F1 2010 får släppdatum

Robot
Medlem
F1 2010 får släppdatum

Givet köp för mig


signatur

Färjestad BK

Medlem

Inget test inget köp, då Dragon rising skröt de om hur realistiskt det var, faller inte på samma trick 2 gånger.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Med tanke på vilka racingspel Codemasters tidigare gjort så är detta ett givet köp.

Inaktiv

Kan hålla med dig till fullo klosterkatten gick på dragon rising också var ju värdelöst när de kom ut.

Dock gör codemaster bra racingspel så tycker dom ska hålla sig där.

Blir ett köp till ps3:an.

Medlem

Tycker det är väldigt märkligt att det inte kommit några F1- spel till Pc dem senaste åren. Codemasters pratar som vanligt om realism men F1 2010 luktar arkad lång väg, vilket jag tycker är synd, även om jag knappast är förvånad. För oss racing- nördar som kräver realism kommer det nog fortsatt vara Rfactor som gäller.

inK
Medlem

Vad seriöst det verkar. Vad hände med att man bara kör bil i bilspel?


signatur

Every trophy counts...

Medlem

Finns det några multiplayer detaljer?

Medlem
Skrivet av X|Rolando:

Finns det några multiplayer detaljer?

Hade varit intressant och veta, blir de Xlive eller deras egna GRID variant?

Återstår att se vad som komma skall till slutdatumet!
Blir de första jag handlar den veckan!8)


signatur

Sim-Racing

Medlem

Frågan är ju om man ska köpa det till PC eller PS3?

Medlem
Skrivet av Makarov:

Med tanke på vilka racingspel Codemasters tidigare gjort så är detta ett givet köp.

Med tanke på vilka racingspel Codemasters tidigare gjort så blir det nog inget köp... men någon gång ska de väl lyckas... hoppas

Medlem

Givet köp för min del.
Ännu en video


signatur

Nothing is power without Control

Ish
Medlem

Nog för att jag gillar racing spel, men F1 formatet är inget jag någonsin varit intresserad av.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av HolmisXP:
Skrivet av Makarov:

Med tanke på vilka racingspel Codemasters tidigare gjort så är detta ett givet köp.

Med tanke på vilka racingspel Codemasters tidigare gjort så blir det nog inget köp... men någon gång ska de väl lyckas... hoppas

Håller med, med tanke på hur mycket skräp som Codemasters producerar så vill jag se lite recensioner och reaktioner innan jag bestämmer mig.

Medlem

Synd att dom inte gör ett 2hjuligt racing spel asså....
Så redigt synd... Blackbean och Milestones utgåvor av 2hjuliga spel de senaste åren (Superbike/Motogp) är bara ren jävla SKIT.....

Codemasters hade nog briljerat!

.......På tal om formula 1


signatur

Sim-Racing

Medlem
Skrivet av hawk:
Skrivet av HolmisXP:
Skrivet av Makarov:

Med tanke på vilka racingspel Codemasters tidigare gjort så är detta ett givet köp.

Med tanke på vilka racingspel Codemasters tidigare gjort så blir det nog inget köp... men någon gång ska de väl lyckas... hoppas

Håller med, med tanke på hur mycket skräp som Codemasters producerar så vill jag se lite recensioner och reaktioner innan jag bestämmer mig.

DiRT & Grid är ju bland de bästa racingspelen som finns till PC.

Medlem
Skrivet av Makarov:
Skrivet av hawk:
Skrivet av HolmisXP:
Skrivet av Makarov:

Med tanke på vilka racingspel Codemasters tidigare gjort så är detta ett givet köp.

Med tanke på vilka racingspel Codemasters tidigare gjort så blir det nog inget köp... men någon gång ska de väl lyckas... hoppas

Håller med, med tanke på hur mycket skräp som Codemasters producerar så vill jag se lite recensioner och reaktioner innan jag bestämmer mig.

DiRT & Grid är ju bland de bästa racingspelen som finns till PC.

Bästa arcaderacingspelen, ja.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av Makarov:
Skrivet av hawk:
Skrivet av HolmisXP:
Skrivet av Makarov:

Med tanke på vilka racingspel Codemasters tidigare gjort så är detta ett givet köp.

Med tanke på vilka racingspel Codemasters tidigare gjort så blir det nog inget köp... men någon gång ska de väl lyckas... hoppas

Håller med, med tanke på hur mycket skräp som Codemasters producerar så vill jag se lite recensioner och reaktioner innan jag bestämmer mig.

DiRT & Grid är ju bland de bästa racingspelen som finns till PC.

Bästa arcaderacingspelen, ja.

Ett av de bästa racingspelen någonsin är Toca 2: Touring Cars till Playstation. Men vet inte riktigt om det ska kallas arkad eller inte...

Hoppas mycket på detta iaf


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Vilken annan utvecklare som helst och detta hade varit ett givet köp.

Medlem

Jag vill ha ett nytt geoff crammond F1 spel med hotseat. Vilka minnen jag har från Gp 1 - 4


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Grymt.. som man kommer spendera pengar på spel denna höst/vinter damn ^^

Awesome

Peace Out


signatur

//Peace out

Medlem

Jag tycker det är trist att det är så mycket arbete på det som händer runt om bilkörningen när man vet att den kommer vara arkadig och inte alls kännas bra. Med tanke på vilka andra bilspel Codemasters gjort så tror jag inte på att det är ens i närheten av realistiskt förrän jag ser det.

Medlem

Angående 1:17 in i filmen som finns i nyheten. Verkar inte som om man får skruva själv som man har fått göra i spelen från EA sports, lite synd. Kunde spendera timmar på att hitta den där perfekta setupen och belöningen när man hade en välbalanserad bil som fungerade perfekt var underbar.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Var ett stort fan av F1 förut, men nu när alla bilar är typ samma skit så har jag tröttnat på F1, det är inte samma sak som förr? Så lär testa det, men vet inte om jag lär köpa det?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv
Medlem

Efter att ha lyssnat på Ant Davidson varje formel 1-helg under träningspassen på BBC, så litar jag på hans omdöme att det blir ett bra spel.

Apropå inställningsmöjligheterna så är det rätt logiskt att man inte kommer med helt galna inställningar till ett race, utan koncentrerar sig på smådetaljer istället.

Återstår förstås att se...

1
Skriv svar