Project Reality till ArmA 2

Robot
Medlem
Project Reality till ArmA 2

Hugget som stucket? Hugget i sten, menar du?

Medlem

och där drar bf "fans" iväg från bc2 till arma, helt rätt.

Medlem
Skrivet av asker:

Hugget som stucket? Hugget i sten, menar du?

Pfff, haters gonna hate!

Ändrade lite för att det ska bli mer förståeligt!


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

ArmA2 med sina moddar är utan konkurrens när det gäller realism så detta känns som ett naturligt steg för Project Reality.

Medlem

Kan du inte bara lägga ner 'lustigheterna' Hampus? Alla dessa torra och trötta så kallade skämt får mig att må dåligt.

Medlem
Skrivet av Arvid:

Kan du inte bara lägga ner 'lustigheterna' Hampus? Alla dessa torra och trötta så kallade skämt får mig att må dåligt.

Haters gonna hate.

Finns större saker att störa sig på. Vad gör det om det står balsamvinäger?

OnTop: Så jävla synd att BC2 bajsade på mod community'n. Hade GÄRNA velat se en PR mod till det.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem
Skrivet av Arvid:

Kan du inte bara lägga ner 'lustigheterna' Hampus? Alla dessa torra och trötta så kallade skämt får mig att må dåligt.

jag ska ta ditt utspel i beaktande! Tills vidare!


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Kan bli riktigt bra

Medlem

Tror det får svårt att slå ACE.

http://www.youtube.com/watch?v=y0rYO-1xWbc


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Arvid:

Kan du inte bara lägga ner 'lustigheterna' Hampus? Alla dessa torra och trötta så kallade skämt får mig att må dåligt.

Håller med, tråkigt och amatörigt.

Bra nyhet däremot, sitter på ArmA 2 och skulle lätt kunna köpa OA för att kunna spela PR.

Ish
Medlem

Knappast en nyhet, men bra för ArmA antar jag..


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Då pr är tactic Militär sim så tror jag att dom drar olika folk till sig
Pr folk som vill spela i störe orginiserade grupper

Medlem

Nice

http://media.realitymod.com/news/arma/prarma_03/underslung_lo...

Medlem

Problematiken med dessa stora addons är att de ofta lägger till en jävla massa skit till en handfull av saker man finner riktigt bra. Så balansen mellan skit och bra tippar åt fel hål. Men det är en smaksak och det är vad jag tycker.

Medlem

Kan väl som betatestare säga att vi håller på att spela in en gameplay trailer till nästa månad. Mer än så får jag inte säga

Medlem
Skrivet av Panimala:

Bra nyhet däremot, sitter på ArmA 2 och skulle lätt kunna köpa OA för att kunna spela PR.

Köp OA i alla fall. Så många härliga förbättringar att det lätt är värt de 265:- det kostar på Webhallen, för att inte tala om alla OA- eller CO-exklusiva moddar!

Medlem
Skrivet av Satakarnak:

Då pr är tactic Militär sim så tror jag att dom drar olika folk till sig
Pr folk som vill spela i störe orginiserade grupper

Tactic militär sim? Hörrö mr svengelska, ArmA2 är redan mer eller mindre en militärsimulator. Hur organiserat det blir beror helt på spelarna i fråga. PR tror jag snarare kommer bli en positiv utveckling för public-servrar och causal-spelarna, vilket lär locka fler utomstående till ArmA2 communityn.

Organiserade klaner som vill få ut mer realism och valmöjligheter ur spelet lär däremot köra vidare på ACE2 och andra kompletterande moddar.

Swedish Army Mod kommer dessutom också köra vidare på ACE2 i grunden

Medlem

Inte helt säker på att hoppet till ArmA2 är en bra sak. För mig har alltid det spelet varit för mycket klydd och för lite gameplay.

Är övertygad att begränsningarna som BF2 motorn satte överlag gör PR till ett bättre spel.

Ish
Medlem

Vadå inte en bra sak? Vem tvingar dig att spela? Står PR's "rykte" på spel? Nej just det.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Tror att det lämpar sig utmärkt med ArmA2 CO. Spelmotorn tillåter saker att bli mer eller mindre exakt som i PR till BF2, medan den stödjer diverse fina features och grejer som PR borde ha haft, som första hjälpen, bära/släpa skadade kamrater, och värmesikten.

Vet inte om det kommer vara något för mig personligen, men kommer klart testa!

Medlem
Skrivet av Arvid:

Kan du inte bara lägga ner 'lustigheterna' Hampus? Alla dessa torra och trötta så kallade skämt får mig att må dåligt.

Nej, för guds skull. Humor och lustigheter är bra. Det finns nog både en och annan som uppskattar "torra och trötta" skämt. Eller är jag alldeles ensam med min konstiga humor? :\


signatur

Det blir bara mer och mer data...

Medlem
Skrivet av majsalle:

Nej, för guds skull. Humor och lustigheter är bra. Det finns nog både en och annan som uppskattar "torra och trötta" skämt. Eller är jag alldeles ensam med min konstiga humor? :\

Inte alls! Skämten kanske inte är av hög kvalitet, men att i alla fall en nyhetsförfattare bryter mönstret med lite skoj skadar inte

Medlem

Roligt att se ett förspel till vad som antagligen kommer innebära att Dice tappar sin mest trogna fanbase. Hoppas de läggs ned av EA när konsolmupparna sviker och PC-publiken gått vidare.

Medlem

PR ftw, bästa jävla modden nånsin. lyckats med nåt ja trodde va omöjligt - en kul taktiskt shooter med tunga sold-simvibbar

Medlem

Ser ju grymt ut som faen.

Får kanske införskaffa Arma 2 när PR:Arma2 släpps.

Medlem
Skrivet av Inkompetent:
Skrivet av majsalle:

Nej, för guds skull. Humor och lustigheter är bra. Det finns nog både en och annan som uppskattar "torra och trötta" skämt. Eller är jag alldeles ensam med min konstiga humor? :\

Inte alls! Skämten kanske inte är av hög kvalitet, men att i alla fall en nyhetsförfattare bryter mönstret med lite skoj skadar inte

This.

Medlem
Skrivet av Panimala:
Skrivet av Arvid:

Kan du inte bara lägga ner 'lustigheterna' Hampus? Alla dessa torra och trötta så kallade skämt får mig att må dåligt.

Håller med, tråkigt och amatörigt.

Bra nyhet däremot, sitter på ArmA 2 och skulle lätt kunna köpa OA för att kunna spela PR.

Att ni orkar, ogillar verkligen folk som gnäller över så små saker, låt han skriva som han vill?

Medlem

"hugget i balsamvinäger".. hmmm.. kan bli en ny klassiker..

Medlem

men åh.. afganistan, kunde dem inte använt sig av annan map, finns ju redan takistan. När kommer en Ö map och eller stads map.

12
Skriv svar