre att utvecklarna spenderar budgeten på ett bra spel och inte fläskiga förrenderade trailers.

Men smaken är som baken

12
Skriv svar