H.A.W.X. 2-demo i veckan

Robot
Inaktiv
H.A.W.X. 2-demo i veckan

Lite lustigt att det står "Plattformar: PC" men att demon bara kommer till ps3 och 360.

Nej men varför ingen demo till pc?


signatur

Spel är som sex, man skryter inte om hur snabbt man klarar det.

Medlem

Just fan måste sälja ettan, var urtråkigt och fult

Medlem

Jag fick med Hawx när ja köpte mitt xfx4890. Fy bubblan vad segt och långtråkigt det är. Hoppas inte att Hawx2 är likadant på så sätt.

Medlem

Hoppas inte planen bara ser annorlunda ut i 2:an också.

Ish
Medlem

Allt märkt Tom Clancy är antingen bra ELLER dåligt.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Hm.. hoppas styrningen blir bekvämare.
Om jag minns rätt så kunde man antingen styra planet försiktigt från cockpit eller aktivera något annat läge så att man fick relativt fria tyglar, men då hamnade kameran åt helvete :/

Medlem

Har redan ett over-the-top action arkad flygspel att se fram emot.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem
Skrivet av Gagoff:

Hm.. hoppas styrningen blir bekvämare.
Om jag minns rätt så kunde man antingen styra planet försiktigt från cockpit eller aktivera något annat läge så att man fick relativt fria tyglar, men då hamnade kameran åt helvete :/

jag gillade det kamera läget, det svåra är att hitta känslan till hur man ska styra planet, men som en gammal bf2 spelare som körde med såna vinklar hela tiden så går det rätt snabbt, får en bättre uppfattning av vad som händer runt omkring helt klart.

Medlem

vem efterfrågade ett hawx 2?

Medlem
Skrivet av TruB:
Skrivet av Gagoff:

...

jag gillade det kamera läget, det svåra är att hitta känslan till hur man ska styra planet, men som en gammal bf2 spelare som körde med såna vinklar hela tiden så går det rätt snabbt, får en bättre uppfattning av vad som händer runt omkring helt klart.

Well, jag har för mig att man i BF har kameran utanför planet, men ändå bakom, medans det i HAWX var så att kameran var en bit ifrån, nästan statisk, och planet åkte runt lite överallt.

Det var som att se en dogfight på avstånd från en vinkel.

Medlem

Tror definitivt att nya Ace combat blir betydligt bättre än detta. Men ska testa demot imorgon på PSN.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

1
Skriv svar