Tropico 4 tillkännagivet

Robot
Medlem
Tropico 4 tillkännagivet

FÖRST! Låter coolt, hoppas det blir något fett av det.

Medlem
Medlem

Sweet, dags att odla lite bananplantor då.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Ish
Medlem

Tyckte T3 var rätt enformigt. Det var inte min typ av RTS. Sen tyckte jag att uppdragen tog på tok för lång tid.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Kul. Skulle gärna se att de lägger lite mer vikt och djup i gerillakrigsdelen.

Medlem

Jag tycker dem borde ha lite fler varierande utmaningar. Dessutom så borde de göra om ekonomi systemet lite, nu så är ju allt drivet av staten. Jag tycker man borde kunna både privatisera och förstatliga med sina egna för- och nackdelar.

Inaktiv

Jaaa! 3:an var skitskoj!


signatur

War never changes.

Medlem
Skrivet av mrful:

Jag tycker dem borde ha lite fler varierande utmaningar. Dessutom så borde de göra om ekonomi systemet lite, nu så är ju allt drivet av staten. Jag tycker man borde kunna både privatisera och förstatliga med sina egna för- och nackdelar.

Man kan privatisera i trean, men det är väldigt simpelt gjort. (Tror att det är en edict även i trean och inte bara i expansionen)

Medlem

Trevligt, ser fram emot detta. Det enda ointressanta för mig är Facebook/Twitter-integrationen.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av mrful:

Jag tycker dem borde ha lite fler varierande utmaningar. Dessutom så borde de göra om ekonomi systemet lite, nu så är ju allt drivet av staten. Jag tycker man borde kunna både privatisera och förstatliga med sina egna för- och nackdelar.

Jävla borgare...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

1
Skriv svar