Fear 3-rulle skrämmer GamesCom

Robot
Medlem
Fear 3-rulle skrämmer GamesCom

Denna trailer gör mig lite hypad.

Medlem

jag gillar bara fear 3 texten i slutet.

Medlem

Ser lite små najs ut tbh.

Gillade 2an och hoppas på att 3an blir bättre

Medlem

Hoppas på lite gameplay-filmer snart, dessa är ju lite småcoola, men säger inte mycket om själva spelet mer än att tanken är att det ska vara läskigt som vanligt.

Men det ser ambitiöst ut iaf, de e en sak som är säker, så det bådar gott.

Medlem

Fear 1 och 2 skrämde skiten ur mig. Inget jag har sett hitills har varit i närheten av läskigt. Och nu spelar man ju på den mörka sidan, det som var hotfullt och gjorde en rädd. Men nu då? Vad är läskigt nu? Finns det en större fisk i havet? Och varför kan den ena brodern göra trollkonster?? So many questions.

Medlem

Warwick, inte testat condemned? Det skrämde mig betydligt mer än vad FEAR lyckades med.

Snyggt, kunde inte ha gjort det bättre själv.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

alma såg ju lagom söt ut i slutet.

Medlem

va då ''soldater som skjuter men framförallt blir skjutna''. såg ju bara ett skott från en soldat


signatur

Rwa?

Medlem

Så hon har röda ögon nu. Baksmälla?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Warwick:

Fear 1 och 2 skrämde skiten ur mig. Inget jag har sett hitills har varit i närheten av läskigt. Och nu spelar man ju på den mörka sidan, det som var hotfullt och gjorde en rädd. Men nu då? Vad är läskigt nu? Finns det en större fisk i havet? Och varför kan den ena brodern göra trollkonster?? So many questions.

Point Man kunde inte några "trollkonster" i ettan heller, hans förmåga är "superreflexer" aka, dessutom skulle det väl inte vara så roligt om båda karaktärerna var likadana.

Skrivet av Tybalt:

Så hon har röda ögon nu. Baksmälla?

Nä, hon är stenad.

Medlem
Skrivet av Warwick:

Fear 1 och 2 skrämde skiten ur mig. Inget jag har sett hitills har varit i närheten av läskigt. Och nu spelar man ju på den mörka sidan, det som var hotfullt och gjorde en rädd. Men nu då? Vad är läskigt nu? Finns det en större fisk i havet? Och varför kan den ena brodern göra trollkonster?? So many questions.

Fear är ju knappt i närheten av läskigt.. pröva Penumbra.

Inaktiv

Pointman ser grymt ut, Fettle ser väldigt annorlunda ut.

Men hur var det nu... Fettle och Pointman kommer ju från Alma, men hade in Fettle gjort Pointman med Alma? Så är inte Fettle både bror och pappa till Pointman?

MY BRAINS?!


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

QRT
Medlem
Skrivet av Arvid:

Warwick, inte testat condemned? Det skrämde mig betydligt mer än vad FEAR lyckades med.

Medlem
Skrivet av RobbazSweC:

Pointman ser grymt ut, Fettle ser väldigt annorlunda ut.

Men hur var det nu... Fettle och Pointman kommer ju från Alma, men hade in Fettle gjort Pointman med Alma? Så är inte Fettle både bror och pappa till Pointman?

MY BRAINS?!

Får helt enkelt köra en snabb genomgång av spelen tills 3an släpps!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Ish
Medlem

Fear spelen har ju alltid vart mer shooter än horror iofs.. Testa Penumbra spelen och Call of cthulu: dark corners of the earth, där har vi survival horror iförd tight kostym säger jag bara..


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

blir nog bra.

Inaktiv

Tsk tsk, har tappat allt hopp om fear sedan första spelet. Tyckte fear2 bara var skit. Inte en enda gång jag har kört det har jag hoppat till, det är som en dålig skräckfilm där du vet vad som kommer hända hela tiden i förväg.
Condemed däremot, där pratar vi skräck. Med tanke på att spelet är helt random och fienderna flyttar på sig, gör ljud ifrån sig och alltid lyckas hoppa på dig när du är minst beredd.
Men fear, det är en rak väg du springer hela tiden, skjuter allt du ser och tittar aldrig tillbaka. Hyffsad action, men skräck? Pff, yeah right.

Medlem

F.E.A.R är småläskigt på sin höjd...
Som sagt: Penumbra-serien... mmm

Medlem
Skrivet av Arvid:

Warwick, inte testat condemned? Det skrämde mig betydligt mer än vad FEAR lyckades med.

Condemned skrämde, dock inte i närheten av lika mycket som F.E.A.R. Penumbra var bara tråkigt.

Inaktiv

Såg inte så lockande ut, annars håller jag med om texten.


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

... bilden ovanför videon... har huvudet ramlat av soldaten till höger eller vad...? Ser helsjukt ut.

1
Skriv svar